Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до принтера
Очікувана вартість
10 640,00 UAH
UA-2019-10-16-003846-b ● 74db64f3314e4e2c82787b012637aaaf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 38009371 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Стрілецька, 4А |
Контактна особа: |
Присяжний Іван Євгенович +380332788852 PrysyazhnyjI@lt.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 17:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 17:41 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 10 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі Canon 725 (3484B002), HP 285A (CE285A), HP 278A (CE278A)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Картриджі Canon 725 (3484B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Катридж HP 78A (CE278A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Катридж HP 85A (CE285A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 17:36 |
Пропозиція.docx | |
16 жовтня 2019 17:36 |
Вимоги катриджі.pdf | |
16 жовтня 2019 17:36 |
Оголошення катриджі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:41
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: ні
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 6 Вимог до предмету закупівлі-цінова пропозиція з ПДВ/ без ПДВ тобто всі учасники мають рівні права.
Відповідь: ні
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 6 Вимог до предмету закупівлі-цінова пропозиція з ПДВ/ без ПДВ тобто всі учасники мають рівні права.
Запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі, де вимагається конкретна марка та модель картриджа.
- Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь: переможець аукціону має надати цінову пропозицію за результатами аукціону та пункту 2 Вимог до предмету закупівлі. У разі невідповідності пропозиції учасника розглядатиметься наступний.
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі, де вимагається конкретна марка та модель картриджа.
- Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь: переможець аукціону має надати цінову пропозицію за результатами аукціону та пункту 2 Вимог до предмету закупівлі. У разі невідповідності пропозиції учасника розглядатиметься наступний.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
7 688,00
UAH з ПДВ
|
7 688,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
7 688,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:36
|
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. #2092411298 |
Переможець |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
108-2019.PDF | укладений |
25 жовтня 2019 16:09
|