Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до принтера
Очікувана вартість
10 640,00 UAH
UA-2019-10-16-003846-b 74db64f3314e4e2c82787b012637aaaf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Присяжний Іван Євгенович

+380332788852 PrysyazhnyjI@lt.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 38009371
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Стрілецька, 4А
Контактна особа: Присяжний Іван Євгенович
+380332788852
PrysyazhnyjI@lt.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 17:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:41
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:14
Очікувана вартість: 10 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі Canon 725 (3484B002), HP 285A (CE285A), HP 278A (CE278A)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Картриджі Canon 725 (3484B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Катридж HP 78A (CE278A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Катридж HP 85A (CE285A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:36
Пропозиція.docx
16 жовтня 2019 17:36
Вимоги катриджі.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Оголошення катриджі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:41
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: ні
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 6 Вимог до предмету закупівлі-цінова пропозиція з ПДВ/ без ПДВ тобто всі учасники мають рівні права.
Запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
Відповідь: прошу уважно читати документацію, зокрема пункт 2 та пункт 6 Вимог до предмету закупівлі, де вимагається конкретна марка та модель картриджа.
- Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь: переможець аукціону має надати цінову пропозицію за результатами аукціону та пункту 2 Вимог до предмету закупівлі. У разі невідповідності пропозиції учасника розглядатиметься наступний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 7 688,00
UAH з ПДВ
7 688,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 7 688,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:36
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:44

Документи

21 жовтня 2019 15:35
Витяг Протокол 32 .doc

Документи

21 жовтня 2019 17:44
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 17:44
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
108-2019.PDF укладений
25 жовтня 2019 16:09