Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котельні на тверде паливо в Бокіймівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області (Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 263 901,00 UAH
UA-2019-10-16-003841-b 3f1c7ecff23d4bb382cb0197191f4d82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Санчук Петро Євгенійович

+380984328773 bokiimaotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бокіймівська сільська рада Млинівського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 04386574
Місцезнаходження: 35162, Україна , Рівненська обл., Бокійма, Рівненська область, Млинівський район, село Бокійма, вулиця Незалежності 14б
Контактна особа: Санчук Петро Євгенійович
+380984328773
bokiimaotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:07
Очікувана вартість: 2 263 901,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 319,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво котельні на тверде паливо в Бокіймівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35162, Україна, Рівненська область, село Бокійма,, Млинівський район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 14Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 14 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:36
Технічне зхавдання 11.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 10.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 9.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 8.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 7.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 6.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 5.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 4.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 3.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 2.pdf
16 жовтня 2019 17:36
Технічне завдання 1.pdf
16 жовтня 2019 17:36
ТД_будівництво_котельні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003841-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Дата подання: 08 листопада 2019 15:23
Вимога про усунення порушення
Приватне підприємство «Модена», взяло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт: «Будівництво котельні на тверде паливо в Бокіймівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області (Кошти місцевого бюджету) (ДК 021:2015: 45220000-5 - інженерні та будівельні роботи) згідно оголошення № UA-2019-10-16-003841-b від 16.10.2019р. Згідно із протоколом засідання тендерного комітету від 07.11.2019р. було визнано переможцем даних відкритих торгів Приватного підприємця «Калькова Петра Леонідовича» (код ЄДРПОУ 3415403993) (далі - Переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем згідно ч. 6. ст. 28 та ч. 1. ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон). Однак, Приватне підприємство «Модена» ознайомившись із тендерною пропозицією переможця вбачає невідповідність їх документів вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
• Згідно Додатку 3 пункту 2.3 тендерної документації учасники повинні надати сканований Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, однак ФОП «Кальков Петро Леонідович» надав документ не сканований , а у форматі rtf.
• Згідно Додатку 3 пункту 6. тендерної документації учасники повинні надати оригінал довідки про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру., а також оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату,однак переможець надав довідки датовані 20.09.2019, що суперечить умовам тендерної документації.
• Згідно Додатку 3 пункту 2.1 учасники мають надати установчі документи ,що підтверджують його господарську діяльність, ФОП «Кальков Петро Леонідович» не надав жодного установчого документа
• Звертаємо Вашу увагу, що Згідно Додатку 3 пункту 1.1 довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства, довідка №99 від 31.10.2019 підписана лише керівником .
• Учасники, дають згоду з технічним завданням закупівлі ,але переможець у локальному кошторисі № 6-1-1на зовнішні мережі включив пункти , №49,50.51.52,53,54,55,56,57 яких немає в технічному завданні.
• Згідно Додатку № 4 до тендерної документації учасники до ціни тендерної пропозиції мають надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ. Переможець не надав наступні документи :
-Підсумкову відомість ресурсів.
-Розрахунок рівня середньомісячної кошторисної заробітної плати відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затверджений наказом Мінрегіонбуду від 20.10.2016 №281 (зі змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного робітника в режимі повної зайнятості з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих) територіальних угод та колективних договорів, яку претендент планує отримати на об’єкті будівництва.
- Розрахунки для визначення показників загальновиробничих та адміністративних витрат, на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалась по підприємству за попередній звітний період (попередній рік) по даним бухгалтерського обліку та згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
• Крім, вище згаданого згідно Додатку № 4 тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Згідно п.1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. П.4.7. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва зазначає, що прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д 1.1 – 2. Проаналізувавши розрахунки загальновиробничих витрат наданих Приватного підприємця «Калькова Петра Леонідовича» він не дотримувався жодних діючих норм. З усього вищезазначеного випливає, що ціна пропозиції Приватного підприємця «Калькова Петра Леонідовича» у розмірі 2 045 005,00 грн не відповідає наданим розрахункам договірної ціни через наявні численні помилки у розрахунках відносно діючих стандартів та правил визначення вартості будівництва з порушенням норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» ( п.1.2.,п.4.7.,п.6.2.6.), ДСТУ-Н Б Д 1.1 -3:2013 Настанови загальновиробничих і адмінстративних витрат та прибутку у вартості будівництва (п.4.3.1.,п.4.3.2.,п.5.3.2.,п.5.3.3.), а також норми ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (п.6.2.1.3.).
В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що безумовно має значення при визначенні переможця. Деталізація дотримання принципу об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій означає, що Замовник повинен утримуватися від надання неправомірних переваг певним учасникам, що загрожують конкуренції. З огляду на вищевикладене, приватне підприємство «Модена » звертається до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розглянути наведені вище зауваження ,відхилити пропозицію учасника ФОП «Кальков Петро Леонідович» та вжити необхідних заходів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 17:45
Відповідь на вимогу учасника ПП "Модена"

Документи

12 листопада 2019 17:45
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЛЬКОВ ПЕТРО ЛЕОНІДОВИЧ" 2 045 005,00
UAH з ПДВ
1 949 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 2 099 717,70
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" 2 202 235,00
UAH з ПДВ
2 202 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 18:35
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:10
Довідка корупція Кальков.pdf
12 листопада 2019 16:09
file(2).pdf
31 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:35
Фірм. бланк.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Установчі , ліцензія.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Тендерна пропозиція.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Реєстр документів.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Проект договору.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Паспорт Кальков П.Л.1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
Паспорт Кальков П.Л..PDF
31 жовтня 2019 16:35
Ліцензія.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Лист Е-дата.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. ціна.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. уповноваж. особа.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. субпідрядн.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. про працівників.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. про наявн. обл..PDF
31 жовтня 2019 16:35
Дов. заход. довкілля.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ щодо МТЗ.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ щодо машин.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ ціна.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ спец.одяг.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ санкції.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ підтвердж. умов.PDF
31 жовтня 2019 16:35
ГЛ обсягі робіт.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Гарантійний лист.PDF
31 жовтня 2019 16:35
Document_USR_1005910527.rtf
31 жовтня 2019 16:35
document(2).pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОС_7-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОС_6-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОС_2-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОС_2-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
31 жовтня 2019 16:35
908_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:58
реєстр документів.pdf
31 жовтня 2019 14:58
реєстр документів 2.pdf
31 жовтня 2019 13:20
довідка.pdf
31 жовтня 2019 13:20
Лист-гарантія санкції.pdf
31 жовтня 2019 13:20
_витяг_ зЄДР.pdf
31 жовтня 2019 13:20
[16-10-2019 15.58.45]Накази_0020.pdf
31 жовтня 2019 13:20
[16-10-2019 15.58.46]Витяг (1).pdf
31 жовтня 2019 13:20
Відомості ресурсів_0001.pdf
31 жовтня 2019 13:20
Відомості ресурсів_0021.pdf
31 жовтня 2019 13:20
Розрахунки_001.pdf
31 жовтня 2019 13:20
Розрахунки_1.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 09:13
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:39
аналогічні договори.pdf
30 жовтня 2019 17:39
договір оренди.pdf
30 жовтня 2019 17:39
статут.pdf
30 жовтня 2019 17:39
статутні документи (2).pdf
30 жовтня 2019 17:39
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЛЬКОВ ПЕТРО ЛЕОНІДОВИЧ"

Приватне підприємство Модена

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАЛЬКОВ ПЕТРО ЛЕОНІДОВИЧ"
#3415403993
Переможець 1 949 990,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛЬКОВ ПЕТРО ЛЕОНІДОВИЧ"
#3415403993
1 949 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:51
ВИКОНАНО укладений
29 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 15:12
2021 p.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:18
ДУ роботи.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:06
CamScanner 12-30-2020 15.33_0001-0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:29
Документ 120.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:27
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:29
Документ 119.pdf укладений
26 листопада 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (договірна ціна)
Номер договору про закупівлю: 27/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 27/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 27/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 1 949 990,00
UAH