Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2019-10-16-003805-b 78f1577ab2fd41349ed9fbf29d42b869
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Тетяна Володимирівна

+380512501924 mk.official@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144729
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6
Контактна особа: Волкова Тетяна Володимирівна
+380512501924
mk.official@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом п'яти банківських днів на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання послуг та рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 жовтня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевцова О.М.
#2561201588
Переможець 94 500,00
UAH
16 жовтня 2019 17:33

Документи

16 жовтня 2019 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 17:38
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 17:37
Договір №2_16.pdf укладений
16 жовтня 2019 17:35