Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003673-b 4b2892214e7b49559391ef4f8195ffda
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Гангал

+380683197818 zastotgosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАСТАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43065925
Місцезнаходження: 59400, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н, м. Заставна, вул. Гагаріна, буд. 9
Контактна особа: Іванна Гангал
+380683197818
zastotgosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ЗУ 922-VIII Стаття 35. Умови застосування переговорної процедури закупівлі
2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Замовником двічі були відмінені відкриті торги в зв̓язку з відсутністю учасників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-12-000201-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-26-000009-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:11
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Електрична енергія

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, Заставна, Гагаріна 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власні кошти Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:05
рішення протокол запрошення ел енергія заставна рада осв 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000038 ● bfdf1d5b42af4aaab2da9c2901d44e6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.11.2019 № 47

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 07 листопада 2019 року №47

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-10-16-003673-b від 16.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 14:39:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-16-003673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 28.10.2019 №55, укладений з ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія», оприлюднений не у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 08:11:17

відповідь

Замовником опублікована вся інформація котра вимагається законом (ст.10).
Якщо у органа контролю є підтверджена і обгрунтована інформація що має бути розміщена ще якась інформація котра не внесена, просимо вказати що саме мається на увазі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42102122
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42102122
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 23:13
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 14:14
Договір про постачання електричної енергії за 2019 рік.pdf зміни до договору
02 березня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 08:32
Додаткова на зменшення суми ПП Мега-Крокус.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 08:31
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 06:08
Додаткова угода ТОВ ЧОЕК.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 06:07
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 21:35
IMG-d0d1cd9bfd415b3c29d69ce0be52ce3f-V.jpg укладений
29 жовтня 2019 21:34
IMG-8854b7a0211ef0e7aa2f77999a99fa7f-V.jpg укладений
29 жовтня 2019 21:34
IMG-6da33937f5a8aaee04c623ff7bf3d232-V.jpg укладений
29 жовтня 2019 21:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): всі сторінки договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 55/83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 310 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 666,67 UAH)