Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАСТАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43065925 |
Місцезнаходження: | 59400, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н, м. Заставна, вул. Гагаріна, буд. 9 |
Контактна особа: |
Іванна Гангал +380683197818 zastotgosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
Замовником двічі були відмінені відкриті торги в зв̓язку з відсутністю учасників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-12-000201-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-26-000009-b
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - власні кошти | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 жовтня 2019 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 17:05 |
рішення протокол запрошення ел енергія заставна рада осв 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-07-000038 ● bfdf1d5b42af4aaab2da9c2901d44e6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2019 № 47
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 07 листопада 2019 року №47
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-10-16-003673-b від 16.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-08 14:39:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-16-003673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 28.10.2019 №55, укладений з ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія», оприлюднений не у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-12 08:11:17
відповідь
Замовником опублікована вся інформація котра вимагається законом (ст.10).
Якщо у органа контролю є підтверджена і обгрунтована інформація що має бути розміщена ще якась інформація котра не внесена, просимо вказати що саме мається на увазі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42102122 |
Переможець |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 23:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2020 14:14
|
Договір про постачання електричної енергії за 2019 рік.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 08:32
|
Додаткова на зменшення суми ПП Мега-Крокус.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 06:08
|
Додаткова угода ТОВ ЧОЕК.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 06:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 21:35
|
IMG-d0d1cd9bfd415b3c29d69ce0be52ce3f-V.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 21:34
|
IMG-8854b7a0211ef0e7aa2f77999a99fa7f-V.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 21:34
|
IMG-6da33937f5a8aaee04c623ff7bf3d232-V.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 21:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/94 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/104 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | всі сторінки договору |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55/83 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |