Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтер фабрика друку з ламінатором (кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003445-b de621b4dc6f44eba8fd812eb8b4ee8fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Олександрівна Ковтун

+380972401510 turbiv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21723820
Місцезнаходження: 22513, Україна , Вінницька обл., смт Турбів, вул. Миру, буд. 68
Контактна особа: Лариса Олександрівна Ковтун
+380972401510
turbiv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:10
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:29
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
принтер фабрика друку з ламінатором (кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22513, Україна, Вінницька область, смт.Турбів, Миру,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2019  —  10 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:38
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:52
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До розгляду будуть братися всі торгові марки (головне щоб технічні характеристики відповідали ); До розгляду будуть прийматися учасники як платники ПДВ так і не платники ПДВ.
Кількість предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:17
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 16:54
Шановний замовник. У Оголошенні до закупівлі вказанно: Додаток №1 Якість та кількість до оголошення - 1 комплект БФП та інше У додатку №3 Форма цінової пропозиції вказано "Одиниця виміру - комплект - кількість 2" Підкажить будь ласка, яка точна кількість потрібна 1 комплект чи 2 комплекти?
Відповідь: закіпівля проводиться на 2 комплекта, тобто має бути два принтера і два ламінатора.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 15 999,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 15 720,00
UAH з ПДВ
15 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис
18 жовтня 2019 13:40
Електронний підпис
18 жовтня 2019 13:34
Якість Epson_L3050_L3060_L3070.pdf
18 жовтня 2019 13:34
Статут.pdf
18 жовтня 2019 13:34
Протокол.pdf
18 жовтня 2019 13:34
Наказ.pdf
18 жовтня 2019 13:34
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:40
Epson_L3050_L3060_L3070.pdf
18 жовтня 2019 14:40
Висновок СЕС Epson.pdf
18 жовтня 2019 14:40
Документи ФОП Швачко.PDF
18 жовтня 2019 14:40
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 14:40
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:05

Документи

22 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:03
009.jpg
22 жовтня 2019 15:03
008.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:03
009.jpg
22 жовтня 2019 15:03
008.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 11:16
001.jpg укладений
29 жовтня 2019 11:15
002.jpg укладений
29 жовтня 2019 11:15
003.jpg укладений
29 жовтня 2019 11:15
004.jpg укладений
29 жовтня 2019 11:15