Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003073-b 05ba2664f14f4fb586fd1275339147c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Угорчук В.В.

+380342552421 volodymur00@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40112212
Місцезнаходження: 76492, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Юності 23
Контактна особа: Угорчук В.В.
+380342552421
volodymur00@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Спеціальний фонд бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) , (Автоматизоване робоче місце - моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:57
Тендерна Докум - Автом Роб.Місце (зі змінами).docx
18 жовтня 2019 13:56
Зміни до ТД.doc
16 жовтня 2019 15:56
Проект договору АРМ (моноблоки).doc
16 жовтня 2019 15:56
Тендерна Докум - Автом Роб.Місце.docx
18 жовтня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 13:57
Тендерна Докум - Автом Роб.Місце (зі змінами).docx
18 жовтня 2019 13:56
Зміни до ТД.doc
16 жовтня 2019 15:56
Проект договору АРМ (моноблоки).doc
16 жовтня 2019 15:56
Тендерна Докум - Автом Роб.Місце.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:39
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:59
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Перший період відкритих торгів - період подання пропозицій. Період подання пропозицій - це поєднання періоду уточнень та періоду подання пропозицій. Це означає, що з першого дня і протягом всього періоду подання пропозицій Замовник вправі вносити зміни до оголошення та тендерної документації, а Учасник - подавати свої пропозиції та звертатися до Замовника із запитаннями/вимогами.
Також, починаючи з дати початку приймання пропозицій і закінчуючи за 4 дні до закінчення терміну приймання пропозицій, будь-які зареєстровані користувачі системи (окрім Замовників) можуть подавати запитання, вимог, скарги на умови тендерної документації.
Із запитанням будь-який зареєстрований користувач Системи звертається до Замовника, щоб уточнити якусь інформацію про закупівлю. Період, коли можна поставити запитання, починається з моменту оголошення закупівлі і закінчується за 10 днів до закінчення періоду подання пропозицій.
Будь-який зареєстрований користувач Системи може звернутися до Замовника з вимогою усунути порушення, яке, на його думку, виникло в процесі закупівлі. Період подання вимоги є аналогічним до запитання.
Всі відповіді на питання надаються через Майданчик, через який розміщено оголошення.
З аналізу тексту Вашого запитання, можна зробити висновок, що воно містить в собі і вимогу вчинити певні дії.
Відтак, на Ваше «запитання-вимогу» зазначаємо наступне.
Регіональний сервісний центр МВС в Івано-Франківській області (далі – РСЦ МВС в Івано-Франківській області) є органом держаної влади.
Відповідно до Бюджетного кодексу України бюджетні установи (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку), утримуються за рахунок державного чи місцевого бюджетів.
Загальні вимоги до програмних продуктів, які закуповуються для державних органів, затверджені постановами Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 р. № 869 та від 10.09.2003 р. № 1433.
Аналіз вище зазначених нормативних документів та висновок сектору інформаційної безпеки та довідкового забезпечення РСЦ МВС в Івано-Франківській області з приводу «запитання-вимоги», додаткове вивчення та порівняння продукції, яка представлена на ринку України (Windows Pro з Windows Pro ОЕМ) надає РСЦ МВС в Івано-Франківській області право та підстави на доповнення Додатку № 5 Технічні вимоги до товару «Кількість, технічні характеристики» до тендерної документації РСЦ МВС в Івано-Франківській області на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 02162015 – 30210000-4, тобто задоволення електронного листа «запитання-вимоги».

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій