Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-10-16-002513-b f287dde520ec44918dddbe56fd62b56c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Сергіївна Денисюк

+380412227372
+380683114482
pansionat12415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188487
Місцезнаходження: 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
Контактна особа: Ольга Сергіївна Денисюк
+380412227372,+380683114482
pansionat12415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:19
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Холодильник SNAIGE FR240-1101AA (Джерело фінансування –місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, с. Іванівка , Інтернатна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 14:55
ogoloshennya.docx
16 жовтня 2019 14:55
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:01
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.1) В технічних вимогах до предмету закупівлі чітко написано: Аналоги та еквіваленти не передбачені вимогами до предмету закупівлі.2)Також там вказано,що на даний товар учасники мають надати сертифікат відповідності, паспорт на товар та гарантійний талон. В даних документах завжди вказана торгова марка та модель товару,що й надасть змогу ідентифікувати його та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.3)До участі в закупівлі допускаються всі учасники без винятків.Тож,якщо учасник є неплатником ПДВ,його пропозиція буде розглядатись,як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 10 956,00
UAH з ПДВ
10 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 10 998,00
UAH з ПДВ
10 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 23:26
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 23:26
Установчі документи.pdf
21 жовтня 2019 23:26
Сертифікат.pdf
21 жовтня 2019 23:26
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 23:26
Висновок по EEI 01 07 part2 001.jpg
21 жовтня 2019 23:26
Висновок по EEI 01 07 part1 001.jpg

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:24
выписка.zip
21 жовтня 2019 16:24
4опп _1_.jpg
21 жовтня 2019 16:24
сес.zip
21 жовтня 2019 16:24
3330 контакт дані _1_.pdf
21 жовтня 2019 16:24
Уставные ЮГ.rar
21 жовтня 2019 16:24
рішенння _2_.jpg
21 жовтня 2019 16:24
Sertifikatas FR 240FR275.pdf
21 жовтня 2019 16:24
3332 Лист _1_.pdf
21 жовтня 2019 16:24
Завірений Витяг.pdf
21 жовтня 2019 16:24
протокол.rar
21 жовтня 2019 16:24
3329 тех опис _1_.pdf
21 жовтня 2019 16:24
3329 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 10 956,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:12

Документи

24 жовтня 2019 15:11
протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
10 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 15:11
протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
специф.jpg укладений
04 листопада 2019 10:42
договір.jpg укладений
04 листопада 2019 10:42
договір 2.jpg укладений
04 листопада 2019 10:42