Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-10-16-002214-b 56a6116d9f824596a6e0c44e5bd3888b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шило Тетяна Михайлівна

380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061932
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5
Контактна особа: Шило Тетяна Михайлівна
380976436640
msnovsk_shilo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 14:18
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : 1.Календар перекидний настільний 2020 рік, розмір 133*138 мм, чотири кольорові блоки по порам року- 15шт
2. фали А4 - 3 упаковки по 100 шт.
3. Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)50 пач.
4.Папка регістратор 5 см ширина-. 5 шт.
5.Папка регистратор 7см ширина- 5шт.
6.Швидкозшивач А4 п/є 20шт.
В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : 1.Календар перекидний настільний 2020 рік, розмір 133*138 мм, чотири кольорові блоки по порам року- 15шт
2. фали А4 - 3 упаковки по 100 шт.
3. Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)50 пач.
4.Папка регістратор 5 см ширина-. 5 шт.
5.Папка регистратор 7см ширина- 5шт.
6.Швидкозшивач А4 п/є 20шт.
В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : 1.Календар перекидний настільний 2020 рік, розмір 133*138 мм, чотири кольорові блоки по порам року- 15шт 2. фали А4 - 3 упаковки по 100 шт. 3. Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)50 пач. 4.Папка регістратор 5 см ширина-. 5 шт. 5.Папка регистратор 7см ширина- 5шт. 6.Швидкозшивач А4 п/є 20шт. В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги допускаються на торги, але якість товару повинна відповідати замовленим параметрам. До участі допускаються ФОП. та його пропозиція буде оцінюватися як остаточна та ПДВ не додаватиметься. Торгова марка обо`вязково повинна зазначатися у пропозиції, а також параметри.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 4 337,70
UAH з ПДВ
4 099,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 4 291,57
UAH з ПДВ
4 181,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ 4 921,80
UAH з ПДВ
4 921,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 15:45
Пропозиція нова.pdf
18 жовтня 2019 13:38
Юниканц ПДВ + Витяг ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 13:38
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:12
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 16:12
Інформаційна довідка.pdf
18 жовтня 2019 16:12
Витяг ЕДР.pdf
18 жовтня 2019 16:12
MAESTRO® standard+ новый!!!!! (1).pdf
18 жовтня 2019 16:12
Статут завірений.pdf
18 жовтня 2019 16:12
Витяг ПДВ з підписом (1).pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 09:55
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 09:55
Статутні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Переможець 4 099,20
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
4 099,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
06 листопада 2019 16:15