Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердянський державний педагогічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02125220 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4 |
Контактна особа: |
Мерлікова Вікторія +0615336381 buh_kassa@bdpu.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 1 003 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 017,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 11:46 |
Додаток 3 змінений .doc | |
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 5.doc | |
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 4 .docx | |
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 2.doc | |
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 1 .doc | |
16 жовтня 2019 12:50 |
Тендерна документація.doc |
21 жовтня 2019 11:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2019 11:46 |
Додаток 3 змінений .doc
|
|||
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 5.doc
|
|||
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 4 .docx
|
|||
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 2.doc
|
|||
16 жовтня 2019 12:50 |
Додаток 1 .doc
|
|||
16 жовтня 2019 12:50 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2.* При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка, модель та інш.), що пропонується для постачання. (Додаток 1 до тендерної документації).
3.Згідно з п.2 ст.20 Розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Якщо ФОП не платник ПДВ, то його ціну будемо розглядати як остаточну, сума ПДВ до його ціни не додаватиметься. Суми всіх поданих пропозицій будуть розглядатися як остаточні.
Вимоги про усунення порушення
У разі ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися з оскарженням до АМКУ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000017 ● 53d8df43667249ce9883eed39ea1d52f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 16:53 |
НАКАЗ
05.11.2019 № 202
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-10-16-001662-b, ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), яка проводиться Бердянським державним педагогічним університетом.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Голова тендерного комітету Ігор Богданов запропонував скасувати відкриті торги із закупівлі машини для обробки даних (апаратна частина)ДК021:2015–30210000-4 (персональні комп’ютери, ноутбуки) та визнати торги такими, що не відбулися на підставі ст.31 Закону, а саме: «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». Протокол №181 додається.
2019-11-12 09:58:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Відхилено |
972 383,16
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 11:53
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
997 572,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 11:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 листопада 2019 13:18 |
Коментар щодо відміни: | Голова тендерного комітету Ігор Богданов запропонував відмінити відкриті торги із закупівлі машини для обробки даних (апаратна частина)ДК021:2015–30210000-4 (персональні комп’ютери, ноутбуки) на підставі ст.31 Закону, а саме: «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
12 листопада 2019 13:18
|
Протокол №181.pdf |