Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Очікувана вартість
8 062 348,00 UAH
UA-2019-10-16-001621-b a54639c97ea544cd8ecdc0671fcf78d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бартлевич

+380684753459
+380734344010
zrsc_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України
Код ЄДРПОУ: 34105878
Вебсайт: http://westsportcenter.com.ua
Місцезнаходження: 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Контактна особа: Юлія Бартлевич
+380684753459,+380734344010
zrsc_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель оголошення UA-2018-11-21-001715-c було забезпечено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету робіт по проекту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 – будівництво будівель).
В результаті зазначеної вище процедури відкритих торгів 21.12.2018 року було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – Генпідрядник), тендерна пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною (договір №7-12/18 від 21.12.2018 року) на загальну суму 114 004 002,00 грн. (сто чотирнадцять мільйонів чотири тисячі дві гривні 00 коп.) з ПДВ.
У свою чергу, додатковою угодою №3 від 27.09.2019 року суму зазначеного вище договору було збільшено до 107 047 757,00 грн. (сто сім мільйонів сорок сім тисяч сімсот п’ятдесят сім гривень 00 коп.).
Станом на сьогоднішній день є необхідність у виконанні додаткових непередбачуваних та не включених у першочерговий проект робіт, що додатково підтверджується протоколом комісії з представників проектної організації, представника Генпідрядника та Замовника від 23.09.2019 №1, яке забезпечує авторський нагляд за об’єктом будівництва.
Так, виходячи зі змісту зазначеного вище протоколу в процесі виконання авторського нагляду за будівництвом виникла необхідність у виконанні додаткових робіт внесення додаткових робіт до проекту. Також було зазначено, що ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, виконуються роботи з поточного будівництва, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією генпідрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один генпідрядник, що зможе забезпечити гарантійний термін експлуатації та дозволить уникнути спірних питань в майбутньому.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконує роботи передбачені проектом за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, а також беручи до уваги, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації будівлі.
Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Протокол комісії №1 від 23.09.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 12:45
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту та за результатами прийняття рішення про відміну процедури, розпочатої згідно номеру UA-2019-10-03-001059-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту: «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області». Джерело фінансування закупівлі. кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Договору авансовий платіж у розмірі до 70% вартості обсягу робіт на розрахунковий рахунок Генпідрядника. Аванс 15 Календарні 70
Виконання робіт Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 30

Тендерна документація

16 жовтня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:42
протокол 4.pdf
16 жовтня 2019 12:42
повідомлення про намір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000023 ● c5f7d7e3eaa94196904a9ea43c632948
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-16-001621-b 16.10.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-01 14:28:13

про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі робіт по проекту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси» «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, Турківського району, Львівської області» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 – будівництво будівель) з очікуваною вартістю 8 062 348,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» за номером ID: UA-201910-16-001621-b), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, Замовником прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)у зв’язку необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зокрема в пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, повинно міститися обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовник у пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір не зазначив посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
2. Просимо обґрунтовано пояснити позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 6 частини другої статті 35 Закону, надати Протокол комісії № 1 від 23.09.2019.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-05 15:30:22

Пояснення

Детально у приєднаних файлах

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація у прикріпленому файлі

2019-11-21 16:55:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 8 062 348,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 12:45

Документи

16 жовтня 2019 12:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:44
протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
8 062 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 12:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:44
протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:33
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:54
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:52
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:26
договір 03-19 від 28.10.19.pdf укладений
28 жовтня 2019 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №03/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №03/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 062 348,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 343 724,67 UAH)