Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
16 932,00 UAH
UA-2019-10-16-001185-b 2e0e25a9907d41eda57fa8cc7629a2cb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Праведний Євген Віталійович


knmctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій
Код ЄДРПОУ: 21507625
Вебсайт: http://www.knmc.org.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Спаська,12
Контактна особа: Праведний Євген Віталійович
,
knmctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 16 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Андріївський узвіз, 5/31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:52
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам або мати НЕ ГІРШІ якісні характеристики. Аналоги допускаються. Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 12 311,00
UAH з ПДВ
12 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:59
Паспорт.pdf
22 жовтня 2019 11:59
ІПН.pdf
22 жовтня 2019 11:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Відхилено 12 311,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:28

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій