Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000980-b 7cd2bc7f6c604ea18d8735a9c1c3ed4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булик Альона Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Булик Альона Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, заправка та обслуговування картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, місто Київ, Київ, вул.Стрілецька, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:11
Додаток №5 проект договору.docx
16 жовтня 2019 11:11
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-000980-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:36392290
Дата подання: 15 листопада 2019 16:10
не відовідність пропозиції тендерної документації
До уваги тендерного комітету.
Пропозиція компаниії ТОВ "Гарант принт сервіс", подана до торгів була із сталою ціною на ремонти та тех. обслуговування обладнання (Вартість послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки не повинна перевищувати 89580 грн. з ПДВ.), що не відповідає запиту тендерної документації, а саме: Вартість послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки не повинна перевищувати 100 000 грн. з ПДВ. Подання корегування загальної вартісті можливо, але в рамках тендерного запиту. тим самим ТОВ "Гарант принт сервіс" повинен надавати свою нову пропозицію ураховуючи, що ремонт техніки - 89580 грн. - неможливо ЗБІЛЬШУВАТИ результати торгів! Це є незаконним порушенням процедури.
Також, в проекті договору відсутня сума, яка повинна бути прописана до початку торгів. Немає заповнених додатів.
Також дожані копії наказу про призначення директору та копія протоколу, замість запрошених в тендерній документації - протокол засновників та наказ про призначення керівника. копії документів з відміткою "згідно з оригіналом" не є їх сканованими оригіналами.
Також, проведення ремонтів техніки повинно виконуватися спеціалістами, які мають відповідні сертифікати, видані виробником пачетної техніки. Якщо ремонти будуть проводитися іншими специалістами. це є порушенням умов експлуатації, та веде до зняття з гарантійного обслуговування техніки, та відмові в подальшому обслуговуванні техніки виробником в Украіні.
Вимагаєемо виключення пропозиції ТОВ "Гарант принт сервіс" з торгів, як пропозицію з порушеннями правил подачі документів, та порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 16:05
Вимогу ТОВ «ДСМ Трейд» (далі – Скаржник) щодо виключення пропозиції ТОВ «Гаран прінт сервіс» (далі – Учасник) не задоволено виходячи з наступного:

1) Згідно вимог ч.5.3 Додатку 1 тендерної документації цінову пропозицію за результатами аукціону за формою наведеною в Додатку №2 тендерної документації подає Переможець торгів, а не Учасник.
Учасником-переможцем було завантажено на електронний майданчик Цінову пропозицію за результатами аукціону, яка повністю відповідає вимог тендерної документації.
Тендерний комітет не розглядає документи, які не вимагались тендерною документацією від учасників. Тому брати до уваги цінову пропозицію, яка була завантажена до проведення аукціону, під час якого вартість пропозиції змінюється є недоречним.
Також, звертаємо увагу Скаржника на те, що найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель, а не замовником особисто.

2) Тендерною документацією не встановлено вимог щодо зазначення суми в проекті договору та заповнення додатків до нього до початку торгів, оскільки це є зайвим, так як під час аукціону вартість змінюється і є остаточною після аукціону.
Проект договору вимагається як документ щодо погодження основних умов договору Учасником згідно вимог ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, а не ціни за одиницю чи вартості взагалі.
Учасником було завантажено на електронний майданчик у складі своєї пропозиції Проект договору скріплений підписом та печаткою посадової особи, уповноваженої укладати угоди, що повністю відповідає умовам тендерної документації.

3) Згідно вимог ч.3 та ч.4 Додатку №1 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підпису договору про закупівлю, а саме: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Як бачимо, Замовником не встановлено вимог щодо надання лише протоколу засновників та наказу про призначення керівника, тому звинувачення Скаржника є надуманим.
Учасником було надано у складі пропозиції копію наказу про призначення директора та копію протоколу загальних зборів, копію Статуту що є достатнім для підтвердження повноважень посадової особи на право підпису документів.

4) В тендерній документації не встановлено вимог щодо надання сканованих оригіналів документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підпису договору про закупівлю, як стверджує Скаржник.
Учасником було завантажено на електронний майданчик копії документів та завірені згідно з вимогами ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації.

5) В тендерній документації не встановлено вимог щодо надання учасником у складі своєї пропозиції будь-яких сертифікатів, тому вимоги Скаржника з цього приводу є безпідставним.

Крім того, згідно ч.3 ст.30 та абз.3 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право звернутися з вимогою до Замовника лише у випадку коли його тендерна пропозиція розглядалась членами тендерного комітету Замовника та була відхилена.
Звертаємо увагу Скаржника на те, що його тендерна пропозиція не розглядалась членами тендерного комітету Замовника та не була відхилена, а його вимога не стосується надання додаткової інформації про пропозицію переможця торгів, в частині її переваг порівняно з пропозицією скаржника.
Враховуючи викладене, слід зазначити, що вимоги ТОВ «ДСМ Трейд» є безпідставними та надуманими, що є недобросовісним по відношенню до інших учасників даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Вимогу ТОВ «ДСМ Трейд» не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 262 254,00
UAH з ПДВ
210 288,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 279 828,90
UAH з ПДВ
210 291,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 269 610,00
UAH з ПДВ
262 243,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МТП ГРУПП" 300 565,00
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 328 240,00
UAH з ПДВ
311 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:17
Документи-переможця.pdf
30 жовтня 2019 15:30
Проект Договору.pdf
30 жовтня 2019 15:30
Статут ТОВ ВМ_21.09.17.pdf
30 жовтня 2019 15:30
Опис документів.pdf
30 жовтня 2019 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 15:29
Копія договору №289.pdf
30 жовтня 2019 15:29
Лист-відгук ДССЗ_289.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 10:17
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:14
Пропозиція.pdf
13 листопада 2019 10:14
Довідка про корупцію.pdf
13 листопада 2019 10:14
Довідка ДПІ.pdf
13 листопада 2019 10:14
Довідка МВС 22.10.19.pdf
31 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:40
Розрахунок вартості.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Лист відгук КМДА.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Копія статуту.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Копія Протокол.pdf
31 жовтня 2019 10:40
КМДА_Договор_Акти.pdf
31 жовтня 2019 10:40
Довідка по Ст 17.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Статут 2019.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Протокол.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Опис.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Наказ.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Лист Відгук.pdf
30 жовтня 2019 16:20
ЕДРПОУ.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Аналогічний договір.pdf
30 жовтня 2019 16:20
Акт надання послуг.pdf
30 жовтня 2019 16:20
4 ОПП25.pdf
30 жовтня 2019 16:19
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВ "МТП ГРУПП"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"
#40218897
Відхилено 210 288,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 09:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Рішення скасоване 210 291,24
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 210 291,24
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:46
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 262 243,20
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:50

Документи

06 листопада 2019 09:47
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:46
Протоколи.pdf
01 листопада 2019 12:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:44
Протоколи (2).pdf
12 листопада 2019 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 листопада 2019 15:41
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
262 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 08:33
412-19-1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:05
412-19.pdf укладений
25 листопада 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на наступний рік без зміни інших умов договору
Номер договору про закупівлю: 412/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 95 516,40
UAH (в тому числі ПДВ 15 919,40 UAH)