Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень корпусу "А1" в КЗ НСЗШ №5 за адресою: м. Нікополь, вул Гагаріна,54а, Дніпропетровська область.
Очікувана вартість
1 717 025,00 UAH
UA-2019-10-16-000826-c ● ce79f81772484b1b94f949c5de83cf92
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Любарський Дмитро Григорович +380566696085 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 17:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 17:01 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 717 025,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 170,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8585.13 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
довідка №358 від 28.05.19 (кошторисні призначення на 2019 рік-1 015 000,00 грн., 2020 рік-702 025,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень корпусу "А1" в КЗ НСШ №5 за адресою: м. Нікополь, вул Гагаріна,54а, Дніпропетровська область.(місцевий бюджет кошторисні призначення на 2019 рік-1 015 000,00 грн., 2020 рік-702 025,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул Гагаріна,54а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Остаточна оплата за виконанні роботи проводиться згідно рахунку протягом 10-ти календарних днів після підписання Акту виконаних робіт КБ-2 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 16:23 |
ЗДТшкола5.docx | |
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док електрика.docx | |
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док на вікна.docx | |
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док на водопровід.docx | |
16 жовтня 2019 16:57 |
договор на капрем з передоп.doc | |
16 жовтня 2019 16:56 |
експертний_звітКЗНСЗШ5.pdf | |
16 жовтня 2019 16:56 |
5.pdf | |
16 жовтня 2019 16:56 |
деф акт електрика.rtf | |
16 жовтня 2019 16:56 |
деф атк водопровід_ каналізація.rtf | |
16 жовтня 2019 16:56 |
деф. АКТвікна_.rtf | |
16 жовтня 2019 16:56 |
ТД_КЗНСЗШ_5.doc |
21 жовтня 2019 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2019 16:23 |
ЗДТшкола5.docx
|
|||
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док електрика.docx
|
|||
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док на вікна.docx
|
|||
16 жовтня 2019 16:57 |
тех док на водопровід.docx
|
|||
16 жовтня 2019 16:57 |
договор на капрем з передоп.doc
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
експертний_звітКЗНСЗШ5.pdf
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
5.pdf
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
деф акт електрика.rtf
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
деф атк водопровід_ каналізація.rtf
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
деф. АКТвікна_.rtf
|
|||
16 жовтня 2019 16:56 |
ТД_КЗНСЗШ_5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 08:05
Тендерною документацією передбачено надання Витягу зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів. Законодавством такий документ не передбачений, право підпису договорів підтверджується наказом про призначення директора, а в Статуті передбачено, що директор має право підписання договорів. Який саме документ Замовник має на увазі? Чи є посилання на нормативні акти, якими передбачена наявність такого документу у підприємства або можливість його отримання (ким він видається?)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація складається Замовником. Витяг зі статуту Учасника з положенням про особу , яка має право підпису договорів є правом тендерного комітету включити в тендерну документацію також і іншу документацію, що не передбачена законодавством, але, на думку Замовника, має важливе значення для повного та всебічного розгляду пропозицій учасників та прийняття законного рішення.
Тендерна документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:28
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 08:05
В попередній закупівлі за цією ж закупівлею, при дискваліфікації одного з учасників, Замовником було вказано: Статут наданий без відмітки державного реєстратора. Але, згіно останніх змін в законодавчих актах, відмітка реєстратора на Статуті не є обов'язковою, при умові, що доступ до утсановчих документів (включаючі Статут) є у відкритих реєстрах за відповідним кодом доступу. Просимо внести в тендерну документацію пояснення, які саме вимоги до Статуту передбачає Замовник для Учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію вносяться зміни.
Тендерна документація
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:27
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 16:35
Взагалі то, згідно п.3 статті Закону "Тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Таким чином, вимога щодо надання витягу зі Статуту є неправомірною, адже НАЯВНІСТЬ ТАКОГО ДОКУМЕНТУ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ. Більше того, такого документу не існує взагалі. Якщо Замовник все ж таки наполягає на наданні Витягу зі Статуту, конкретизуйте, будь ласка, ким він видається, яку має форму?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для того, щоб зрозуміти про який саме документ йдеться, ким конкретно він видається та яку має форму, слід звернутися до відповідних нормативно-правових документів сфери діловодства.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року №1000/5, Національного стандарту України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженого наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 року №97, витяг – це засвідчена копія частини тексту службового документа; засвідчена копія (службового документа) – копія службового документа, що містить реквізити, які в окремих випадках надають їй юридичної сили оригіналу; незасвідчена копія (службового документа) – копія службового документа, в якій немає реквізитів, що надають їй юридичної сили.
Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Витяг має точно і повно відтворювати ту частину документа, яку потрібно та має інше смислове навантаження.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року №1000/5, Національного стандарту України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженого наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 року №97, витяг – це засвідчена копія частини тексту службового документа; засвідчена копія (службового документа) – копія службового документа, що містить реквізити, які в окремих випадках надають їй юридичної сили оригіналу; незасвідчена копія (службового документа) – копія службового документа, в якій немає реквізитів, що надають їй юридичної сили.
Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Витяг має точно і повно відтворювати ту частину документа, яку потрібно та має інше смислове навантаження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ |
1 436 935,20
UAH з ПДВ
|
1 436 935,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" |
1 712 656,00
UAH з ПДВ
|
1 599 829,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" |
1 669 652,00
UAH з ПДВ
|
1 616 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРОВ ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ" |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
1 617 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ляшенко К.Я. |
1 617 025,00
UAH з ПДВ
|
1 617 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ #37463409 |
Відхилено |
1 436 935,20
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 14:19
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" #40633839 |
Відхилено |
1 599 829,75
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 14:28
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" #40479581 |
Відхилено |
1 616 900,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:06
|
ФОП "ПЕТРОВ ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ" #3270914854 |
Відхилено |
1 617 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:58
|
ФОП Ляшенко К.Я. #2195127502 |
Відхилено |
1 617 025,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 16:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 листопада 2019 16:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі