Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000736-a 3f9b0b36cb2f4e78a49112b0e2edce8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлінська Любов Петрівна

+380985875793 ODESSA-AAS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261436
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 19-21
Контактна особа: Бєлінська Любов Петрівна
+380985875793
ODESSA-AAS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 13:21
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Серверне обладнання у комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська обл., Одеса, проспект Гагаріна, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти Державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 18:03
ТД . Сервер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, можливість пропозиції еквівалентного товару та вимоги до Учасників вказувати повне найменування товару, країну походження виробника та точне маркування моделі зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації (розділ ІІ «Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником»).
2.До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм (п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за єдиним критерієм – ціна (п.1 розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»). Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання з урахуванням усіх витрат, податків та зборів (п.2 розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 259 816,87
UAH з ПДВ
259 816,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 270 004,93
UAH з ПДВ
270 004,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:11
Договір Сервер.docx
13 листопада 2019 16:00
Довідка МВД Гордусенко В.В..pdf
04 листопада 2019 17:27
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:25
Технічна частина.pdf
04 листопада 2019 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 17:25
Довідка про упаковку.pdf
04 листопада 2019 17:24
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 17:24
1 Реєстр наданих документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 259 816,87
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
259 816,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:56
Звіт Сервер.pdf укладений
20 грудня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:13
Догов.Сервер.pdf укладений
25 листопада 2019 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 259 816,87
UAH (в тому числі ПДВ 43 302,81 UAH)