Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-СЕРВІС" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42471233 |
Місцезнаходження: | 63705, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 60 |
Контактна особа: |
Кісула Олена Сергіївна +380994820520 OLEG_BILOCERKOVCKII@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 3 057 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно накладної після поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 15:11 |
ТД_титул.pdf | |
16 жовтня 2019 15:11 |
Додаток 6 Тендерна пропозиція.docx | |
16 жовтня 2019 15:11 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
16 жовтня 2019 15:11 |
ТД.docx | |
16 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 7 Інформація про Учасника.doc | |
16 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
16 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 3 Технічне завдання на тендер закупівлі сміттєвоз СБм -3081 на МАЗ-6312.docx | |
16 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 2 Підтвердження відсутності підстав.docx | |
16 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000015 ● 9542dd6acc13412288154d9871d525c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2020 № 7
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 17.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.01.2020 № 7
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2019-10-16-000489-a 16.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-17 17:08:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-10-16-000489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питань:
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» надано інформацію від 22.10.2019 відповідно до якої ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» акредитоване в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» по програмі в межах договору співпраці з Урядом Республіки Білорусь, яку можна перевірити за посиланням https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dileri,rb.pdf.
Чи здійснено Вами перевірку вищезазначеної інформації та яким чином (надати відповідні підтверджуючі документи).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-21 14:53:35
Про надання інформації на висновок Північно-східного офісуДержаудитслужби від 17.01.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-000489-a
Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-2019-10-16-000489-a від 01.11.2019 року по процедурі відкритих торгів «Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент) Код ДК021: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.
Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-16-000489-a
щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, комунальне підприємство «ЕКО-СЕРВІС» Куп’янської міської ради повідомляє наступне.
ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» на виконання вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надало довідку про те що, ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» є акредитованим в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» по програмі в межах договору співпраці з Урядом Республіки Білорусь, окрім того Комунальне підприємство «ЕКО-СЕРВІС» є клієнтом ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» який надає актуальну інформацію про акредитованих клієнтів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
3 055 080,00
UAH з ПДВ
|
3 055 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
3 056 000,00
UAH з ПДВ
|
3 056 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
3 055 080,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 08:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 10:32
|
Протокол зміни до річного плану (1).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 10:31
|
специфікація (1).PDF | зміни до договору |
21 листопада 2019 10:31
|
дод.угода 20.11.19 (1).PDF | зміни до договору |
21 листопада 2019 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 12:58
|
договор_3.JPG | укладений |
19 листопада 2019 12:57
|
Договор_.JPG | укладений |
19 листопада 2019 12:57
|
договор_2.JPG | укладений |
19 листопада 2019 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено Договір п.3.3, вилучено п. 4.2, внесено зміни до п. 5.2 та доповнені реквізити Учасника. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |