Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент)
Очікувана вартість
3 057 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000489-a cffa93a4b88844808ce5e72d19e67632
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісула Олена Сергіївна

+380994820520 OLEG_BILOCERKOVCKII@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-СЕРВІС" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42471233
Місцезнаходження: 63705, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 60
Контактна особа: Кісула Олена Сергіївна
+380994820520
OLEG_BILOCERKOVCKII@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:40
Очікувана вартість: 3 057 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно накладної після поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000015 ● 9542dd6acc13412288154d9871d525c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2020 № 7
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 17.01.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.01.2020 № 7

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12 UA-2019-10-16-000489-a 16.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-17 17:08:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-10-16-000489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питань:
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» надано інформацію від 22.10.2019 відповідно до якої ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» акредитоване в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» по програмі в межах договору співпраці з Урядом Республіки Білорусь, яку можна перевірити за посиланням https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dileri,rb.pdf.
Чи здійснено Вами перевірку вищезазначеної інформації та яким чином (надати відповідні підтверджуючі документи).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-21 14:53:35

Про надання інформації на висновок Північно-східного офісуДержаудитслужби від 17.01.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-000489-a

Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-2019-10-16-000489-a від 01.11.2019 року по процедурі відкритих торгів «Сміттєвоз із боковим завантаження типу СБМ-308/2 на шасі МАЗ-6312 євро 5 із відвалом (або еквівалент) Код ДК021: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.
Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-16-000489-a
щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, комунальне підприємство «ЕКО-СЕРВІС» Куп’янської міської ради повідомляє наступне.
ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» на виконання вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надало довідку про те що, ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» є акредитованим в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» по програмі в межах договору співпраці з Урядом Республіки Білорусь, окрім того Комунальне підприємство «ЕКО-СЕРВІС» є клієнтом ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» який надає актуальну інформацію про акредитованих клієнтів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" 3 055 080,00
UAH з ПДВ
3 055 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" 3 056 000,00
UAH з ПДВ
3 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:40
техчастина.pdf
18 жовтня 2019 14:40
статут.pdf
18 жовтня 2019 14:40
ст17.pdf
18 жовтня 2019 14:40
ст16.pdf
18 жовтня 2019 14:40
пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 14:40
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
18 жовтня 2019 14:40
витяг.PDF
18 жовтня 2019 14:40
витяг з пдв.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"

ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"
#34049688
Переможець 3 055 080,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 08:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"
#34049688
3 055 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 10:32
Протокол зміни до річного плану (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:31
специфікація (1).PDF зміни до договору
21 листопада 2019 10:31
дод.угода 20.11.19 (1).PDF зміни до договору
21 листопада 2019 10:31
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 12:58
договор_3.JPG укладений
19 листопада 2019 12:57
Договор_.JPG укладений
19 листопада 2019 12:57
договор_2.JPG укладений
19 листопада 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено Договір п.3.3, вилучено п. 4.2, внесено зміни до п. 5.2 та доповнені реквізити Учасника.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 055 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 509 180,00 UAH)