Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03363789 |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, Олександрійська, 2-Б |
Контактна особа: |
Малярчук Ігор Анатолійович 380486864301, kpmugkg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 09:46 |
ДКТ 34920000-2_Graco Line Lazer V 5900 або еквівалент.doc | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 5.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 2.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 3.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 4.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 1.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 7.docx | |
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 6.docx |
16 жовтня 2019 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
ДКТ 34920000-2_Graco Line Lazer V 5900 або еквівалент.doc
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 5.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 2.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 3.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 4.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 1.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 7.docx
|
|||
16 жовтня 2019 09:46 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000006 ● a7e57328dc8f43939fd84e269504192c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
07.11.2019 Одеса № 391
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.11.2019 № 391
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-10-16-000359-b 16.10.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-08 14:18:39
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Машина для нанесення дорожньої розмітки LineLazer V 5900 та самохідний гідравлічний візок LineDriver 160, або еквівалент), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-16-000359-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «МОСТ» на відповідність учасника встановленого Замовником кваліфікаційного критерію відповідно до ст. 16 Закону щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.10.2019 № 05/1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не міститься інформації про кваліфікацію та про освіту зазначених у довідці працівників, що не відповідає вимозі, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як Учасником ТОВ «МОСТ» надано не завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору, що не відповідає вимозі, встановленій у пункті 1 розділу 3 тендерної документації?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як Учасником ТОВ «МОСТ» не надано у складі тендерної пропозиції жодного сертифікату якості або сертифікату відповідності, паспорту та інших документів, які б підтверджували відповідність якість запропонованого товару діючим стандартам ДСТУ, що не відповідає вимозі, встановленій у пунктах 7 та 10 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації?
4) чи є прийнятним (достатнім) для Замовника, що учасником ТОВ «МОСТ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження пунктів 1 та 4 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації надано лист від 08.01.2019 від заводу-виробника запропонованої техніки марки Graco, викладеного російською мовою та переклад зазначеного листа виконано директором ТОВ «МОСТ» Сєровим Л.О. самостійно, а не професійним перекладачем та/або не завірено нотаріально?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-13 16:39:18
Пояснення
1. В складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.10.2019 № 05/1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій міститься інформації про кваліфікацію та про освіту зазначених у довідці працівників, що відповідає вимозі, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації.
2. У пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено що: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)., отже паспорт є оригінал документа виданий учаснику іншими організаціями.
3.Учасником ТОВ «МОСТ» надано у складі тендерної пропозиції довідку що продукція яка є предметом закупівлі не потребує обов'язкової сертифікації, а також надані сертифікати відповідності ЄС які підтверджують відповідність та якість запропонованого товару діючим стандартам.
4.Згідно тендерної документації Розділу 1 п. 7 Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад тендерної пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Так як ТОВ "МОСТ" є резидентом України то він не порушив вимог тендерної документації, а наданих документів за власним перекладом учасника для замовника цілком достатньо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ТОВ МОСТ надало уточнені документи, порушення усунено.
2019-11-20 14:15:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТ" #37591574 |
Переможець |
723 900,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 13:51
|
Дог. №761.3492 від 19.11.2019 ТОВ МОСТ.PDF | укладений |
19 листопада 2019 13:50
|