Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє обладнання (Машина для нанесення дорожньої розмітки LineLazer V 5900 та самохідний гідравлічний візок LineDriver 160, або еквівалент) (за рахунок коштів міського бюджету).
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000359-b 28b3536e3e0a4d10a769f61896686d6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малярчук Ігор Анатолійович

380486864301
kpmugkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03363789
Місцезнаходження: 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, Олександрійська, 2-Б
Контактна особа: Малярчук Ігор Анатолійович
380486864301,
kpmugkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:52
Очікувана вартість: 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Машина для нанесення дорожньої розмітки LineLazer V 5900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68002, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Олександрійська 2Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
1 штуки
Самохідний гідравлічний візок LineDriver 160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68002, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Олександрійська 2Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:46
ДКТ 34920000-2_Graco Line Lazer V 5900 або еквівалент.doc
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 5.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 2.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 3.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 4.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 1.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 7.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 6.docx
16 жовтня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:46
ДКТ 34920000-2_Graco Line Lazer V 5900 або еквівалент.doc
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 5.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 2.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 3.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 4.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 1.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 7.docx
16 жовтня 2019 09:46
Додаток 6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000006 ● a7e57328dc8f43939fd84e269504192c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
07.11.2019 Одеса № 391

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.11.2019 № 391

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-10-16-000359-b 16.10.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 14:18:39

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання (Машина для нанесення дорожньої розмітки LineLazer V 5900 та самохідний гідравлічний візок LineDriver 160, або еквівалент), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-10-16-000359-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «МОСТ» на відповідність учасника встановленого Замовником кваліфікаційного критерію відповідно до ст. 16 Закону щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.10.2019 № 05/1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не міститься інформації про кваліфікацію та про освіту зазначених у довідці працівників, що не відповідає вимозі, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як Учасником ТОВ «МОСТ» надано не завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору, що не відповідає вимозі, встановленій у пункті 1 розділу 3 тендерної документації?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ» умовам тендерної документації, тоді як Учасником ТОВ «МОСТ» не надано у складі тендерної пропозиції жодного сертифікату якості або сертифікату відповідності, паспорту та інших документів, які б підтверджували відповідність якість запропонованого товару діючим стандартам ДСТУ, що не відповідає вимозі, встановленій у пунктах 7 та 10 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації?
4) чи є прийнятним (достатнім) для Замовника, що учасником ТОВ «МОСТ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження пунктів 1 та 4 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації надано лист від 08.01.2019 від заводу-виробника запропонованої техніки марки Graco, викладеного російською мовою та переклад зазначеного листа виконано директором ТОВ «МОСТ» Сєровим Л.О. самостійно, а не професійним перекладачем та/або не завірено нотаріально?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-13 16:39:18

Пояснення

1. В складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.10.2019 № 05/1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій міститься інформації про кваліфікацію та про освіту зазначених у довідці працівників, що відповідає вимозі, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації.
2. У пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено що: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)., отже паспорт є оригінал документа виданий учаснику іншими організаціями.
3.Учасником ТОВ «МОСТ» надано у складі тендерної пропозиції довідку що продукція яка є предметом закупівлі не потребує обов'язкової сертифікації, а також надані сертифікати відповідності ЄС які підтверджують відповідність та якість запропонованого товару діючим стандартам.
4.Згідно тендерної документації Розділу 1 п. 7 Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад тендерної пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Так як ТОВ "МОСТ" є резидентом України то він не порушив вимог тендерної документації, а наданих документів за власним перекладом учасника для замовника цілком достатньо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ТОВ МОСТ надало уточнені документи, порушення усунено.

2019-11-20 14:15:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ" 723 900,00
UAH з ПДВ
723 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Оптима-Інжиніринг 727 500,00
UAH з ПДВ
727 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 16:02
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:01
Довідка несудимість.pdf
04 листопада 2019 16:01
Довідка з ДФС.pdf
04 листопада 2019 16:01
02 Довідка пункт 2 Ч. 1 ст. 17 .pdf
01 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:30
Тендерна пропозиція 01,11,19.pdf
31 жовтня 2019 14:25
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:23
СТАТУТ 03.03.2015.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Паспорт Серов.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Наказ Директор.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Договір СМЕД.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Договір оренди офіс 2019.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Договір Нова пошта.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Довідка Банкрутство.pdf
31 жовтня 2019 14:23
Дистриб'ютор 2019.pdf
31 жовтня 2019 14:23
19 Довідка екологія.pdf
31 жовтня 2019 14:23
18 Реєстр документів.pdf
31 жовтня 2019 14:23
17 Довідка податки.pdf
31 жовтня 2019 14:23
07 Довідка про досвід.pdf
31 жовтня 2019 14:23
05 Довідка працівники.pdf
31 жовтня 2019 14:23
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТ"

ТОВ Оптима-Інжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТ"
#37591574
Переможець 723 900,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ"
#37591574
723 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 13:51
Дог. №761.3492 від 19.11.2019 ТОВ МОСТ.PDF укладений
19 листопада 2019 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 723 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 650,00 UAH)