Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне
Очікувана вартість
15 745,00 UAH
UA-2019-10-16-000302-c b5faa1be0d6c45ffbc04040951dd3ada
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 12:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:06
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 14:03
Очікувана вартість: 15 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Науки, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 12:02
Крісло.jpg
16 жовтня 2019 12:02
171 Крісла.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:01
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:50
Доброго дня. Чи будуть розглядатись аналоги?
Відповідь: Доброго дня! Такі крісла ми закуповували раніше і зараз вони нам потрібні додатково, тому аналоги не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:49
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Дана закупівля не передбачає пропозицію аналогів.
2) Підприємство жодним чином не може обмежувати участь ні технічно, ні документально.
3) Щодо оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
4)Щодо розгляду та порівняння цін всіх учасників з/без ПДВ: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Тх
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:05
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 13:22
Доброго дня. Крісло SAMBA повинно бути на роликах чи ні?
Відповідь: Доброго дня!
Технічні характеристики крісла зазначені в Додатку №5 ТД та додано файл з фото крісла.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 14 700,00
UAH з ПДВ
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 15 660,00
UAH з ПДВ
15 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:18
Статут New.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Виписка.pdf
18 жовтня 2019 12:18
протокол №2.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Додаток 6.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Додаток 5.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Додаток 4.pdf
18 жовтня 2019 12:18
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
Переможець 14 490,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:54

Документи

23 жовтня 2019 11:54
Акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 11:54
Акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
01 листопада 2019 14:16