Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення аптеки №114, розташованої за адресою: вул. І.Кулика,135, м.Херсон
Очікувана вартість
399 978,00 UAH
UA-2019-10-16-000218-b 22070d52fded47948c31ef33371ec708
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Олена Вікторівна

+380990075528 medicbhs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Бериславський медичний коледж" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011634
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1-го Травня,173
Контактна особа: Зайцева Олена Вікторівна
+380990075528
medicbhs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1. Відповідно до ч.1 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі - Закон) Замовником може бути використана переговорна процедура. Адже переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
На підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
2. звіти про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-09-05-000414-с та UA-2019-09-23-000741-a, оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 09:27
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт приміщення аптеки №114, розташованої за адресою: вул. І.Кулика,135, м.Херсон
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення аптеки №114, розташованої за адресою: вул. І.Кулика,135, м.Херсон. Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1-го Травня,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок з Підрядником Замовник проводить у безготівковій формі після підписання акта прийому-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Оплата проводиться поетапно на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 жовтня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Южний Михайло Ігорович
#2219502091
Переможець 399 978,00
UAH
16 жовтня 2019 09:27

Документи

16 жовтня 2019 09:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:18
Протокол від 16.10.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 09:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Южний Михайло Ігорович
#2219502091
399 978,00
UAH
Документи

Документи

16 жовтня 2019 09:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:18
Протокол від 16.10.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:26
Протокол №85 звіт про викон.договору.pdf укладений
24 грудня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:11
Протокол №84 додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:10
Додаткова угода №2 від 24.12.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:09
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:55
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:42
Додатки до договору від 04.11.2019.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:41
Додаткова Угода №1 від 11.11.2019.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:41
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:35
ФОП Южний №5.pdf укладений
04 листопада 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 щодо уточнення формуліровки предмету договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 20628,00 грн. (двадцять тисяч шістсот двадцять вісім грн. 00 коп.) на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт. Загальна вартість Договору після зменшення складає 379350,00 грн.(триста сімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят грн. 00 коп), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 379 350,00
UAH