Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового будинку на вул. Першотравнева, 24 в м. Нікополі Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%).
Очікувана вартість
11 642 906,40 UAH
UA-2019-10-15-003239-b f0cba5565b0843518199baac16db8f37
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Люткевич

+380955810047 liutkevychilona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24"
Код ЄДРПОУ: 39863015
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд. 24
Контактна особа: Ілона Люткевич
+380955810047
liutkevychilona@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 23:27
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 23:27
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 13:54
Очікувана вартість: 11 642 906,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 214,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового будинку на вул. Першотравнева, 24 в м. Нікополі Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, Першотравнева, буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%). Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 14:34
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:54
Ознайомившись з вимогами Замовника, викладеними у Документації, вважаємо деякі з них дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційний учасників процедури закупівлі, зокрема: 1. Вимога щодо зазначення марок та моделей обладнання у договорах оренди (лізингу), надання послуг, тощо. Яким чином наявність марок та моделей обладнання в додатках до сторонніх договорів оренди (лізингу), надання послуг впливає на підтвердження Учасником наявності обладнання та матеріально-технічної бази? Також зауважуємо, що ця інформація вимагається Замовником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Вимога Замовника щодо наявності не менше 3 водіїв є дискримінаційною, адже Учасник може користуватись транспортними послугами сторонніх підприємств, та взагалі не мати водіїв у штатному розкладі. Також наголошуємо, що предмет закупівлі «Капітальний ремонт», а не «Перевезення», тому вимога щодо кількості водіїв щонайменше необґрунтована. 3. Вимога Замовника щодо виконання аналогічного договору предметом якого є капітальний ремонт житлового будинку із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно розділу 1 п.1.8. цього додатку – акті (актах) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в): - Вимощення; - Посилення прорізів; - Посилення стін; - Утеплення фасаду мінеральними плитами або іншим типом утеплювача; - Покрівля. Така вимога є дискримінаційною, однозначно такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників та створює обмеження для добросовісної конкуренції, оскільки стосується вузької специфіки, а не безпосереднього виконання договорів (договору) в галузі будівництва. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також копію цього листа направлено до Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до частини 4 ст.180 Господарського кодексу України Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Відповідно до частини 1 ст.16 Закону України про публічні закупівлі Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищезазначене Тендерний комітет вважає , що Вимога щодо зазначення марок та моделей обладнання у договорах оренди (лізингу), надання послуг, тощо стосується саме документального підтвердження довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Відповідно до Загальних вказівок проектної документації Замовника перед початком ремонтно-будівельних робіт необхідно виконати демонтажні роботи: руйнування стиків перемичних блоків, руйнування простінкових блоків, демонтаж тимчасового кріплення плит, демонтаж пошкоджених блоків тощо.
Враховуючи те , що переважна більшість даних робіт повинна проводитися на верхніх поверхах будівлі та потребує наявності відповідної спеціалізованої транспортної техніки для демонтажу ( автокран, бульдозер, транспорт для вивезення відвалів), Тендерний комітет вважає доцільним вимогу щодо наявності не менше 3 водіїв відповідних категорій.
Також хочемо зазначити, що Замовник не вимагає наявності водіїв у штатному розкладі.
3. Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Технічне завдання Замовника має 27 розділів робіт і витрат, основними з яких є роботи з посилення прорізів, посилення стін, покрівля, утеплення фасаду, вимощення.
Форма КБ-2в вимагається відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013( зі змінами).
Враховуючи вищенаведене вимоги Замовника цілком обґрунтовані , не є дискримінаційними та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-15-003239-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 22 листопада 2019 19:29
Оскарження дій замовника
ТОВ "КАФА ЮНІОН" не згодне з рішенням Замовника та вимагає його скасування
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 26.11.2019 №17339.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 15:18
Номер скарги: UA-2019-10-15-003239-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 06 грудня 2019 14:26
Оскарження рішення Замовника
ТОВ "КАФА ЮНІОН" в особі директора Гришкова Володимира Володимировича не згодне з рішенням Замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.12.2019 №18240.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:17

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 19:28
Скарга
22 листопада 2019 19:28
Довідка Атлант-Нікополь

Документи Органу Оскарження

27 листопада 2019 15:18
рішення від 26.11.2019 №17339.pdf

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 14:25
Скарга
06 грудня 2019 14:25
Довідка Атлант-Нікополь

Документи Органу Оскарження

11 грудня 2019 01:17
Рішення від 10.12.2019 №18240.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАФА ЮНІОН 10 596 829,51
UAH з ПДВ
10 596 829,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Врожай-Н 11 552 073,91
UAH з ПДВ
11 552 073,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:17
Наказ Щербань.7z
30 жовтня 2019 13:17
Лист для клієнтів.7z
30 жовтня 2019 13:17
Довіреність Щербань.7z
30 жовтня 2019 13:17
Гарантія 15502-19.7z
30 жовтня 2019 13:17
Витяг НР Щербань.7z
30 жовтня 2019 13:17
Банківська ліцензія.7z
30 жовтня 2019 13:17
Файл 4.pdf
30 жовтня 2019 13:17
Файл 3.rar
30 жовтня 2019 13:17
Файл 2.2.rar
30 жовтня 2019 13:17
Файл 2.1.rar
30 жовтня 2019 13:17
Файл 1.PDF

Публічні документи

02 грудня 2019 15:17
Довідка корупція
02 грудня 2019 15:17
Довідка МВС
02 грудня 2019 15:17
Довідка податкова
16 листопада 2019 00:42
довідка податкова
16 листопада 2019 00:42
Довідка корупція
16 листопада 2019 00:42
Довідка МВС
12 листопада 2019 16:58
Тендерна пропозиція уточнена
12 листопада 2019 16:58
Договірна ціна уточнена
30 жовтня 2019 17:15
52.imd
30 жовтня 2019 17:15
Файл 5.zip
30 жовтня 2019 17:15
Файл 4.zip
30 жовтня 2019 17:15
Файл 3.zip
30 жовтня 2019 17:15
Файл 2.zip
30 жовтня 2019 17:15
Файл 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАФА ЮНІОН

ТОВ Врожай-Н

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАФА ЮНІОН
#35163807
Відхилено 10 596 829,51
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 13:12
ТОВ Врожай-Н
#40841314
Рішення скасоване 11 552 073,91
UAH з ПДВ
24 листопада 2019 22:19
ТОВ Врожай-Н
#40841314
Рішення скасоване 11 552 073,91
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:35
ТОВ Врожай-Н
#40841314
Відхилено 11 552 073,91
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:32

Документи

12 листопада 2019 13:12
Електронний підпис
12 листопада 2019 13:10
Протокол №2.pdf
05 листопада 2019 22:29
Електронний підпис
05 листопада 2019 22:27
Протокол 1.pdf

Документи

11 грудня 2019 16:32
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:30
ПРОТОКОЛ 6.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 16:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі