Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт житлового будинку на вул. Першотравнева, 24 в м. Нікополі Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%).
Очікувана вартість
11 642 906,40 UAH
UA-2019-10-15-003239-b ● f0cba5565b0843518199baac16db8f37
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" |
Код ЄДРПОУ: | 39863015 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд. 24 |
Контактна особа: |
Ілона Люткевич +380955810047 liutkevychilona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 23:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 23:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 23:27 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 11 642 906,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 214,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового будинку на вул. Першотравнева, 24 в м. Нікополі Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, Першотравнева, буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Джерело фінансування – кошти міського бюджету(99%) та кошти ОСББ "ПЕРШОТРАВНЕВА-24" (1%). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 23:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 23:33 |
15-Тендерна документація.docx | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 6 Проект договору.doc | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 5 Технічне завдання.docx | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 4 Розрахунок визначення витрат.docx | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 3 Форма переліку ЛК.docx | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 2Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx | |
15 жовтня 2019 23:33 |
15- ДОДАТОК 1 Форма_Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2019 14:34
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:54
Ознайомившись з вимогами Замовника, викладеними у Документації, вважаємо деякі з них дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційний учасників процедури закупівлі, зокрема:
1. Вимога щодо зазначення марок та моделей обладнання у договорах оренди (лізингу), надання послуг, тощо. Яким чином наявність марок та моделей обладнання в додатках до сторонніх договорів оренди (лізингу), надання послуг впливає на підтвердження Учасником наявності обладнання та матеріально-технічної бази? Також зауважуємо, що ця інформація вимагається Замовником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Вимога Замовника щодо наявності не менше 3 водіїв є дискримінаційною, адже Учасник може користуватись транспортними послугами сторонніх підприємств, та взагалі не мати водіїв у штатному розкладі. Також наголошуємо, що предмет закупівлі «Капітальний ремонт», а не «Перевезення», тому вимога щодо кількості водіїв щонайменше необґрунтована.
3. Вимога Замовника щодо виконання аналогічного договору предметом якого є капітальний ремонт житлового будинку із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно розділу 1 п.1.8. цього додатку – акті (актах) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в):
- Вимощення;
- Посилення прорізів;
- Посилення стін;
- Утеплення фасаду мінеральними плитами або іншим типом утеплювача;
- Покрівля.
Така вимога є дискримінаційною, однозначно такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників та створює обмеження для добросовісної конкуренції, оскільки стосується вузької специфіки, а не безпосереднього виконання договорів (договору) в галузі будівництва.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також копію цього листа направлено до Держаудитслужби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до частини 4 ст.180 Господарського кодексу України Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Відповідно до частини 1 ст.16 Закону України про публічні закупівлі Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищезазначене Тендерний комітет вважає , що Вимога щодо зазначення марок та моделей обладнання у договорах оренди (лізингу), надання послуг, тощо стосується саме документального підтвердження довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Відповідно до Загальних вказівок проектної документації Замовника перед початком ремонтно-будівельних робіт необхідно виконати демонтажні роботи: руйнування стиків перемичних блоків, руйнування простінкових блоків, демонтаж тимчасового кріплення плит, демонтаж пошкоджених блоків тощо.
Враховуючи те , що переважна більшість даних робіт повинна проводитися на верхніх поверхах будівлі та потребує наявності відповідної спеціалізованої транспортної техніки для демонтажу ( автокран, бульдозер, транспорт для вивезення відвалів), Тендерний комітет вважає доцільним вимогу щодо наявності не менше 3 водіїв відповідних категорій.
Також хочемо зазначити, що Замовник не вимагає наявності водіїв у штатному розкладі.
3. Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Технічне завдання Замовника має 27 розділів робіт і витрат, основними з яких є роботи з посилення прорізів, посилення стін, покрівля, утеплення фасаду, вимощення.
Форма КБ-2в вимагається відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013( зі змінами).
Враховуючи вищенаведене вимоги Замовника цілком обґрунтовані , не є дискримінаційними та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 ст.16 Закону України про публічні закупівлі Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищезазначене Тендерний комітет вважає , що Вимога щодо зазначення марок та моделей обладнання у договорах оренди (лізингу), надання послуг, тощо стосується саме документального підтвердження довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Відповідно до Загальних вказівок проектної документації Замовника перед початком ремонтно-будівельних робіт необхідно виконати демонтажні роботи: руйнування стиків перемичних блоків, руйнування простінкових блоків, демонтаж тимчасового кріплення плит, демонтаж пошкоджених блоків тощо.
Враховуючи те , що переважна більшість даних робіт повинна проводитися на верхніх поверхах будівлі та потребує наявності відповідної спеціалізованої транспортної техніки для демонтажу ( автокран, бульдозер, транспорт для вивезення відвалів), Тендерний комітет вважає доцільним вимогу щодо наявності не менше 3 водіїв відповідних категорій.
Також хочемо зазначити, що Замовник не вимагає наявності водіїв у штатному розкладі.
3. Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Технічне завдання Замовника має 27 розділів робіт і витрат, основними з яких є роботи з посилення прорізів, посилення стін, покрівля, утеплення фасаду, вимощення.
Форма КБ-2в вимагається відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013( зі змінами).
Враховуючи вищенаведене вимоги Замовника цілком обґрунтовані , не є дискримінаційними та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-15-003239-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 22 листопада 2019 19:29
Дата подання: 22 листопада 2019 19:29
Оскарження дій замовника
ТОВ "КАФА ЮНІОН" не згодне з рішенням Замовника та вимагає його скасування
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 26.11.2019 №17339.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 15:18
Номер скарги: UA-2019-10-15-003239-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 06 грудня 2019 14:26
Дата подання: 06 грудня 2019 14:26
Оскарження рішення Замовника
ТОВ "КАФА ЮНІОН" в особі директора Гришкова Володимира Володимировича не згодне з рішенням Замовника.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.12.2019 №18240.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:17
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАФА ЮНІОН #35163807 |
Відхилено |
10 596 829,51
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 13:12
|
ТОВ Врожай-Н #40841314 |
Рішення скасоване |
11 552 073,91
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2019 22:19
|
ТОВ Врожай-Н #40841314 |
Рішення скасоване |
11 552 073,91
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 17:35
|
ТОВ Врожай-Н #40841314 |
Відхилено |
11 552 073,91
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:32
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 грудня 2019 16:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі