Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Марля медична з рентгеноконтрастною ниткою (НКМВ 024:2019: код 32375 – Марля, неабсорбційня, медикаментозна), Марля медична (НКМВ 024:2019: код 35017 – Марлева пов'язка, рулон), Бинт марлевий (НКМВ 024:2019: код 48125 – Рулон марлевий, нестерильний), Бинт когезивний фіксуючий (НКМВ 024:2019: код 61223 – Бинт еластичний, нелатексний, нестерильний, багаторазового використання), Пов’язка сорбційна (НКМВ 024:2019: код 47042 – Абсорбувальна, антибактерійна пов'язка на рану, що не прилипає, ), Пов’язка атравматична мазева (НКМВ 024:2019: код 58741 – Пов'язка гідрофобна бактерицидна), Пов’язка гідро колоїдна (НКМВ 024:2019: код 48072 – Пов'язка першої допомоги для абсорбції ексудату, з гідрофільним гелем, антибактеріальна), Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна (НКМВ 024:2019: код 58234 – Стрічка ватяна))
Очікувана вартість
818 261,00 UAH
UA-2019-10-15-002977-b b4556f24da614051ae20842e82fc2ea3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ізюмова Олександра Олександрівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Ізюмова Олександра Олександрівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 11:41
Очікувана вартість: 818 261,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 091,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Марля медична з рентгеноконтрастною ниткою (НКМВ 024:2019: код 32375 – Марля, неабсорбційня, медикаментозна) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100000 штуки
Марля медична (НКМВ 024:2019: код 35017 – Марлева пов'язка, рулон) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30000 штуки
Бинт марлевий (НКМВ 024:2019: код 48125 – Рулон марлевий, нестерильний) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штуки
Бинт когезивний фіксуючий (НКМВ 024:2019: код 61223 – Бинт еластичний, нелатексний, нестерильний, багаторазового використання) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Пов’язка сорбційна (НКМВ 024:2019: код 47042 – Абсорбувальна, антибактерійна пов'язка на рану, що не прилипає, ) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Пов’язка атравматична мазева (НКМВ 024:2019: код 58741 – Пов'язка гідрофобна бактерицидна) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штуки
Пов’язка гідро колоїдна (НКМВ 024:2019: код 48072 – Пов'язка першої допомоги для абсорбції ексудату, з гідрофільним гелем, антибактеріальна) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна (НКМВ 024:2019: код 58234 – Стрічка ватяна) (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів через ГУ ДКСУ в м. Києві. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на свій рахунок. (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:36
ТД перев'язка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОПТІМА-М 816 878,50
UAH з ПДВ
816 878,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 818 251,00
UAH з ПДВ
818 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:16
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:12
документи що надаються перем
29 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
29 жовтня 2019 18:41
тех час.pdf
29 жовтня 2019 18:41
квал час.pdf
29 жовтня 2019 18:41
пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОПТІМА-М

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОПТІМА-М
#36900876
Переможець 816 878,50
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ОПТІМА-М
#36900876
816 878,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:24
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 22:38
Додаткова угода_пролонгація_224.pdf зміни до договору
03 січня 2020 22:38
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 11:12
Договор №224.pdf укладений
13 листопада 2019 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення закупівлі на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується у розмірі не більше 20% від суми договору, відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 980 249,26
UAH (в тому числі ПДВ 64 128,46 UAH)