Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
1 835,00 UAH
UA-2019-10-15-002041-b dc0fcb258a484651a527828f803a4d92
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Супруненко

+380412361391
+380969737578
zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Тетяна Супруненко
+380412361391,+380969737578
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Мітли пластикові, совки та віники пластикові, відра оцинковані 10 л., запаски для швабри трап'яні (кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 14 Календарні 100

Тендерна документація

15 жовтня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСТЮК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ
#2889606234
Переможець 1 835,00
UAH
15 жовтня 2019 15:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 15:25
Договiр 383.pdf укладений
15 жовтня 2019 15:24