Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст. с.Залісці, вул.Центральна,37а, Рожищенського району Волинської області
Очікувана вартість
1 690 199,00 UAH
UA-2019-10-15-001991-b a95e80a841cd452caea13c772b1aeb53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Совтис Олександр Євгенійович

+380336899131 kopachivka.rozhadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Копачівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334755
Місцезнаходження: 45150, Україна , Волинська обл., село Копачівка, вул. Першотравнева, буд. 46
Контактна особа: Совтис Олександр Євгенійович
+380336899131
kopachivka.rozhadm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:41
Очікувана вартість: 1 690 199,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 352,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст. с.Залісці, вул.Центральна,37а, Рожищенського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45150, Україна, Волинська область, с.Копачівка, вул.Першотравнева,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-2, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо даних у Тендерній документації
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:02
Доброго дня! Шановний Замовник, у пп. 4.4 "Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Розділу І. Загальні положення, Ви зазначаєте, що термін виконання робіт до 31.12.2021 р. за умови повного фінансування, а безпосередньо на сайті державних закупівель кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31.12.2019 р. Отож, просимо Замовника чітко вказати кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг для правильного оформлення документів для участі у закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Кінцевий строк виконання робіт - 31.12.2021.
Дякуємо за зауваження. Зміни в оголошення вже внесені.
Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:29
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:54
У примітках до Додатку 3 "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт", Ви зазначаєте наступне: "Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає оригінал або завірену копію договорів, що посвідчують право користування: найму (оренди) та ін. або гарантійний лист Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі." Прошу Вас проінформувати, чи потрібно надавати і копію договорів, що посвідчують право користування: найму (оренди), і гарантійний лист Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі ? Чи на вибір Учасника може бути наданий один з цих документів? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У випадку, якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає оригінал або завірену копію договорів, що посвідчують право користування: найму (оренди) або гарантійний лист Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі, на свій вибір.
Щодо наявності документального підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:09
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:45
Доброго дня, шановний Замовнику! У тендерній документації відсутнє пояснення щодо аналогічного договору, просимо роз'яснити що розуміється під терміном "аналогічний договір"?
Відповідь: Доброго дня!
Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі : нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт об’єктів будівництва, із схожими видами будівельно-монтажних робіт.
Щодо розміру кошторисної заробітної плати.
Дата подання: 16 жовтня 2019 17:00
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:12
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, далі - Порядок), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Листом від 13.02.2019 р. № 8/15.3/298-19 Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Мінрегіону України вказує, що величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1). Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі "Статистична інформація", рубриці "Демографічна та соціальна статистика", категорії "Ринок праці", підкатегорії "Оплата праці та соціально-трудові відносини". Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України. Рішення щодо розміру кошторисної заробітної плати приймається замовником будівництва або інвестором (розпорядником коштів). У зв’язку з цим просимо роз’яснити, який розмір кошторисної заробітної плати прийнято замовником (інвестором) у проектно-кошторисній документації на об’єкті "Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст. с.Залісці, вул.Центральна,37а, Рожищенського району Волинської області"? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Рішенням Копачівської сільської ради №49/7 від 24.06.2019 встановлено розмір кошторисної заробітної плати на 2019 рік при визначенні вартості будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів, що здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів, у розмірі 8525,00грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
У проектно-кошторисній документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст.с.Залісці, вул.Центральна,37а,Рожищенського району Волинської області" враховано розмір середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) - 8527,52грн.
Перелік документів (Додаток 2, Розділ IV)
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 15:02
Шановний Замовнику, прошу уточнити підстави для надання Копії витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, виданого не раніше 2019 року (для платників податку на додану вартість) так як згідно із Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах. Оскільки отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників. Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному вебпорталі ДПС, яка оновлюється щоденно та є у відкритому доступі. Відповідні роз’яснення надані в листі Міндоходів від 17.01.2014 № 1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві». Вважаємо неправомірним включення вказаного Витягу в перелік документів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У додатку 2 до Тендерної документації вказано: "У разі, якщо Учасник, відповідно до норм чинного законодавства, не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів,або не має можливості отримати, чи подати будь-який документ,що вимагається умовами тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів з посиланням на відповідну норму законодавства".
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ефект 1 588 662,41
UAH з ПДВ
1 512 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 1 679 521,82
UAH з ПДВ
1 536 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:45
Електронний підпис
08 листопада 2019 13:40
Додаток 7 ст. 17
30 жовтня 2019 20:05
Електронний підпис
30 жовтня 2019 20:02
Витяг ЄДРПОУ 30.10.2019.pdf
30 жовтня 2019 20:02
Витяг ПДВ_ 2019.pdf
30 жовтня 2019 20:02
Захист довкілля.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Юридична особа.PDF
30 жовтня 2019 20:02
ЛК 2-1-2.PDF
30 жовтня 2019 20:02
ЛК 2-1-1.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Строк дії ТП.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Договірна ціна.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Додаток 1 ТП.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Тендерне забезпечення.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Додаток 9 (Про санкції).PDF
30 жовтня 2019 20:02
Дефектний акт.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Пояснювальна записка.PDF
30 жовтня 2019 20:02
ЗВВ на будову.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Стаття 17.PDF
30 жовтня 2019 20:02
відгук (аналог.дог).PDF
30 жовтня 2019 20:02
КБ-3 (аналог.дог).PDF
30 жовтня 2019 20:02
Аналог дог (ДЦ).PDF
30 жовтня 2019 20:02
Статут.pdf
30 жовтня 2019 20:02
Додаток 5 (аналог. дог).PDF
30 жовтня 2019 20:02
Машини та механізми 447.PDF
30 жовтня 2019 20:02
Рішення власника 4.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:12
СТАТУТ(опис рішення).pdf
30 жовтня 2019 16:12
Ліцензія.PDF
30 жовтня 2019 16:12
Лист згода Додаток 8.PDF
30 жовтня 2019 16:12
Довідка з МВС.PDF
30 жовтня 2019 16:12
Довідка Додаток 9.PDF
30 жовтня 2019 16:12
Відгук.pdf
30 жовтня 2019 16:12
Витяз з реєстру ПДВ.PDF
30 жовтня 2019 16:12
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ефект

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ефект
#30887436
Переможець 1 512 540,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ефект
#30887436
1 512 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 16:12
Додаткова угода укладений
31 грудня 2022 16:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:40
ДУ _2 .pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:36
Додаткова угода - Ефект.PDF зміни до договору
04 січня 2022 16:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:01
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:19
Договір укладений
25 листопада 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невиконання договору через недостатнє фінансування
Номер договору про закупівлю: 25/11-19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 25/11-19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 512 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 252 090,00 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість виконання