Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 114,01 UAH
UA-2019-10-15-001698-b 039752201ebf4ee0bb44e3ad28be2a76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ляшенко

+380612967692 buhgstmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПСИХІАТРІЯ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 26373201
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10а
Контактна особа: Світлана Ляшенко
+380612967692
buhgstmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 15:31
Очікувана вартість: 4 114,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кінцевий строк подання пропозицій: 17.10.2019р., 16год.00хв. Місце поставки: вул.Оріхівське шосе,,10А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет. Розрахунок за поставлену продукцію здійснюється Покупцем протягом 30 к.д.з моменту передачі товару згідно накладній Постачальником, у мірі надходження бюджетних коштів грошових коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 14:38
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Нами було вказано виробника товару з урахуванням якісних характеристик, наприклад: стрижень в ручці виготовлено з якісного матеріалу що при експлуатації не призводить до збільшення зазорів в приводі, що пише кульковому вузлі, що призводить до підтікання чорнил; чорнила використані якісні (не текучі); Якщо ви зможете запропонувати товар другого виробника з додержанням якісних характеристик (запропонованого Замовником виробника) ми не маєм заперечень. Згідно п.4 документації, цінову пропозицію надавати з зазначенням запропонованого вами виробника для можливості порівняння якісних характеристик товару. До участі у закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм .(п.4-6 Оголошення про проведення закупівлі через систему електроних закупівель).З повагою, Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 3 533,52
UAH з ПДВ
3 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 3 735,00
UAH з ПДВ
3 453,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:23
сертифікати.rar
17 жовтня 2019 15:23
Статут — копия зав.pdf
17 жовтня 2019 15:23
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 15:23
ПДВ зав.PDF
17 жовтня 2019 15:23
лист гарантія термін.pdf
17 жовтня 2019 15:23
Довідка новий товар.pdf
17 жовтня 2019 15:23
_Протокол.pdf
17 жовтня 2019 15:23
_Наказ.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:55
АрхівPDF.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 3 441,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 13:31

Документи

21 жовтня 2019 13:31
Електронний підпис
21 жовтня 2019 13:31
протокол 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
3 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 13:31
Електронний підпис
21 жовтня 2019 13:31
протокол 69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:35
дог 13.pdf укладений
25 жовтня 2019 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 3 441,00
UAH (в тому числі ПДВ 573,50 UAH)