Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-10-15-001601-b feaee78baae347f7ba4c0ada1dc443c5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 14:13
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 14:13
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 11:38
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 14:23
ТД крісла 15.10.2019 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 17:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент». 2. У Тендерній документації не зазначено конкретні торговельну марку чи фірму, а наведено технічні характеристики товару який планується закупити. 3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 99 448,50
UAH з ПДВ
79 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 99 849,00
UAH з ПДВ
79 509,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 98 389,50
UAH з ПДВ
88 659,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:49
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf
29 жовтня 2019 15:49
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:42
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:18
Документи якості.pdf
30 жовтня 2019 11:18
Тендерна пропозиція (3).pdf
30 жовтня 2019 11:18
Лист Щодо Санкцій.pdf
30 жовтня 2019 11:18
Лист довкілля (1).pdf
30 жовтня 2019 11:18
19.Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2019 11:18
14.Паспорт Ковтуна П.О. 2.pdf
30 жовтня 2019 11:18
8. Статистика 22.10.2014 р..pdf
30 жовтня 2019 11:18
4.Витяг ЄДРПОУ (15.10.2019).pdf
30 жовтня 2019 11:18
3. Свідоцтов ЄДРПОУ (1).pdf
30 жовтня 2019 11:18
2.Код доступу 06.02.2018 .pdf
30 жовтня 2019 11:18
1.Статут .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 79 508,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:53
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Відхилено 79 509,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:59
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Відхилено 88 659,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 17:35

Документи

04 листопада 2019 14:53
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:49
Протокол 117.pdf

Документи

04 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 листопада 2019 15:59
Протокол 118.pdf

Документи

04 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:34
Протокол 119.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі