Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-10-15-001471-b fd8d2cd8f3294cf3bb4e6bd33374d571
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 14:29
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет. Умови розрахунків – розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів протягом 5-ти банківських днів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Бюджетні зобов'язання за договором настануть у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та можуть бути зменшені в межах кошторисних призначень за згодою сторін. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:49
ogoloshennya.doc
15 жовтня 2019 14:01
proekt_spetsif.xls
15 жовтня 2019 14:01
proekt dogovoru.docx
16 жовтня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:49
ogoloshennya.doc
15 жовтня 2019 14:36
ogoloshennya.doc
15 жовтня 2019 14:01
ogoloshennya.doc
15 жовтня 2019 14:01
proekt_spetsif.xls
15 жовтня 2019 14:01
proekt dogovoru.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:52
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 09:24
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Нас задовольнить тільки поставка товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Що до аналогів-п.3.2. оголошення(Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару: багатофункціональний пристрій - 15 одиниць Canon i-SENSYS MF3010 або еквівалент з більш високими технічними параметрами.).Що до конкретної назви-п.4. оголошення (завірену підписом та печаткою учасника специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вказанням виробника , відповідно до п.3.2.).До участі у закупівлі допускаються всі учасники на рівних умовах. До цінової пропозиції ФОПів нічого додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 55 980,00
UAH з ПДВ
55 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 79 350,00
UAH з ПДВ
64 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 76 950,00
UAH з ПДВ
71 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 82 605,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:07
Електронний підпис
23 жовтня 2019 16:47
KYOCERA Декларация НВО.pdf
23 жовтня 2019 16:47
KYOCERA Декларация ЭМС.pdf
23 жовтня 2019 16:47
Паспорт Kyocera.pdf
23 жовтня 2019 16:47
Інформаційний лист.pdf
23 жовтня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:14
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:55
Порівняльна таблиця.pdf
22 жовтня 2019 16:55
СЕС Canon.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Інформаційна довідка.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 16:55
ІПН.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Паспорт.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Декларація Canon.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Витяг.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Виписка.pdf
22 жовтня 2019 16:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:25
!Пропозиція - 82605.pdf
21 жовтня 2019 15:23
Порівняльна таблиця.png
21 жовтня 2019 15:23
Сервіс_центри.pdf
21 жовтня 2019 15:23
!Пропозиція - 82605.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 55 980,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 10:00

Документи

28 жовтня 2019 10:00
Електронний підпис
28 жовтня 2019 09:59
протокол 300.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
55 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 10:00
Електронний підпис
28 жовтня 2019 09:59
протокол 300.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 08:49
договір 223.pdf укладений
05 листопада 2019 08:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 55 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 330,00 UAH)