Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер, Картридж, Термопаста, Стрічка для картриджа та інше)
Очікувана вартість
321 720,00 UAH
UA-2019-10-15-001127-b 6fad967883114589be5b3d9c404f7d0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Жукова

+380443516660 zhukova_ka@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний структурний підрозділ Київський районний центр "Київцентраеро" Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 13738233
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора
Контактна особа: Катерина Жукова
+380443516660
zhukova_ka@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 11:50
Очікувана вартість: 321 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 217,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
208 штука
ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер, Картридж, Термопаста, Стрічка для картриджа та інше) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт, РСП "Київцентраеро" Украероруху
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 12:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідь на п. 1): Відповідно до Технічного завдання Додаток №4 до Тендерної документації «*З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов відповідності характеристикам та параметрам, тому всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені замовником в Технічному завданні.».
Відповідь на п. 2): З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх тендерних пропозиціях.
Відповідь на п. 3): Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5 розділу 1 Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій (ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі») проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тендерна пропозиція, яка містить найнижчу ціну за повний перелік предмета закупівлі, визнається найбільш економічно вигідною. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, значення ціни з ПДВ дорівнює значенню ціни без ПДВ.

Сподіваємось на порозуміння і пропонуємо подати Вашу тендерну пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 243 266,10
UAH з ПДВ
230 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 249 930,00
UAH з ПДВ
230 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комп’ютери та комунікації 269 298,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ 299 765,10
UAH з ПДВ
299 765,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:37
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:37
public_doc.pdf
05 листопада 2019 16:37
public_doc.p7s
05 листопада 2019 16:37
Довідка МВС України.pdf
05 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
31 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис
31 жовтня 2019 11:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 11:11
Електронний підпис

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:44
СТАТУТ.pdf
31 жовтня 2019 12:44
ОПИС Статуту.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Протокол зборів.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Наказ.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Лист - згода.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Довідка ст 17.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Довідка працівники.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Довідка повноваження.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Довідка банк.pdf
31 жовтня 2019 12:44
ВИТЯГ з Реєстру ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 12:44
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 12:44
Довідка інформаційна.pdf
31 жовтня 2019 12:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:21
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 жовтня 2019 10:21
СТАТУТ новий.pdf
31 жовтня 2019 10:21
РішенняЗасновників.pdf
31 жовтня 2019 10:21
Наказ_ІНСІТ.pdf
31 жовтня 2019 10:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 10:21
Витяг з ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 10:21
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ТОВ Комп’ютери та комунікації

Современные информационные технологии ИНСИТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 230 925,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
230 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 11:09
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 17:02
190643 ТОВ ВС Технолоджі.pdf укладений
18 листопада 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 987,26
UAH (в тому числі ПДВ 18 331,21 UAH)
Причини розірвання договору: За результатом розгляду виконання Договору та у зв’язку із реорганізацією структури РСП «Київцентраеро», а саме ліквідації відділу по заявці якого форматувалась специфікація з Договором, відпала потреба у закупівлі решти обладнання. Керуючись статтею 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктом 12.7. Розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір та припинити зобов’язання Сторін.