Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер, Картридж, Термопаста, Стрічка для картриджа та інше)
Очікувана вартість
321 720,00 UAH
UA-2019-10-15-001127-b ● 6fad967883114589be5b3d9c404f7d0f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний структурний підрозділ Київський районний центр "Київцентраеро" Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
Код ЄДРПОУ: | 13738233 |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора |
Контактна особа: |
Катерина Жукова +380443516660 zhukova_ka@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 321 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 217,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
208 штука
ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер, Картридж, Термопаста, Стрічка для картриджа та інше) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт, РСП "Київцентраеро" Украероруху
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 12:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідь на п. 1): Відповідно до Технічного завдання Додаток №4 до Тендерної документації «*З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов відповідності характеристикам та параметрам, тому всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені замовником в Технічному завданні.».
Відповідь на п. 2): З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх тендерних пропозиціях.
Відповідь на п. 3): Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5 розділу 1 Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій (ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі») проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тендерна пропозиція, яка містить найнижчу ціну за повний перелік предмета закупівлі, визнається найбільш економічно вигідною. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, значення ціни з ПДВ дорівнює значенню ціни без ПДВ.
Сподіваємось на порозуміння і пропонуємо подати Вашу тендерну пропозицію.
Відповідь на п. 1): Відповідно до Технічного завдання Додаток №4 до Тендерної документації «*З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов відповідності характеристикам та параметрам, тому всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені замовником в Технічному завданні.».
Відповідь на п. 2): З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх тендерних пропозиціях.
Відповідь на п. 3): Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5 розділу 1 Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій (ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі») проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тендерна пропозиція, яка містить найнижчу ціну за повний перелік предмета закупівлі, визнається найбільш економічно вигідною. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, значення ціни з ПДВ дорівнює значенню ціни без ПДВ.
Сподіваємось на порозуміння і пропонуємо подати Вашу тендерну пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" |
243 266,10
UAH з ПДВ
|
230 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. |
249 930,00
UAH з ПДВ
|
230 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комп’ютери та комунікації |
269 298,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Современные информационные технологии ИНСИТ |
299 765,10
UAH з ПДВ
|
299 765,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751 |
Переможець |
230 925,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 15:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 17:02
|
190643 ТОВ ВС Технолоджі.pdf | укладений |
18 листопада 2019 17:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
109 987,26
UAH (в тому числі ПДВ 18 331,21 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатом розгляду виконання Договору та у зв’язку із реорганізацією структури РСП «Київцентраеро», а саме ліквідації відділу по заявці якого форматувалась специфікація з Договором, відпала потреба у закупівлі решти обладнання. Керуючись статтею 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктом 12.7. Розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір та припинити зобов’язання Сторін. |