Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус спеціалізований шкільний з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000753-b 7fa65a560aee4b77aa204e75bfc03cf8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шматкова

+380535021496 kotvo@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім’ї та молоді Котелевської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145547
Місцезнаходження: 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт. Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224
Контактна особа: Наталія Шматкова
+380535021496
kotvo@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 11:12
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 11:12
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Кошти державного і місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автобус спеціалізований шкільний з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях, 224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:05
зміни.docx
15 жовтня 2019 11:19
ТД Шкільний автобус спеціалізований.docx
18 жовтня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:05
зміни.docx
15 жовтня 2019 11:19
ТД Шкільний автобус спеціалізований.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000069 ● 67013aae042b494fafa3bc77c951fab1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 18:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.10.2019 № 69
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.10.2019 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-15-000753-b 15.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені щляхом відміни відкритих торгів.

2019-10-29 10:33:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (процедура закупівлі здійснена не у відповідності до річного плану, що порушує норми частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (процедура закупівлі здійснена не у відповідності до річного плану, що порушує норми частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-10-31 11:11:32

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 10:42
Коментар щодо відміни: Встановлені порушення законодавства в частині складання тендерної документації
Документи:
29 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
29 жовтня 2019 10:42
Протокол №110.pdf