Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в зборі (в зборі:системний блок,монітор,клавіатура ,миша,мережевий фільтр)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000646-c b0159babb366404095c166b315124e63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Соловйова Наталя Василівна

+380677357339 vaskultura@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму, національностей та релігій Васильківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02227469
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., селище Васильківка, провулок Парковий,4
Контактна особа: Соловйова Наталя Василівна
+380677357339
vaskultura@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 16:35
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп’ютер в зборі (в зборі:системний блок,монітор,клавіатура ,миша,мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, пр.Парковий,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:31
ОГОЛОШЕННЯ ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:25
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент він повинен бути не гірший за технічні та якісні характеристики,які вимагаються замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка,яка містить порівняльну характеристику.
У формі цінової пропозиції учасник зобов’язаний вказати марку і модель товару,щоб замовник мав можливість переконатись у відповідності технічним вимогам .
ФОП допускаються,цінова пропозиція буде оцінюватися , як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ" 11 740,00
UAH з ПДВ
11 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 11 988,00
UAH з ПДВ
11 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 755,00
UAH з ПДВ
11 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:42
Відкриття рахунку.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Паспорт 2.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Паспорт 1.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Лист згода.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Захист довкілля.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Довідка ліцензування.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Відкриття рахунку.pdf
23 жовтня 2019 22:43
Арифметични помилкі.pdf
23 жовтня 2019 22:43
5 Авторизація.pdf
23 жовтня 2019 22:43
4 Контактна інформація.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:34
Сервіс_центри.pdf
21 жовтня 2019 17:34
Пропозиція 11988,00.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:40
Уставні_завірені.zip
24 жовтня 2019 15:40
ТЕХНІЧНІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
Переможець 11 380,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 15:39

Документи

29 жовтня 2019 15:39
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
11 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 15:39
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт укладений
02 січня 2020 13:55
специфікація укладений
07 листопада 2019 13:43
договір укладений
07 листопада 2019 13:43
договір укладений
07 листопада 2019 13:43
договір укладений
07 листопада 2019 13:43
договір укладений
07 листопада 2019 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 380,00
UAH