Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки навісні Червона Лінійка 50 мм
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2019-10-15-000432-c d397af377fd54008b2144976f41f7124
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 14:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 14:37
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Замки навісні Червона Лінійка 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, м. Київ, Проспект Науки,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:33
170 Замки навісні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В додатку 5 тендерної документації чітко вказано: При посиланні Замовником на конкретну торговельну марку Учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних характеристик. Якісні характеристики запропонованого еквіваленту мають бути кращі ніж заявлені в тендерній документації.
2) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 4 000,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:09
код_паспорт.pdf
17 жовтня 2019 14:08
паспорт.pdf
17 жовтня 2019 14:07
лист гарантія над.док..pdf
17 жовтня 2019 14:07
Витяг з реєстру.pdf
17 жовтня 2019 14:07
лист гарантія.pdf
17 жовтня 2019 14:07
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 14:07
Додаток 5 Техн.вимоги.pdf
17 жовтня 2019 14:07
Додаток 6.pdf
17 жовтня 2019 14:07
Довідка зах.довкілля.pdf
17 жовтня 2019 14:07
Свідоцтво ФОП.pdf
17 жовтня 2019 14:07
сертификація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 4 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:52

Документи

18 жовтня 2019 11:52
акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 11:52
акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
28 жовтня 2019 15:29