Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини підвальних приміщень адміністративної будівлі ДФС по вул. Костянтина Василенка, 21 в м. Вінниця для облаштування архіву
Очікувана вартість
5 960 246,20 UAH
UA-2019-10-11-003498-b 62418d33ea794c4c8dde3c5734a16456
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ткаченко

+380671693213 gospodarvin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39402165
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Андрій Ткаченко
+380671693213
gospodarvin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:27
Очікувана вартість: 5 960 246,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 960,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансуванян закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини підвальних приміщень адміністративної будівлі ДФС по вул. Костянтина Василенка, 21 в м. Вінниця для облаштування архіву
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 17:42
1.ТД_ВІнниця.doc
11 жовтня 2019 17:42
1.4. Додаток 4 Субпідрядники.doc
11 жовтня 2019 17:42
1.3. Додаток 3 Проект договору.doc
11 жовтня 2019 17:42
1.2. Додаток 2 Технічне завдання (2).doc
11 жовтня 2019 17:42
1.1. Додаток 1 Пропозиція (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант-3000 5 768 419,65
UAH з ПДВ
5 762 459,39
UAH з ПДВ
Документи
ПП Техпробуд 5 950 246,80
UAH з ПДВ
5 768 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:45
Кошториси
28 жовтня 2019 17:07
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:05
21. Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 17:05
20. Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 17:05
18. Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 17:05
16. Довідка про підпис.pdf
28 жовтня 2019 17:05
15. Документи субпідряд.pdf
28 жовтня 2019 17:05
14. Довкілля.pdf
28 жовтня 2019 17:05
13. Кошториси.zip
28 жовтня 2019 17:05
11. Дозвільні документи.pdf
28 жовтня 2019 17:04
9. Ст.17.pdf
28 жовтня 2019 17:04
8. Мат.тех.pdf
28 жовтня 2019 17:04
7. Працівники.pdf
28 жовтня 2019 17:04
6.4. кб2 і кб3.pdf
28 жовтня 2019 17:04
6.2. Мала Виска.pdf
28 жовтня 2019 17:04
6. Довідка аналогічні.pdf
28 жовтня 2019 17:04
4. Банківська гарантія.rar
28 жовтня 2019 17:04
2. Витяг з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 17:04
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант-3000

ПП Техпробуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атлант-3000
#38164539
Відхилено 5 762 459,39
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 12:52
ПП Техпробуд
#38830330
Переможець 5 768 400,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Техпробуд
#38830330
5 768 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 15:30
6 - 18-11-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 15:21
5 - 18-11-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:59
ДУ №4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 20:42
ДУ 3 осн.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 19:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:15
ДУ 2 Техпробуд 12-19.pdf укладений
27 грудня 2019 10:14
ДУ 2 Техпробуд 12-19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 21:31
ДУ 2 Техпробуд 12-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 21:30
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 15:55
Кошторис.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:50
План.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:08
ДОГ 18 11 19.pdf укладений
20 листопада 2019 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі на 26587,20 грн
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі,
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна правонаступника ГУ ДПС у Вінницькій області (як окрема юридична особа) на ГУ ДПС у Вінницькій області (як відокремлений структурний підрозділ)
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML