Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)
CPV Code: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital)
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003240-b 7bb5cdf3fd904c3e9480fcb1e074b68d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шахова

+380958419632 mtmo_tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська область обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Тетяна Шахова
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo Kovelske miskraionne terytorialne medychne obiednannia Kovelskoi miskoi rady Volynskoi oblasti
National ID: 01982940
Contact point: Tetiana Shakhova
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 23 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 690000 UAH
Publication date: 11 жовтня 2019 16:28
Enquiries until: 18 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 24 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2019 18:00

Information

Estimated total value: 23 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 115 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)
CPV Code: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Олени Пчілки, буд. 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова

GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital (Purchasing Financing Source: Budget funds)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати зазначено в проекті договору про закупівлю The terms of payment are specified in the draft purchase contract Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:05
33110000-4_Тендерна документація.pdf
21 листопада 2019 15:05
Оголошення.pdf
21 листопада 2019 15:05
Перелік_змін.pdf
21 листопада 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:05
33110000-4_Тендерна документація.pdf
11 жовтня 2019 16:28
33110000-4_Тендерна документація.pdf
21 листопада 2019 15:05
Оголошення.pdf
11 жовтня 2019 16:35
Оголошення.pdf
11 жовтня 2019 16:28
Оголошення.pdf
21 листопада 2019 15:05
Перелік_змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі
Дата подання: 01 листопада 2019 22:54
Дата відповіді: 06 листопада 2019 16:45
З метою запобігання дискримінаційних умов та розширення потенційного кола учасників, просимо внести зміни в наступні пункти технічних вимог ТД (Розділ 3.Технічна специфікація предмету закупівлі) закупівлі ДК 021: 2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024: 2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова) та викласти їх в наступній редакції: 1. Код 1.1. Тип кріплення системи з С-подібною аркою. Значення «Стельовий» замінити на значення «Стельовий або підлоговий» 2. Код 1.5. Діапазон повороту LAO/RAO. Значення «Не менше -120º/+120º» замінити на значення «Не менше -90º/+90º» 3. Код 1.6. Діапазон повороту CRA/CAU. Значення «Не менше -90º/+90º» замінити на значення «Не менше -45º/+45º» 4. Код 1.7. Швидкість обертання. Значення «Не менше 15°/с» замінити на значення «Не менше 12°/с» 5. Код 2.4. Повздовжнє переміщення деки стола. Значення «Не менше 125 см» замінити на значення «Не менше 120 см» 6. Код 2.8. Найменування характеристики «Максимальне допустиме навантаження на стіл» замінити на найменування «Максимально допустима вага пацієнта». Значення «Не менше 320 кг» замінити на значення «Не менше 180 кг» 7. Код 3.3. Найменування параметру «Крок зміни напруги» - Видалити з технічних вимог 8. Код 3.5. Найменування параметру «Крок зміни сили струму» – Видалити з технічних вимог 9. Код 4.1. Розмір робочого поля. Значення «Не менше 30 х 30 см ± 5%» замінити на значення «Не менше 19,8 х 19,8 см» 10. Код 4.2. Матриця побудови зображень. Значення «Не менше 1536 х 1536» замінити на значення «Не менше 1300 х 1300» 11. Код 4.5. Квантова ефективність детектора. Значення «Не менше 77%» замінити на значення «Не менше 65%» Всі вищеперечислені параметри та характеристики притаманні лише одному конкретному виробнику такого обладнання та звужують потенційне коло учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув вимогу «Щодо внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі». Фахівцями при складанні вимог враховувались відомі дані обладнання світових виробників та потреби лікувального закладу. Запропоновані зміни значною мірою знижують технічні та функціональні характеристики обладнання, яке планується придбати, а також не відповідають нашим потребам. Тому розділ 3 «Технічна специфікація предмету закупівлі» залишається без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003240-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "БУДАГРО", Код ЄДРПОУ:31452873
СКАРГА
СКАРГА щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скасована
Дата: 07 листопада 2019 22:18
Причина: неможливо завантажити фийл

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 18:18
Платіжне доручення.pdf
07 листопада 2019 21:52
СКАРГА.pdf
07 листопада 2019 22:16
СКАРГА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-003240-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 07 листопада 2019 19:52
СКАРГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Тендерна документація, а саме Технічні (медико-технічні) характеристики (вимоги) розділу містять дискримінаційні вимоги та відповідають лише одному виробнику обладнання.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2019 23:15
рішення від 12.11.2019 № 16418+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 23:15
рішення від 20.11.2019 №17082.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 23:26
Номер скарги: UA-2019-10-11-003240-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "БУДАГРО", Код ЄДРПОУ:31452873
Дата подання: 07 листопада 2019 22:20
СКАРГА
СКАРГА щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2019 22:01
рішення від 12.11.2019 № 16426.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:01
рішення від 20.11.2019 № 17083.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 22:27
Номер скарги: UA-2019-10-11-003240-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 04 грудня 2019 17:52
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.12.2019 № 18074 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 10:00
Номер скарги: UA-2019-10-11-003240-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 04 грудня 2019 17:54
Платіжне доручення
Платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.12.2019 № 18075 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 09:59
Номер скарги: UA-2019-10-11-003240-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "БУДАГРО", Код ЄДРПОУ:31452873
Дата подання: 04 грудня 2019 22:47
Скарга
Скарга шодо невідповідності пропозицій вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.12.2019 № 18076 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 10:02

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 19:52
Скарга.pdf
07 листопада 2019 19:52
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2019 16:58
Лист для АМКУ.pdf
14 листопада 2019 12:36
Лист для АМКУ (2).pdf

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 22:20
Платіжне доручення.pdf
07 листопада 2019 22:20
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2019 16:50
Лист для АМКУ.pdf
14 листопада 2019 16:40
Лист для АМКУ (3).pdf

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 17:52
Скарга

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 17:54
Платіжне доручення
05 грудня 2019 11:52
Скарга

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000020 ● b741167507274b4ab6226626cf13df26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.01.2020 № 03-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.01.2020 № 03-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-11-003240-b від 11.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 січня 2020 року

2020-01-28 18:52:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 03.02.2020 року в інтересах Ковельського МТМО
Дата публікації: 03 лютого 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2019
UA-2019-10-11-003240-b7bb5cdf3fd904c3e9480fcb1e074b68d
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна, Волинська область обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Відхилено
Документи
Приватне підприємство "БУДАГРО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 грудня 2019 19:29
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:20
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2019 13:20
Технічний опис.pdf
11 листопада 2019 19:49
Електронний підпис
11 листопада 2019 19:49
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:42
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
10 листопада 2019 15:21
Технічний опис.pdf
10 листопада 2019 15:21
Статутні документи.pdf
10 листопада 2019 15:21
Інші документи.pdf
10 листопада 2019 15:21
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
10 листопада 2019 15:21
Банківська гарантія.rar

Документи

28 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:30
Інші документи.pdf
27 листопада 2019 16:30
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 16:30
Licenziya DEA.pdf
27 листопада 2019 16:30
Doverennost DEA.pdf
27 листопада 2019 16:30
Licenziya.zip
27 листопада 2019 16:30
Dovirenist.zip
27 листопада 2019 16:30
BG 7207-19G MEDGARANT.zip
27 листопада 2019 16:30
Тех. частина.pdf
27 листопада 2019 16:30
Кваліфікац. критерії.pdf

Документи

28 листопада 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 16:56
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:55
11_Інші документи.pdf
28 листопада 2019 16:55
10_Проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:55
07_Проспект Allura Xper FD10.pdf
28 листопада 2019 16:55
06_Технічний опис.pdf
28 листопада 2019 16:55
05_Документ за формою _1 МТВ.pdf
28 листопада 2019 16:55
01_Реєстр.pdf

Документи

28 листопада 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 17:59
Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 17:58
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 17:58
Выдсутнысть обставин.pdf
28 листопада 2019 17:58
Статут.pdf
28 листопада 2019 17:58
Рішення власника.pdf
28 листопада 2019 17:58
Відомості Статистика.pdf
28 листопада 2019 17:58
3.jpg
28 листопада 2019 17:58
2.jpg
28 листопада 2019 17:58
1.jpg
28 листопада 2019 17:58
Проект договору підпис..pdf
28 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 17:58
Довідка платник податку.pdf
28 листопада 2019 17:58
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Приватне підприємство "БУДАГРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 21 970 000,00
UAH з ПДВ
21 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 22 580 000,00
UAH з ПДВ
22 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 19:29
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:20
Банківська гарантія.rar
26 листопада 2019 13:20
Технічний опис.pdf
11 листопада 2019 19:49
Електронний підпис
11 листопада 2019 19:49
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:42
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
10 листопада 2019 15:21
Технічний опис.pdf
10 листопада 2019 15:21
Статутні документи.pdf
10 листопада 2019 15:21
Інші документи.pdf
10 листопада 2019 15:21
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
10 листопада 2019 15:21
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

27 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:30
Інші документи.pdf
27 листопада 2019 16:30
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 16:30
Licenziya DEA.pdf
27 листопада 2019 16:30
Doverennost DEA.pdf
27 листопада 2019 16:30
Licenziya.zip
27 листопада 2019 16:30
Dovirenist.zip
27 листопада 2019 16:30
BG 7207-19G MEDGARANT.zip
27 листопада 2019 16:30
Тех. частина.pdf
27 листопада 2019 16:30
Кваліфікац. критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
#38606078
Переможець 21 970 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
#38606078
21 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 17:56
Акт введення в експлуатацію та навчання персоналу.pdf укладений
27 травня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:37
Додаткова угода №1_.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:08
ЗВІТ _.pdf укладений
23 грудня 2019 12:04
Договір.pdf укладений
23 грудня 2019 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 21 970 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 437 289,72 UAH)