Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень корпусу № 2 Полтавської ЦРКЛ» по вул. Стрітенській, 58 –а в. м. Полтава (реанімація, поліклінічні кабінети, підвал)
Очікувана вартість
4 277 132,00 UAH
UA-2019-10-11-003176-b c00cc6daf7954eecb864218b835a7604
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Надія Миколаївна

+380679135310 sytnik_nadezhda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ПОЛТАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999477
Вебсайт: http://pcrl.pl.ua
Місцезнаходження: 38714, Україна , Полтавська обл., с. Супрунівка, Полтавський район, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ситник Надія Миколаївна
+380679135310
sytnik_nadezhda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:12
Очікувана вартість: 4 277 132,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт приміщень корпусу № 2 Полтавської ЦРКЛ» по вул. Стрітенській, 58 –а в. м. Полтава (реанімація, поліклінічні кабінети, підвал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 58-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата – 30% протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунку і становить не більше 1283139,60 тис. грн. Здійснюється відповідно до п.1.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка здійснюється Замовником до початку виконання робіт не більше 30% від обсягів запланованих робіт які повинні здійснитися протягом бюджетного періоду. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки проводяться протягом 10 банківських днів з дня підписання акта здавання-приймання виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного фінансування на свій рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 жовтня 2019 16:16
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003176-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК "Центр-буд", Код ЄДРПОУ:38503117
Дата подання: 06 листопада 2019 15:29
вимога
Вих. № 277 від 06.11.2019 2019р.
Тендерному комітету
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ПОЛТАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

Капітальний ремонт приміщень корпусу № 2 Полтавської ЦРКЛ» по вул. Стрітенській, 58 –а в. м. Полтава (реанімація, поліклінічні кабінети, підвал).
(ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
UA-2019-10-11-003176-b

Вимога
ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» відповідно до норм статті 30 пункту 3 «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/ або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» не погоджується із рішенням тендерного комітету викладеному у Протоколі №26 від 04.11.2019 «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічного вигідною, вважає викладені причини відхилення пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» не достатньо аргументованими у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі Капітальний ремонт приміщень корпусу № 2 Полтавської ЦРКЛ» по вул. Стрітенській, 58 –а в. м. Полтава (реанімація, поліклінічні кабінети, підвал) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи UA-2019-10-11-003176-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 11:16
Відповідь у доданому файлі.

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 15:29
вимога на протокол №26

Документи

11 листопада 2019 11:16
Відповідь.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000237 ● b8363b0a2d6d4dc29dcfe69cccd56d1e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.12.2019 № 82
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.12.2019 № 82

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-10-11-003176-b 11.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня» уважно розглянула моніторинг проведений УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та здійснила негайне реагування щодо усунення недоліків виявлених в пункті 8.6. розділу 8 Договору підряду № 314 від 22 листопада 2019 року. Так 24 грудня 2019 року через систему Prozorro опубліковано Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 314 від 22 листопада 2019 року, якою внесено зміни в гарантійний строк якості закінчення робіт, який визначається згідно нормативно- технічних норм (ДБН) та складає 10 років. Щодо відсутності в тендерній документації Відомості ресурсів, повідомляємо, що на даному етапі, а саме після процедури визначення переможця та укладання Договору з Підрядником, усунути порушення щодо відсутності в тендерній документації відомостей ресурсів не є можливим, оскільки на законодавчому рівні відсутній механізм внесення змін до тендерної документації після завершення процедури відкритих торгів. Слід зазначити, що Капітальний ремонт приміщень корпусу №2 становить важливе соціальне значення, оскільки КНП «Полтавська ЦРКЛ» розширює відділення реанімації для надання якісної та спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам із станами, що безпосередньо загрожують життю (наявна необхідність проведення реанімаційних заходів та подальший інтенсивний супровід), для прооперованих хворих, а в окремих випадках і для жінок в післяпологовому періоді. Реанімаційний супровід є важливою складовою належного виконання умов співпраці з Національною службою здоров’я України та подальшого заключення відповідної угоди на фінансування підприємства.

2019-12-26 13:15:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБОР" 3 881 325,07
UAH з ПДВ
3 699 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 3 949 244,84
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 3 962 148,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 4 105 628,23
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ІВІС 2008" 4 004 736,00
UAH з ПДВ
4 004 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 20:11
Електронний підпис
25 жовтня 2019 20:06
2019-10-25_18-31-39.rar
25 жовтня 2019 20:06
2019-10-25_17-43-39_winscan_to_pdf.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 19:24
Електронний підпис
26 жовтня 2019 19:22
частина 4.pdf
26 жовтня 2019 19:22
частина 3.pdf
26 жовтня 2019 19:22
ч2_p219.pdf
26 жовтня 2019 19:22
ч2_2.pdf
26 жовтня 2019 19:22
ч2_1.pdf
26 жовтня 2019 19:22
ч.1.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Перелік працівників.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Опис.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Лист_погодження.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Кошторис_ч_4.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Кошторис_ч_3.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Кошторис_ч_2.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Кошторис_ч_1.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Календарний графік.pdf
26 жовтня 2019 19:22
ІПН.pdf
26 жовтня 2019 19:22
Витяг.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 12:50
Електронний підпис
26 жовтня 2019 12:46
Опис документів.PDF
26 жовтня 2019 12:46
Договірна ціна 3 част..PDF
26 жовтня 2019 12:46
Договірна ціна 2 част..PDF
26 жовтня 2019 12:46
Договірна ціна 1 част..PDF
26 жовтня 2019 12:46
Частина 2.pdf
26 жовтня 2019 12:46
Частина 1.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2019 18:43
2.PDF
26 жовтня 2019 18:43
3.PDF
26 жовтня 2019 18:43
1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІБОР"

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ Ремтехналадка

ПП "ІВІС 2008"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІБОР"
#38875145
Відхилено 3 699 599,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 09:34
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
Відхилено 3 700 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Переможець 3 800 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 09:19
File (1) (1).PDF зміни до договору
23 листопада 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 15:27
договір (1).PDF зміни до договору
01 червня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:59
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:12
кап ремонт (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:06
ДОГОВІР кап ремонт з додатками.PDF укладений
22 листопада 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів по рокам без зміни загальної вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дати завершення робіт, у зв'язку з поширенням COVID-19
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 799 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 633 333,27 UAH)