Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування навісу над рампою, благоустрій території біля будівлі Цеху ОП (м. Полтава, вул. Європейська,150 а)_9028290
Очікувана вартість
200 100,00 UAH
UA-2019-10-11-003142-b 129150a5dc1e40f8ab893afec3958202
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі полтавської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21061678
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування навісу над рампою, благоустрій території біля будівлі Цеху ОП (м. Полтава, вул. Європейська,150 а). "Джерело фінансування - кошти товариства"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Європейська,150 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Передплата в розмірі до 70% від вартості матеріалів згідно виставленого рахунку. Остаточна оплата здійснюється Замовником протягом 14 календарних днів на підставі наданих Підрядником рахунків за виконані роботи та підписаних Актів прийому передачі виконаних робіт, за виключенням суми договору сплаченої раніше Аванс 14 Робочі 42.5
Iнша подія Остаточна оплата здійснюється Замовником протягом 14 календарних днів на підставі наданих Підрядником рахунків за виконані роботи та підписаних Актів прийому передачі виконаних робіт, за виключенням суми договору сплаченої раніше Пiсляоплата 14 Календарні 57.5

Тендерна документація

11 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРНАФТОПРОДУКТ"
#32844698
Переможець 200 100,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 06.3-1120.pdf укладений
11 жовтня 2019 16:21