Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 44059- Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 46629- Уретральний дренажний постійний катетер з моніторингом температури, 17988- Антисептична серветка, 48125- Рулон марлевий, нестерильний, 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання, 44069- Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів, 35177- Маска хірургічна, одноразового застосування, 42461- Депрессор язика, оглядовий, 61938- Набір одягу хірургічний / оглядовий, 35091- Халат операційний, одноразового застосування, 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне, 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне, 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне)
Очікувана вартість
32 418,07 UAH
UA-2019-10-11-002551-b dcc9bc53a578403b912c1f971ae082f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:17
Очікувана вартість: 32 418,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


(джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, медична субвенція, власні кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 44059- Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 46629- Уретральний дренажний постійний катетер з моніторингом температури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
160 упаковка
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 17988- Антисептична серветка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
482 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 48125- Рулон марлевий, нестерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 44069- Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5050 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 35177- Маска хірургічна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
503 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 42461- Депрессор язика, оглядовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
11 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 61938- Набір одягу хірургічний / оглядовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 35091- Халат операційний, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47783- Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 4.docx
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 5.docx
11 жовтня 2019 14:56
Додаток 6.doc
11 жовтня 2019 14:56
тендерна документація медичні матеріали.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 24 678,48
UAH з ПДВ
24 678,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 27 845,53
UAH з ПДВ
27 845,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:51
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:49
довідки.pdf
06 листопада 2019 11:49
Довідка.pdf
06 листопада 2019 11:49
довідка щодо банкрутства.pdf
06 листопада 2019 11:49
Довідка Арістов.pdf
29 жовтня 2019 13:52
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:51
остаточна цінова.pdf
24 жовтня 2019 13:55
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:53
7 Маска.pdf
24 жовтня 2019 13:53
5 Джгут.pdf
24 жовтня 2019 13:53
4 Бинт.pdf
24 жовтня 2019 13:53
2 Катетер Фолея.pdf
24 жовтня 2019 13:53
оренда, транспорт.pdf
24 жовтня 2019 13:53
установчі документи.pdf
24 жовтня 2019 13:53
тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 24 678,48
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 14:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
24 678,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 09:44
Валлента 277.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:45
Валлента 277.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:15
Договір Валлента 277 мед матеріали.pdf укладений
19 листопада 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме з 01.01.2020 року до 31.03.2020року
Номер договору про закупівлю: 277-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" збільшити суму договору на 4836,40грн., що не перевищує 20% від суми договору з метою здійснення видатків на початку 2020року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня по 31 березня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 277-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 678,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 614,48 UAH)