Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (універсальні послуги)
Очікувана вартість
88 913,84 UAH
UA-2019-10-11-001129-b adb4d4d8d6ab41269423908077c5172b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Великих

+380957536183
+380523572437
school19ol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №19-дошкільний навчальний заклад "Лісова казка"Олександрійської міської ради Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 24145832
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Діброви, 91
Контактна особа: Людмила Великих
+380957536183,+380523572437
school19ol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ЗУ "Про внесення змін до Податкового кодексу України" від 23.11.2018 р. №2628-VIII категорію споживачів,котрі можуть користуватися послугами постачальника універсальних послуг,тимчасово розширено.Так,тимчасово на період з 01.01.2019 року по 31.12.2020 року універсальні послуги,окрім побутових та малих непобутових соживачів,надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам,електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений пріод на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів,електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт,поширюються всі права та обов`язки, предбачені ЗУ"Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів,щодо отримання універсальних послуг,передбачених ст.63 цього Закону.Тому замовник,як бюджетна установа,має право на закупівлю електричної енергії на умовах універсальної послуги у постачальника універсальних послуг на закріпленій тереторії. Закупівля буде проведена у ТОВ "Кіровоградська обласна ЕК", яке згідно з положенням п.13 р.XVII "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ "Про ринок електричної енергії" від 13.04.2017р.№2019-VIII,упродовж двох років з дня отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території та є єдиним постачальником універсальних послуг на території Кіровоградської області. Крім того,згідно ЗУ "Про ринок електричної енергії від 13.04.2017р. №2019-VIII в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Не укладення з ТОВ "Кіровоградська обласна ЕК" договору на закупівлю предмету "Електрична енергія (універсальна послуга)"може призвести до негативних соціальних процесів та катастрофічних наслідків, а також до неможливості здійснювати закладами будь-якої діяльності. Документи,що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1.ЗУ "Про внесення змін до Податкового кодексу України" від 23.11.2018р.№2628-VIII . 2.Постанова НКРЕКП "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії,на якого відповідно до ЗУ "Про ринок електричної енергії"покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території" від 26.10.2018р. №1268.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:02
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30557 кіловат-година
Електрична енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 жовтня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
Переможець 88 913,84
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:02

Документи

11 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
88 913,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:49
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 11:41
додаткова угода кое.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:43
додаткова угода електроенергія.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 14:13
18-1727.pdf укладений
21 жовтня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.4.розділу ІДоговору,Сторони дійшли згоди : п.3.1. розділу ІІІ Договорудоповнити словами : "Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання виникають на суму 62970,00 грн .Подальше взяття зобов`язань по даному Договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі,а саме:88913,84грн.
Номер договору про закупівлю: 18-1727
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до коштроисних призначень,бюджетні зобов`язання по даному договору зменшуються на суму 2000,00 грн та становлять 60970,00 грн. Подальше взяття зобов`язань по даному договру буде збільшуватись по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведенної закупівлв зазначеної у п 3.1. основоного Договору"
Номер договору про закупівлю: 18-1727
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов`язання по даному договору збільшуються на суму 13003,00грн . Подальше взяття зобов`язань по даному договору буде збільшуватись шляхом укладення додаткових угод,але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п. 3.1. Договору»
Номер договору про закупівлю: 18-1727
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 723,25
UAH