Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фрукти, овочі
Очікувана вартість
40 260,00 UAH
UA-2019-10-11-000900-b dc473418326f4709beb92647de1da2fa
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шведюк Людмила Василівна

380414152367 shkola_internat_nv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад "Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13553798
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, Шевченко, 72
Контактна особа: Шведюк Людмила Василівна
380414152367
shkola_internat_nv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 40 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


буряк -250кг, цибуля -1200кг, морква -1200 кг., капуста -940кг, ,часник-20кг, банани -150кг, лимони -30кг, мандарини -200кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3990 кілограми
Морква, цибуля, капуста, буряк, часник, банани, лимони, мандарини:
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, шевченко,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:15
Проект ДОГОВОРУ.DOC
11 жовтня 2019 11:07
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій