Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Енергомодернізація Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №1» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ)
Очікувана вартість
1 177 848,60 UAH
UA-2019-10-11-000813-c 439b8e5530d34d9b9faa6b5c415df9c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаврусик Світлана Вікторівна

+380512424169 sveta.lavrusik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МОККДЮСШ №1
Код ЄДРПОУ: 25956691
Місцезнаходження: 54025, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр-т Героїв України 4
Контактна особа: Лаврусик Світлана Вікторівна
+380512424169
sveta.lavrusik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:19
Очікувана вартість: 1 177 848,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 778,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Енергомодернізація Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №1» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ) Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54025, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Героїв України, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 17:28
ТД МОК КДЮСШ 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЕНКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 110 678,00
UAH з ПДВ
1 110 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" 1 118 956,18
UAH з ПДВ
1 118 956,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 1 119 073,96
UAH з ПДВ
1 119 073,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:10
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:08
статут.pdf
25 жовтня 2019 11:08
стаття 17.pdf
25 жовтня 2019 11:08
стаття 16.pdf
25 жовтня 2019 11:08
санкції.pdf
25 жовтня 2019 11:08
пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 11:08
документи по фОП.pdf
25 жовтня 2019 11:08
договірна ціна.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
22 жовтня 2019 13:33
Електронний підпис
22 жовтня 2019 12:47
134.imd
22 жовтня 2019 12:47
установчі документи.pdf
22 жовтня 2019 12:47
тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 12:47
статут.pdf
22 жовтня 2019 12:47
кошторис частина 1.pdf
22 жовтня 2019 12:47
кошторис 2 частина.pdf
22 жовтня 2019 12:47
згода з договором.pdf
22 жовтня 2019 12:47
документи до статті 17.pdf
22 жовтня 2019 12:46
довідка щодо санкцій.pdf
11 жовтня 2019 17:34
3 001.jpg
11 жовтня 2019 17:34
2 001.jpg
11 жовтня 2019 17:34
1 001.jpg

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:22
Копія статуту.pdf
25 жовтня 2019 13:22
Документи ст. 17 Закону.pdf
25 жовтня 2019 13:22
Довідка щодо санкцій.pdf
25 жовтня 2019 13:22
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 13:22
Документи ст. 16 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЕНКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАСИЛЕНКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2244017116
Відхилено 1 110 678,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:35
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА"
#3162222506
Переможець 1 118 956,18
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА"
#3162222506
1 118 956,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:05
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 13:30
дод_угода 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 13:18
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 13:07
додатки до договору.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 11:15
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:53
зміни до договору.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 09:41
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 13:12
окна.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку технічною помилкою, внести зміни до плану фінансування по об'єкту «Енергомодернізація Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №1» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ). 2. пункт 4.4.21 Договору – вилучити. 3. пункт 4.4.25 Договору – вилучити. 4. пункт 12.1 договору – викласти в наступній редакції: «Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом одного місяця після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінчення даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п'яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року». 5. пункт 12.3 Договору – вилучити. 6. пункт 12.4 Договору – викласти в наступній редакції: «Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання робіт з поточного ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України)». 7. пункт 18.3 Договору – вилучити.
Номер договору про закупівлю: 12/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додавання Додатків
Номер договору про закупівлю: 12/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пункт 17.9 Договору – викласти в наступній редакції: «До Договору додається пояснювальна записка, договірна ціна, об'єктний кошторис, локальний кошторис на будівельні роботи №2-1.1, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок №1-4 Прями витрати та загально-виробничі витрати, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису №2-1.1, графік виконання робіт та план фінансування».
Номер договору про закупівлю: 12/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 118 956,18
UAH