Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер(системний блок та монітор)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000764-c 4ec4b986f9a24efa872e8d32f1c05204
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Глінська Анна Валеріївна

+380382657426 glinska_anna@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури Хмельницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39924423
Місцезнаходження: 29005, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Майдан Незалежності, Будинок Рад
Контактна особа: Глінська Анна Валеріївна
+380382657426
glinska_anna@meta.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:30
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:33
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Джерело фінансування-кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Персональний комп'ютер(системний блок та монітор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29005, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, Майдан Незалежності, Будинок Рад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:26
Проект договору.docx
11 жовтня 2019 16:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:27
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На Ваш запит доводимо, що відповідно до умов тендерної документації на участь у допороговій закупівлі оголошення UA-2019-10-11-000764-c, за предметом ДК 021:2015 – 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя» (Персональний комп’ютер в комплекті) зазначено, якщо Учасник пропонує інший товар (еквівалент) то він повинен відповідати вимогам тендерної документації. Тому ми допускаємо на торги товари які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі.

2. Замовник не вимагає від учасників, у складі тендерної пропозиції документу «цінова пропозиція», натомість згідно тендерної документації за предметом ДК 021:2015 – 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя» (Персональний комп’ютер в комплекті), Учасник у складі тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу (веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними та не будуть внесені Замовником до тендерної документації.

3. Так. Допускаємо. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 79 728,00
UAH з ПДВ
76 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 948,00
UAH з ПДВ
76 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 80 986,00
UAH з ПДВ
77 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 81 873,00
UAH з ПДВ
77 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мітя Олег В'ячеславович 84 007,00
UAH з ПДВ
78 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 83 401,56
UAH з ПДВ
78 735,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 85 228,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 83 303,00
UAH з ПДВ
83 303,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 85 998,00
UAH з ПДВ
84 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 87 912,00
UAH з ПДВ
87 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 00:40
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
21 жовтня 2019 00:40
Цінова пропозиція_81873.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:52
Мітя_Виписка2.JPG
21 жовтня 2019 15:52
Мітя_Виписка1.JPG
21 жовтня 2019 15:52
Паспорт скан весь.pdf
21 жовтня 2019 15:52
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 15:52
Загальна інф про уч.pdf
21 жовтня 2019 15:52
ІПН скан копія.pdf
21 жовтня 2019 15:52
Витяг ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 15:52
ISO_14001-2015.pdf
21 жовтня 2019 15:51
Висновок_Expert_PC.PDF
21 жовтня 2019 15:51
ISO9001-2015.PDF
21 жовтня 2019 15:51
Декларация.pdf
21 жовтня 2019 15:51
Декларация ЭМС.pdf
21 жовтня 2019 15:51
Сертификат 2018.pdf
21 жовтня 2019 15:51
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:44
довідка досвід.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Паспорт, ІПН.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Лист про якість.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Згода договір.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Договор Микротрон.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Довідка стаття 17.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Довідка СЄС.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Довідка сервіс центр.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Довідка виробник ПК.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 11:44
Витяг податки.pdf
21 жовтня 2019 11:44
85228 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 10:53
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 10:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
21 жовтня 2019 15:33
Статут.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 15:33
UA-2019-10-11-000764-c Трекс.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Копія паспорту.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Лист авторизації.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Копія ІПН директора.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Виписка з ЭДР.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Демографічний реєстр.pdf
21 жовтня 2019 15:33
МОНИТОР PHILIPS СЕС 05-10-2020.pdf
21 жовтня 2019 15:33
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Крафт-Сервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП Мітя Олег В'ячеславович

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
Очікує рішення 76 977,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:42

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2019 15:05
Коментар щодо відміни: Згідно п.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг"
Документи:
24 жовтня 2019 15:04
рішення