Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи)
Operative dispatching system "Emergency Medical Care" (code of SC 021:2015 - Information systems)
Очікувана вартість
15 907 900,00 UAH
UA-2019-10-11-000715-c 8db846537ebe494f9fb21efdadffd4a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечеглод Т.М.

(+38044)-235-80-57 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37 Б
Контактна особа: Нечеглод Т.М.
(+38044)-235-80-57
buhgalter103@ukr.net
Додаткові контактні особи: Клочков М.В.
(+38044)-234-79-54
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv Emergency and Medical Catastrophe Center
National ID: 39007616
Contact point: Nechehlod Tetiana
(+38044)-235-80-57
buhgalter103@ukr.net
Additional contacts: Klochkov Mykhailo
(+38044)-234-79-54

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 13:48
Очікувана вартість: 15 907 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 079,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 477237 UAH
Publication date: 11 жовтня 2019 15:56
Enquiries until: 01 грудня 2019 17:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2019 17:00
Planned auction date: 16 січня 2020 13:48

Information

Estimated total value: 15 907 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 159 079 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
(Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Б. Хмельницького. 37 Б
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Operative dispatching system "Emergency Medical Care" (code of SC 021:2015 - Information systems)
CPV: 48810000-9
Період постачання: по 28 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проханная надати роз'яснення стосовно вимог тендерної документації
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:30
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:34
Шановний Замовнику! Проханная надати відповіді на наступні питання: 1. Тендерна документація містить наступні вимоги: Забезпечення мобільним та/або радіозв’язком бригад ЕМД. Автоматична передача виклику та відміна виклику бригаді ЕМД за допомогою інтернет-повідомлення (використовуючи послугу мобільного інтернет-зв’язку) або радіостанції на термінал автомобіля, з автоматичним контролем його доставки та відображенням на моніторі диспетчера. Автоматичний цифровий запис службових розмов між диспетчером ОДС та бригадами ЕМД та диспетчером підстанції, між диспетчером підстанції та бригадами ЕМД, між диспетчерами, старшим лікарем та інші технологічні переговори в ОДС. Пункт 5.2.3.7 містить наступні вимоги: Передача виклику та відміна виклику бригаді ЕМД ППЗ повинно забезпечити можливість передачі виклику та відміну виклику бригаді ЕМД за допомогою системного повідомлення (використовуючи мобільний інтернет-зв’язок) або радіостанції з підтримкою технології передачі даних на термінал автомобіля, з автоматичним контролем його доставки та відображенням на моніторі Диспетчера ОДС. Просимо надати роз’яснення - вказаний функціонал повинен бути реалізований всіма вказаними видами зв’язку та з використанням всього переліку пристроїв, або достатньо наявності одного рішення, наприклад –планшетного комп’ютера яким повинна бути оснащена бригада ЕМД? 2. В п.4 Розділу 1 «Інформація про предмет закупівлі» вказано, що закуповується послуга. Але в наданому до тендерної документації проекті Договору вказано, що Постачальник зобов’язується передати у власність Замовника товар Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (далі – ОДС «ЕМД») . Просимо Вас надати пояснення щодо предмету закупівлі. 3. Пункт 1.4 тендерної документації «Цілі ОДС «ЕМД»» містить наступні вимоги: Визначення ЗОЗ для госпіталізації хворого та координацію дій із ЗОЗ для забезпечення його госпіталізації та організації медичної допомоги. Просимо надати роз’яснення - що потрібно Замовнику для визначення ЗОЗ для госпіталізації та координації дій із ЗОЗ. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1.Повинен бути реалізований функціонал передачі виклику та відміна виклику бригаді ЕМД на Мобільний термінал бригади (планшет з прикладним програмним забезпеченням) використовуючи послугу передачі даних оператора мобільного зв’язку. Також в ОДС «ЕМД» необхідно закласти можливість передачі цих даних, використовуючи мережу цифрового транкінгового радіозв’язку. 2. Предметом закупівлі є Товар: Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога». 3. Аналіз доступних ліжко місць в ЗОЗ та спроможності прийому пацієнтів; взаємодія з ЗОЗ для підготовки прийняття хворого; надання інформації працівникам ОД, для переключення потоків пацієнтів та формування своєчасного рішення щодо припинення госпіталізації в той або інший заклад охорони здоров’я; складання графіку чергових клінік.
Питання 1
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:32
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:36
У п.5.3 «Вимоги щодо авторизації користувачів» вказано, що Авторизація користувачів ОДС проводиться окремо для кожного працівника ЦЕМД або групи користувачів (за винятком фахівців бригад ЕМД) за допомогою індивідуальної пари: логін та пароль із використанням служби каталогів типу Microsoft Active Directory. Авторизація користувачів ОДС, які є фахівцями бригад ЕМД, за допомогою логіну та паролю до Модуля опрацювання звернень, може бути заснована на .NET Forms Authentication. Авторизація інших користувачів ППЗ може бути заснована на технології типу .NET Forms Authentication, яка створює профіль доступу та зберігає його безпосередньо в системі. Просимо вас надати роз'яснення щодо необхідності використання лише вказаного типу ПЗ з адміністрування служб каталогів та технології .NET. Чи можливе використання іншого ПЗ та технології?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПЗ та технології авторизації користувачів повинні бути такими, як вказано в тендерній документації або аналоги.
Питання 2
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:33
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:38
Шановний Замовнику! Проханная надати відповіді на наступні питання: Згідно: - Пункту 5.4.7 «Вимоги до електронної взаємодії ОДС «ЕМД» та інформаційної системи «Муніципальний реєстр»» - Пункту 5.4.8 «Вимоги до сервісу електронної взаємодії ОДС «ЕМД» та комп’ютерної програми «Urbio модуль авторизації» Платформи KYIVSMARTCITY» - Пункту 5.4.9 «Вимоги до електронної взаємодії ОДС «ЕМД» та комп’ютерної програми «Urbio Модуль адрес» Платформи KYIVSMARTCITY» - Пункту 5.4.10 «Вимоги до сервісу електронної взаємодії ОДС «ЕМД» та комп’ютерної програми «Urbio Модуль нотифікацій» Платформи KYIVSMARTCITY» - Пункту 5.4.6 Вимоги до електронної взаємодії між Модулем опрацювання звернень та Модулем GIS Від Системи потрібна інтеграція з стороннім та складним ППЗ. Просимо Вас надати пояснення щодо повноти інтеграції та забезпечення взаємодії з іншим ППЗ та програмними модулями
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Основні вимоги щодо інтеграції описані у зазначених пунктах. Деталізацію інформації щодо технічних деталей, архітектури побудови, моделей даних Систем тощо буде надано Замовником Виконавцю після підписання договору та угоди про нерозголошення конфіденційної інформації.
питання щодо пунктів 1.4,1.5, 4.1
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:35
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:39
В п.1.4,1.5, 4.1 та інших є вимоги, які потребують наявність в автомобілі ШМД(ЕМД) працюючого GPS-трекеру. Просимо Вас підтвердити наявність GPS-трекерів та можливість отримання даних GPS позиціонування необхідних для забезпечення вимог тендерної документації
Відповідь: В Центрі ЕМД та МК автомобілі оснащені GPS-трекерами, які технічно забезпечують GPS позиціонування.
Питання щодо вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:38
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:42
Доброго дня! Уважно вивчивши тендерну документацію, виникли питання, які потребують роз'яснення зі сторони Замовника. Питання 1 - Пункт 1.5 ТД «Склад послуг» містить наступні вимоги: - Реалізація електронної взаємодії: o із службою каталогів типу Microsoft Active Directory або аналогічного, в тому числі вільного розповсюдження. o з електронною поштою через використання поштового сервісу (е-mail повідомлення). o між Модулем опрацювання звернень та Контакт-центром. o між Модулем опрацювання звернень та Модулем GPS моніторингу. o між Модулем опрацювання звернень та Модулем GIS. o з ІАС «Централь 103». o Системи та інформаційної системи «Муніципальний реєстр» (далі – ІС МР). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль авторизації» (Єдиний модуль обліку та управління користувачами та ЗІС) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль авторизації). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль адрес» (Єдиний модуль обліку та управління адресами) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль адрес). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль нотифікацій» (Єдиний модуль обліку та управління нотифікаціями) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль нотифікацій). Просимо надати роз'яснення щодо Вашого бачення організації електронної взаємодії з вказаним переліком сервісів та програмного забезпечення. Чи можливе використання неліцензійного ПЗ (вільного розповсюдження)? Питання 2 - Просимо надати роз'яснення про вимогу пункту 4.1.2 ТД «Вимоги до Модуля ГІС» щодо інтеграції та її зміст. Питання 3 - Згідно вимог п.5.2.1.2 - Необхідно забезпечити визначення координат, що відповідають місцезнаходженню мобільного телефону, з якого надійшов виклик, та відображення координат (широти, довготи) по визначеній адресі в електронній картці виклику. Просимо надати Ваше бачення щодо даної вимоги та характеру відносин с мобільним оператором, який повинен надати відкритий доступ до координат виклику. Питання 4 - Згідно п. 5.2.1.6 «Надання додаткової інформації про хворого» - Необхідно передбачити додаткову можливість щодо передачі запиту до зовнішніх систем (реєстраційних баз пацієнтів) та отримання додаткової інформації по запиту для відображення відповідно вимог МОЗ та діючого законодавства. Просимо надати роз’яснення щодо частоти та характеру запитів, повноти та обсягів додаткової інформації. Шановний Замовнику, просимо надати відповіді на вищезазначені питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. ОДС «ЕМД» повинна бути інтегрована з вказаними системами. Деталізацію інформації щодо технічних деталей, архітектури побудови, моделей даних Систем тощо буде надано Замовником Виконавцю після підписання договору та угоди про нерозголошення конфіденційної інформації. ОДС «ЕМД» повинен включати до свого складу тільки ті програмні або апаратні елементи, права на які належать Виконавцю або по яких немає обмежень використання на території України. 2. ОДС «ЕМД» повинна бути інтегрована з Єдиним модулем обліку та управління адресами Платформи KYIVSMARTCITY для забезпечення надання актуальної інформації ОДС «ЕМД» з єдиного джерела адрес, а саме з МКА СНДІ. https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-05-000852-b. 3. При прийомі звернення з мобільного телефону забезпечується автоматичне визначення місця звернення (якщо така інформація передається оператором зв’язку) або автоматичне визначення адреси звернення шляхом пошуку Мешканця в базі ОДС «ЕМД». 4. В ОДС «ЕМД» необхідно передбачити можливість щодо передачі запиту до зовнішніх систем (реєстраційних баз пацієнтів) та отримання додаткової інформації про пацієнта з орієнтовною частотою 450 за годину.
Щодо працівників
Дата подання: 01 листопада 2019 15:31
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:15
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником Вимагається: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, а саме: - в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документа на українську мову, виконаний бюро перекладів з нотаріально засвідченим підписом перекладача. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документа в кольоровому зображенні.» Відповідно до положення ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон): «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. » Як видно із вищезазначеного Законом не встановлено обов’язкової мінімально необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації. Така вимога обмежує можливість участі учасників, що мають в своєму складі меншу кількість потрібних працівників (наприклад 2) . Тому просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти Пункт 2 таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», визначеної у додатку №2 Тендерної документації у наступній редакції : «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, а саме: - осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документа на українську мову, виконаний бюро перекладів з нотаріально засвідченим підписом перекладача. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документа в кольоровому зображенні.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи обсяг закупівлі, її кількість та якість, стислі терміни для виконання вважаємо мінімальна кількість осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій повинна бути не менше 3-ох осіб.
Щодо строків та об'ємів робіт
Дата подання: 01 листопада 2019 15:55
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:21
Уважно проаналізувавши ДКТ є принципові зауваження до проекту: 1. Календарний план, який пропонує Замовник в Додаток 4 до тендерної документації Розділ 7 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ», п.7.4. «7.4 Календарний план постачання» не може бути виконаний в зазначені строки жодною компанією, за умови, що це технічне завдання не написано під конкретного постачальника: a. формування вимог та розробка ТЗ – 10 робочих днів; b. розробка проекту та позитивного висновку експертизи – 40 робочих днів; c. постачання програмного забезпечення – 10 робочих днів. Тобто, написання програмного забезпечення, яке повинно відповідати унікальним вимогам Технічного завдання замовника, постачається в такий же строк, як і розробка технічного завдання. Приймаючи до уваги складність поставленого завдання, зазначені строки є нереальними. В реалії написання програмного коду в зазначені строки займає кілька місяців, а не 10 робочих днів, що встановлені для постачання програмного забезпечення , згідно Календарного плану Замовника. Дотриматись зазначених строків реалізації проекту можливо тільки за умови, якщо Технічне завдання та програмний код щодо нього написани ЗАЗДАЛЕГІДЬ !!! що взагалі виключає вільну і чесну конкуренцію серед учасників! Просимо внести зміни в Календарний план та встановити: " строк постачання програмного забезпечення – 180 робочих днів."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що виконання робіт, поставку обладнання і налаштування ППЗ необхідно закінчити до кінця 2019 року, написання ПЗЗ необхідно розпочати разом з розробкою проекту.
Помилки в технічному завданні
Дата подання: 01 листопада 2019 16:01
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:24
В призначенні ПЗ ОДС Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 1.3 є таке очікування: a. забезпечення автоматизації процесу надання консультативної медичної допомоги із застосуванням телемедицини; В технічному завданні нема жодної вимоги для реалізації такого очікування. Просимо усунути помилку.
Відповідь: Вимоги описані в пункті 4.1.3 4.1.3 Вимоги до Модуля Мобільний термінал ЕМД Система повинна забезпечити обробку викликів в автоматичному режимі бригадою ЕМД.
Передбачається, що кожна бригада ЕМД оснащатиметься планшетним комп’ютером – пристроєм з програмним забезпеченням на базі платформи Android, що забезпечуватиме отримання інформації по викликах та буде інтегрований з контакт-центром для можливості прямого телекомунікаційного мультимедійного зв’язку з фахівцями-спеціалістами для отримання консультацій. За допомогою додатково розробленого Виконавцем програмного забезпечення планшетний пристрій зможе забезпечувати роботу зі спеціалізованими програмними продуктами для ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення, роботи з електронними формами 110/о, 109/о, 114/о та 115/о та інше.
Суперечливі вимоги щодо надійності рішення в технічному завданні
Дата подання: 01 листопада 2019 16:08
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:25
В технічному завданні є суперечливі вимоги щодо надійності рішення, а саме Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 4.1.4.3 «Вимоги до режимів функціонування системи телефонії» «Передбачається, що загальний час режиму регламентного обслуговування системи телефонії не повинен перевищувати 1% від загального часу роботи системи в основному режимі функціонування», що означає зупинку сервісів на час проведення регламентного обслуговування. 1% часу на рік складає 87,6 годин (3,65 діб на рік). В той же час Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 6.3. «Вимоги до надійності» «ППЗ повинне забезпечувати відмовостійку роботу в режимі 24х7х365 і гарантувати доступність для роботи кінцевих користувачів на рівні мінімум 99,9%. Рівень доступності визначає можливість приймати вхідні дзвінки від мешканців міста Києва. Якщо у мешканців міста Києва немає можливості звернутися до «103» з технічних причин, пов’язаних з відмовами ППЗ, ППЗ вважається недоступним.». Тобто, через те, що Замовник використовує застарілу телефонну станцію з регламентом по надійності 99%, вимагає від ППЗ надійність 99,9% що не може бути забезпечено через те, що при оцінці надійності ППЗ враховується послуга телефонії, яка є основним каналом зв’язку для мешканців міста Києва, та є ключовим показником оцінки надійності роботи ППЗ. Просимо учунути таку суперечність і внести відповідні зміни до Технічного завдання, викладеного у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.1.4.3 Вимоги до режимів функціонування системи телефонії визначається максимальний час в режим регламентного обслуговування, а не доступність системи телефонії, що не суперечить пункту 6.3 Вимоги до надійності в якому визначено , що ППЗ повинне забезпечувати відмовостійку роботу в режимі 24х7х365 і гарантувати доступність для роботи кінцевих користувачів на рівні мінімум 99,9%. Рівень доступності визначає можливість приймати вхідні дзвінки від мешканців міста Києва. Якщо у мешканців міста Києва немає можливості звернутися до «103» з технічних причин, пов’язаних з відмовами ППЗ, ППЗ вважається недоступним.
Запитання щодо екологічної безпеки послуг
Дата подання: 01 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:30
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника щодо екологічної безпеки послуг, що пропонуються Учасником. Фактично змістом сослуг , що закуповуються замовником є розробка і постачання програмного забезпечення. Просимо надати розяснення: про яку екологічної безпеки послуг може йти мова? В чому саме виражається екологічна безпека або небезпека при написанні комп'ютерних програм/кодів та при переданні замовникові результатів комп'ютерного програмування? Як можливо виконати на практиці таку вимогу Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі предмету закупівлі є Товар:Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога», що включає в себе:
1. Обладнання, що постачається, змонтоване та налаштоване у місцях визначених Замовником.
2. Програмне забезпечення, що постачається, інстальоване та налаштоване на серверах, визначених Замовником
виникнення інформації про адресу Мешканця
Дата подання: 01 листопада 2019 16:21
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:31
4. В технічному завданні є суперечливі вимоги щодо визначення адреси Мешканця, а саме Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 5.2.1.2 «Визначення координат та адреси Мешканця» «При прийомі звернення зі стаціонарного телефону забезпечується автоматичне визначення адреси звернення шляхом пошуку Мешканця в базі ОДС «ЕМД»», що суперечить Розділу 5.2 «Вимоги до модуля опрацювання звернень», пункт 2 «Автоматичне визначення адреси звернення зі стаціонарного телефону (при використанні баз даних операторів стаціонарного телефонного зв'язку) автоматизоване визначення місця звернення з мобільного телефону (при отриманні даних від операторів мобільного зв’язку) та відображення його місцезнаходження на мапі.». Тобто незрозуміло, звідки береться або наповнюється інформація про адресу Мешканця. Надайте, будь-ласка, відповідь на це питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2.1.2 та пункту 5.2, які не суперечать один одному.
Як саме, якими каналами передачі даних та в якому форматі відбувається передача географічних координат абонента
Дата подання: 01 листопада 2019 16:23
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:32
З урахуванням того, що Замовник використовує застарілу телефону станцію та технологію взаємоз’єднання з ТМЗК (PRI), відповідно до специфікації Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 7 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ», п.7.1 «Перелік обладнання, його характеристики та кількість», не зрозуміло, як саме буде відбуватися визначення місцезнаходження абонента, яке прописано в Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 1.3; Розділ 1.4; Розділ 4.1.4; Суть питання полягає в тому, що не зрозуміло як саме, якими каналами передачі даних та в якому форматі відбувається передача географічних координат абонента стільникової мережі до ППК ОДС. Роз'ясніть будь-ласка це питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація буде надана Замовником Виконавцю для розробки Проектної документації після підписання договору та угоди про нерозголошення конфіденційної інформації.
Чи вірні реквізити Замовника/Бенефеціара
Дата подання: 01 листопада 2019 16:32
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:32
Чи вірні реквізити Замовника/Бенефеціара що на даній час вказані в тендерній документації, та вказання на яку повинне бути у Банківській гарантії, поданій учасником, як забезпечення тендерногї пропозицї : А саме таке: БАНК БЕНЕФІЦІАРА: ГУДКСУ у м.Києві, п/р 37119095087431, код банку 820019, Україна, 01033, м.Київ, вул.Володимирська, 69 А ?
Відповідь: Реквізити вказані в тендерній документації вірні.
Щодо предмету закупівлі та обрахування податку на додану вартість
Дата подання: 01 листопада 2019 16:43
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:33
Шановний Замовнику! В розділі 1 Тендерної документації Вами вказано, що : "місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) : Місце поставки: Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, вул. Б.Хмельницького, 37-Б, м. Київ, 01030, Україна. Кількість та обсяг послуг визначено у Додатку 4 цієї документації." А в проекті договору Замовник чітко пише про постачання товару. Оскільки послуги обкладаються податком на додану вартість (ПДВ), а постачання такого товару як програмне забезбечення, згідно діючих положень Податкового кодексу України , тимчасово звільнене від оподаткування податком на додану вартість, то просимо пояснити : 1) Замовник закуповує таки товар чи послуги? 2) як учасникові обраховувати у своїй ціновій пропозиції ПДВ - нараховувати чи ні ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Предметом закупівлі є Товар: Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога». 2. Згідно чинного Законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-000715-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 06 листопада 2019 19:36
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації. Детально у вкладеному документі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2019 18:34
Рішення від 11.11.2019 № 16378 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 18:34
Рішення від 26.11.2019 № 17449.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2019 01:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимоги про усунення порушень № 17449-р/пк-пз від 26.11.2019 щодо процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (Код за ДК – 021:2015 48810000-9 — Інформаційні системи).
Дата виконання рішення замовником: 05 грудня 2019 09:24
Номер скарги: UA-2019-10-11-000715-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:34713900
Дата подання: 06 грудня 2019 16:23
Скарга на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Розглянувши тендерну документацію зі змінами та ознайомившись з рішенням АМКУ №17449-р/пк-пз від 26.11.2019, повідомляємо невиконання в повній мірі вимог АМКУ викладених у рішенні №17449-р/пк-пз від 26.11.2019, а також про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Вважаємо, що відсутність прозорих та чітких вимог до предмета закупівлі та встановлення дискримінаційних вимог, дає можливість з боку Замовника до зловживань при оцінці тендерних пропозицій учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівлі, викладені в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням. Попри цього Замовником не усунені повною мірою всі вимоги згідно рішення АМКУ №17449-р/пк-пз від 26.11.2019, та порушені вимоги частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 22:33
рішення від 10.12.2019 № 18250 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:33
Рішення від 23.12.2019 № 19179.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 23:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 15 січня 2020 17:29

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 19:35
Платіжне доручення.pdf
06 листопада 2019 19:35
Скарга_UA-2019-10-11-000715-c.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2019 01:38
Рішення від 26.11.2019 № 17449.pdf

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 16:23
платіжне доручення.pdf
06 грудня 2019 16:23
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 січня 2020 17:27
Протокол №1 (14.01.2020).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-10-11-000715-c8db846537ebe494f9fb21efdadffd4a6
Найменування: ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37 Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІВІС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:12
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:08
Рішення загальних зборів.pdf
11 листопада 2019 14:08
Проект договору завірений.pdf
11 листопада 2019 14:08
Опис документів (2).pdf
11 листопада 2019 14:08
Опис документів (1).pdf
11 листопада 2019 14:08
Наказ на посаду директора.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Юношева.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Проценко.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Некрасов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Гриньов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Борисова.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-відгук ТОВ Едельвейс.pdf
11 листопада 2019 14:08
Копія Статуту завірена.pdf
11 листопада 2019 14:08
Копія ІПН Юношева завірена.pdf
11 листопада 2019 14:08
Календарний план.pdf
11 листопада 2019 14:08
Договір оренди.pdf
11 листопада 2019 14:08
Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2019 14:08
Довідка про несудимість.pdf
11 листопада 2019 14:08
Аналогічний договір.pdf
11 листопада 2019 14:08
22524_СІВІС_Гарантія_08_11_2019.rar
11 листопада 2019 14:08
Диплом Юношева.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Некрасов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Гриньов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Галина Борисова.pdf

Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:43
Пропозиція є дійсною 90 днів.pdf
11 листопада 2019 14:43
Опис к уставу.jpg
11 листопада 2019 14:43
Відгук 1811М.jpg
11 листопада 2019 14:43
Відгук 1635 Миколаїв.jpg
11 листопада 2019 14:43
Щодо санкцій.pdf
11 листопада 2019 14:43
Статут.pdf
11 листопада 2019 14:43
Стаття 17.pdf
11 листопада 2019 14:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 листопада 2019 14:43
Реєстр виробників ПЗ.pdf
11 листопада 2019 14:43
МТБ.pdf
11 листопада 2019 14:43
Листи згоди акціонерів.pdf
11 листопада 2019 14:43
Лист-згода.pdf
11 листопада 2019 14:43
Лист згода працівники.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М.Ч3.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М. Ч4.pdf
11 листопада 2019 14:43
додаток 1 до 1635М. Ч3.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М. Ч1.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М ,Ч5.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 16.35М. Ч2.pdf
11 листопада 2019 14:43
Договор.pdf
11 листопада 2019 14:43
довікда про робітників.pdf
11 листопада 2019 14:43
Відповідність усім вимогам.pdf
11 листопада 2019 14:43
Витяг.pdf
11 листопада 2019 14:43
Будівельна ліцензія.pdf
11 листопада 2019 14:43
Аналогічні договори.pdf
11 листопада 2019 14:43
ISO 2015.pdf
11 листопада 2019 14:43
1811М завіренний.pdf
11 листопада 2019 14:43
1635М.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:14
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:13
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:13
Статут-Опис ПЕ (09.08.18).pdf
10 грудня 2019 13:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 грудня 2019 13:13
ПАТ Фармак накладна 2.pdf
10 грудня 2019 13:13
ПАТ Фармак накладна 1.pdf
10 грудня 2019 13:13
Мат.-тех. обладнання.pdf
10 грудня 2019 13:13
Лист-згода.pdf
10 грудня 2019 13:13
Дод_Хохлових до 28.02.2020.pdf
10 грудня 2019 13:13
Довідка про корупц пр.pdf
10 грудня 2019 13:13
Довідка по Ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВІС" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:12
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:08
Рішення загальних зборів.pdf
11 листопада 2019 14:08
Проект договору завірений.pdf
11 листопада 2019 14:08
Опис документів (2).pdf
11 листопада 2019 14:08
Опис документів (1).pdf
11 листопада 2019 14:08
Наказ на посаду директора.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Юношева.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Проценко.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Некрасов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Гриньов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-згода Борисова.pdf
11 листопада 2019 14:08
Лист-відгук ТОВ Едельвейс.pdf
11 листопада 2019 14:08
Копія Статуту завірена.pdf
11 листопада 2019 14:08
Копія ІПН Юношева завірена.pdf
11 листопада 2019 14:08
Календарний план.pdf
11 листопада 2019 14:08
Договір оренди.pdf
11 листопада 2019 14:08
Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2019 14:08
Довідка про несудимість.pdf
11 листопада 2019 14:08
Аналогічний договір.pdf
11 листопада 2019 14:08
22524_СІВІС_Гарантія_08_11_2019.rar
11 листопада 2019 14:08
Диплом Юношева.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Некрасов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Гриньов.pdf
11 листопада 2019 14:08
Диплом Галина Борисова.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:43
Пропозиція є дійсною 90 днів.pdf
11 листопада 2019 14:43
Опис к уставу.jpg
11 листопада 2019 14:43
Відгук 1811М.jpg
11 листопада 2019 14:43
Відгук 1635 Миколаїв.jpg
11 листопада 2019 14:43
Щодо санкцій.pdf
11 листопада 2019 14:43
Статут.pdf
11 листопада 2019 14:43
Стаття 17.pdf
11 листопада 2019 14:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 листопада 2019 14:43
Реєстр виробників ПЗ.pdf
11 листопада 2019 14:43
МТБ.pdf
11 листопада 2019 14:43
Листи згоди акціонерів.pdf
11 листопада 2019 14:43
Лист-згода.pdf
11 листопада 2019 14:43
Лист згода працівники.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М.Ч3.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М. Ч4.pdf
11 листопада 2019 14:43
додаток 1 до 1635М. Ч3.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М. Ч1.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 1635М ,Ч5.pdf
11 листопада 2019 14:43
Додаток 1 до 16.35М. Ч2.pdf
11 листопада 2019 14:43
Договор.pdf
11 листопада 2019 14:43
довікда про робітників.pdf
11 листопада 2019 14:43
Відповідність усім вимогам.pdf
11 листопада 2019 14:43
Витяг.pdf
11 листопада 2019 14:43
Будівельна ліцензія.pdf
11 листопада 2019 14:43
Аналогічні договори.pdf
11 листопада 2019 14:43
ISO 2015.pdf
11 листопада 2019 14:43
1811М завіренний.pdf
11 листопада 2019 14:43
1635М.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 13:14
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:13
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:13
Статут-Опис ПЕ (09.08.18).pdf
10 грудня 2019 13:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 грудня 2019 13:13
ПАТ Фармак накладна 2.pdf
10 грудня 2019 13:13
ПАТ Фармак накладна 1.pdf
10 грудня 2019 13:13
Мат.-тех. обладнання.pdf
10 грудня 2019 13:13
Лист-згода.pdf
10 грудня 2019 13:13
Дод_Хохлових до 28.02.2020.pdf
10 грудня 2019 13:13
Довідка про корупц пр.pdf
10 грудня 2019 13:13
Довідка по Ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 13:46
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг