Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000676-a c56c28e71fe3422ca81e0df909a535e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерович Дарья Александровна

249-29-12 merovich.daria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет телекомунікацій
Код ЄДРПОУ: 38855349
Вебсайт: http://www.dut.edu.ua/ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Мерович Дарья Александровна
249-29-12
merovich.daria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:05
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська обл., Київ, Солом'янська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата по факту поставки товару на склад Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 17:28
Системні блоки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:26
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 12:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вельми вдячні Вам за поставлене питання, яке було уважно розглянуто тендерним комітетом Державного університету телекомунікацій.
Щодо першої частини питання, то повідомляємо, що технічні вимоги і якісні характеристики товару визначені в Додатку 3 до тендерної документації, де зазначені основні характеристики персональних комп’ютерів (технічна специфікація). Так, деякі технічні характеристики конкретизовано за допомогою термінів «не менше», «не більше», «не гірше», що за своєю суттю і визначає технічну частину предмета закупівлі під час подання тендерної пропозиції учасником. Якщо якась з визначених технічних чи якісних вимог не буде відповідати вимогам, які визначені замовником в тендерній документації, то така тендерна пропозиція учасника буде відхилена на підставі п.4 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Стосовно допуску учасників в залежності від їх статусу платника податків, то відповідно до п. 35 ч.1 ст. 1 Закону: учасник процедури закупівель – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже Законом не передбачено обмеження до виду господарської діяльності чи режиму оподаткування учасника.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режиму оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 614 616,00
UAH з ПДВ
614 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 699 960,00
UAH з ПДВ
699 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 699 996,00
UAH з ПДВ
699 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 09:12
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:12
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:11
161- 30.10.2019 лист відмова.pdf
26 жовтня 2019 18:42
Електронний підпис
26 жовтня 2019 18:41
Технічне завдання.pdf
26 жовтня 2019 18:41
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2019 18:41
Витяг з ЄДР 16.10.2019 р..pdf
26 жовтня 2019 18:41
Проект договору.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:05
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:05
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 11:05
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 614 616,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 13:48
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 614 616,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 13:48
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 699 960,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 13:52

Документи

30 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:47
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:42
машини для обробки даних договір.pdf укладений
18 листопада 2019 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 699 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 660,00 UAH)