Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання канцелярських товарів
Очікувана вартість
28 355,00 UAH
UA-2019-10-11-000656-b ● 3f0b5635f3774667a3c00b30b47bf636
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 28 355,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку, розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом не більше ніж 5 робочих днів з дня укладення договору. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277 штуки
придбання канцелярських товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 10:52 |
Канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
15 612,54
UAH з ПДВ
|
14 851,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кривчун Наталія Михайлівна |
20 917,00
UAH з ПДВ
|
14 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
16 280,64
UAH з ПДВ
|
15 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
16 545,60
UAH з ПДВ
|
15 271,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
17 095,62
UAH з ПДВ
|
17 095,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
18 694,54
UAH з ПДВ
|
18 200,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
18 365,82
UAH з ПДВ
|
18 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ |
23 304,00
UAH з ПДВ
|
18 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
19 649,04
UAH з ПДВ
|
18 694,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
21 603,00
UAH з ПДВ
|
21 603,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
25 383,86
UAH з ПДВ
|
25 383,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
26 355,00
UAH з ПДВ
|
26 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
14 851,26
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
тов екопром сістем дог№62.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 17:14
|