Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини високовольтного обладнання пасажирського вагона
Очікувана вартість
1 557 202,56 UAH
UA-2019-10-11-000550-c df3c1244194f43659a0ed15a93728667
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:02
Очікувана вартість: 1 557 202,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46710 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Штепсель з кабелем високовольтний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Розетка високовольтна (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:14
ТД_770-19_нова редакція.doc
29 жовтня 2019 16:14
Перелік змін.docx
29 жовтня 2019 16:14
ТД_770-19_з закрес.даними.doc
11 жовтня 2019 14:26
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 14:26
Оголошення_.doc
29 жовтня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:14
ТД_770-19_нова редакція.doc
29 жовтня 2019 16:14
Перелік змін.docx
29 жовтня 2019 16:14
ТД_770-19_з закрес.даними.doc
11 жовтня 2019 14:26
ТД_770-19_Запасні частини високовольтного обладнання пасажирського вагона.doc
11 жовтня 2019 14:26
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 14:26
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000550-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:10
вимоги до продукції залізничного призначення
Згідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення» продукцією залізничного призначення є виготовлена або відремонтована, або модернізована продукція, до якої відносяться всі види рухомого складу та його складові, компоненти інфраструктури залізничного транспорту, які призначені для використання в процесі залізничних перевезень. Продукція, яка закуповується за торгами, використовується як комплектуючі обладнання пасажирських вагонів та є продукцією залізничного призначення.

Вимогами ТД не передбачено надання документів, що підтверджують якість та походження продукції залізничного призначення, а саме:
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.

Відсутність таких вимог може призвести до постачання продукції, яка безпосередньо впливає на безпеку руху, невідповідної якості та це може мати трагічні наслідки під час перевезень.
Для уникнення такої ситуації, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 16:14
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 1 509 600,00
UAH з ПДВ
1 509 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" 1 556 112,00
UAH з ПДВ
1 556 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" 1 557 202,56
UAH з ПДВ
1 557 202,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 17:22
Тех_часть ЕЦП.rar
06 листопада 2019 17:22
Тех_часть ЕЦП.rar.p7s
06 листопада 2019 17:22
Цінова пропозиція ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:22
Цінова пропозиція ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:22
Квалификац_я ЕЦП.rar
06 листопада 2019 17:22
293 ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:22
Квалификац_я ЕЦП.rar.p7s
06 листопада 2019 17:22
293 ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:22
293.pdf
06 листопада 2019 17:22
Страхова Гарантія 100-181-000334.rar
06 листопада 2019 17:22
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
06 листопада 2019 17:22
Тех_часть.pdf
06 листопада 2019 17:22
Квалификац_я.pdf
06 листопада 2019 17:22
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 11:51
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:51
Пл Дор 381.pdf
06 листопада 2019 11:51
9.1. ТУ МВС копія.pdf
06 листопада 2019 11:51
9 ТУ МВС.pdf
06 листопада 2019 11:51
8 Декларація постачальника.pdf
06 листопада 2019 11:51
7 Екологічні норми.pdf
06 листопада 2019 11:51
381.zip
06 листопада 2019 11:51
381_ДУ Трансінвест.pdf.(2).P7S
06 листопада 2019 11:51
381_ДУ Трансінвест.pdf.(1).P7S
06 листопада 2019 11:51
381_ДУ Трансінвест.pdf
06 листопада 2019 11:51
18 Дані на товар.pdf
06 листопада 2019 11:51
17 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 листопада 2019 11:51
16 ISO.pdf
06 листопада 2019 11:51
12 лист про представництво.pdf
06 листопада 2019 11:51
11.зразки паспортів.pdf
06 листопада 2019 11:51
10 Лист про передачу ТУ.pdf
06 листопада 2019 11:50
5.2. Договір.pdf
06 листопада 2019 11:50
5.1. В_дгук транс_нвест.pdf
06 листопада 2019 11:50
5 Аналогічні договори.pdf
06 листопада 2019 11:50
4 Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 11:50
2 Рішення.pdf
06 листопада 2019 11:50
2 Протокол.pdf
06 листопада 2019 11:50
2 Наказ.pdf
06 листопада 2019 11:50
1 Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:43
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 листопада 2019 13:43
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2019 13:43
386_ДОГОВОР Єлектротех.pdf
06 листопада 2019 13:43
386_Гарантія Єлектротех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СЕАЛ""

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Відхилено 1 509 600,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:27
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 1 556 112,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
1 556 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:31
13 Звіт Дог. НТП Трансінвест 19926.doc укладений
31 липня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:34
19926 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:34
Пов 19926 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:52
Договір 19926.pdf укладений
29 листопада 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 259 352,00 грн. (двісті п’ятдесят девять тисяч триста п’ятдесят дві гривені 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 51 870,40 грн. (п’ятдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривня 40 коп.), що разом становить 311 222,40 грн. (триста одинадцять тисяч двісті двадцять дві гривені 60 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 259 352,00 грн. (двісті п’ятдесят девять тисяч триста п’ятдесят дві гривені 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 51 870,40 грн. (п’ятдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривня 40 коп.), що разом становить 311 222,40 грн. (триста одинадцять тисяч двісті двадцять дві гривені 60 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 1 556 112,00 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят тисяч двісті сорок вісім гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 311222,40 (двісті дев’яносто шість тисяч сорок дев’ять гривень 60 коп.), що разом становить 1 867 334,40 грн. (один мільйон вісімсот шістдесят сім тисяч триста тридцять чотири гривень 40 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19926/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 867 334,40 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19926/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19926/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 857 287,00
UAH (в тому числі ПДВ 309 547,83 UAH)