Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 257+900 – км 260+000 Хмельницька область
Очікувана вартість
116 740 492,00 UAH
UA-2019-10-11-000509-b 6dd9dcc5f41e49c5b34f82d9fc368de6
Відкриті торги    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа замовника: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:18
Очікувана вартість: 116 740 492,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 167 404,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 257+900 – км 260+000 Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:42
З метою уточнення технічного завдання просимо надати інформаційну модель кошторису.
Відповідь: В тендерній документації надана «Відомість об’ємів основних будівельних, монтажних та спеціальних робіт», а також відомості на окремі роботи. Цього достатньо для розрахунку учасником торгів кошторисної вартості робіт на об’єкті. Надання інформаційної моделі інвесторського кошторису тендерною документацією не передбачено.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:48
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:11
Шановний Замовнику! Відповідно до Законів України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р. Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:47
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:12
Ознайомившись із даною тендерною документацією ми дійшли висновку, що окреме її положення грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплене ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі Закон) та вимоги частини 4 ст.22 Закону, які встановлюють, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А саме - відповідно до Додатку №2 тендерної документації при наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи стаціонарні та/або мобільні), Учасники надають: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином паспорту асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) (якщо паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ) складений на іншій мові, то учасник має надати переклад відповідно до умов тендерної документації, Розділ І. Загальні положення, пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного), де зазначено фактичне місцерозташування; - скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками). У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином паспорту асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) (якщо паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ) складений на іншій мові, то учасник має надати переклад відповідно до умов тендерної документації, Розділ І. Загальні положення, пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції, де зазначено фактичне місце розташування; - скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу стаціонарного та/або мобільного) асфальтобетонних сумішей (стаціонарні та/або мобільні) з актом прийому-передачі. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), відстань транспортування не більше 150 км; - з перехідним типом дорожнього одягу, відстань транспортування не більше 110 км; - в межах населеного пункту, відстань транспортування не більше 75 км. Вимога щодо наявності в Учасника на момент проведення тендеру власної або орендованої, або залученої на підставі лізингу чи договору постачання продукції асфальтозмішувальної установки (АБЗ) на відстані не більше 150 км до об’єкта виконання робіт є такою, що порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Наявність наведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки обмежує коло учасників. На даний час в тендері мають змогу прийняти участь тільки ті учасники, які мають виробничі бази на відстані не більше 150 км від місця виконання робіт. Учасники, які мають власні та залучені асфальтозмішувальні установки (АБЗ) в радіусі більше ніж 150 км та планують перебазувати їх до місця виконання робіт в межах зазначених в ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 з подальшою атестацією та отриманням дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами лише у разі перемоги в тендері, фактично не будуть відповідати кваліфікаційним критеріям. Таким чином є очевидним, що для абсолютної більшості потенційних учасників торгів і особливо компаній з матеріальною базою в інших регіонах України чи взагалі в інших країнах, що не мають АБЗ (або ділових партнерів з таким обладнанням) в радіусі 150 км від місця виконання робіт, перебазування та розміщення асфальтозмішувальних установок лише з метою відповідати зазначеній вимозі для прийняття участі у даних торгах є абсолютно економічно не вигідним, збитковим та суперечить головній меті будь-якої господарської діяльності – отриманні прибутку, а отже – неприйнятним. Дана аксіома вказує на дискримінаційний характер зазначеної вимоги для величезного кола таких підприємств. З урахуванням вищевказаного просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності вже під час участі у торгах асфальтозмішувальної установки саме в радіусі 150 км від місця виконання робіт. Замість цього пропонуємо передбачити вимогу надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від учасників із зобов’язанням забезпечити використання асфальтобетонної суміші (власної чи придбаної), яка має бути доставлена до місця виконання робіт з додержанням ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогоднішній день гостро стоїть питання якості виконання будівельних робіт при проведенні ремонтів, будівництва та реконструкції доріг. Воно знаходиться під контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості порожньо-будівельних матеріалів. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, залежить від того кустарне це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ). Для цього у тендерній документації вимагається надання учасниками торгів скан-копії оригіналів або завірений належним чином паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Вимога про надання паспорта асфальтобетонної установки українською мовою або його переклад, якщо паспорт складений на іншій мові, відповідає вимогам Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Для належного виконання вимог законодавства і нормативних документів по охороні навколишнього середовища у тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин у повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками).
Щодо фактичного місце розташування асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, обробці і транспортуванні асфальтобетонної суміші.
При довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Крім того відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш остигає на 30°С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Час на перевезення гарячого асфальту від місця його виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того,від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида.
Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида, особливо гостро проявляється цей дефект суміші при транспортуванні щебенево-мастикового асфальту, що характеризується надлишком бітуму.
Тобто, транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні щебенево-мастичного асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівна дорога з низькою міцністю та строком експлуатації.
Низька теплопровідність асфальтобетонної суміші призводить до того, що охолоджені до 70 – 80°С шматки кірки, що утворилася при транспортуванні, потрапляючи з кузова самоскида в бункер асфальтоукладача і далі – під його плиту, не нагріваються до температури основної маси асфальту, тобто до 130 – 140°С. Ці порівняно холодні шматки утворюють «холодні плями», які мають температуру на 15 – 30°С меншу, ніж температура основної площі покриття.
Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. «Холодні Плями» виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водо насичення та характеризуються зниженою міцністю та строком експлуатації.
При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальту, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації.
У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку асфальту або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при знижені швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжо-підвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію.
Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг.
Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування (більше 2-х годин) може привести до розшарування суміші).
Середня швидкість для розрахунку перевезення будівельних вантажів (асфальтобетону) власним транспортом підрядних організацій, на дорогах з удосконаленим покриттям становить 49 км/год, в населених пунктах 24 км/год.
Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області контролює якість виконаних робіт (в тому числі якість матеріалів).
Під приводом обмеження конкуренції учасник торгів пропонує не враховувати на якому обладнанні виготовляється асфальтобетон (кустарне виробництво чи високотехнологічний завод), яка відстань транспортування асфальтобетонної суміші (а отже температура укладання суміші і її якість), а також не зважати на викиди забруднюючих речовин у повітря.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:13
Доброго дня! Звертаємося до вас з проханням видалити вимогу щодо надання договору з надання послуг з проведення технологічного супроводу будівництва та контролю якості зварних з'єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування, оскільки технічне завдання не передбачає виконання таких робіт.
Відповідь: Протокольним рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області були внесені відповідні зміни керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Технічне завдання
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:43
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 15:01
Доброго дня! Просимо Вас надати роз'яснення щодо класу наслідків об'єкту, що є предметом закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) – СС3.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-000509-b.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 15 листопада 2019 17:22
Скарга на окремі положення (умови) тендерної документації
СКАРГА Фактичні підстави подання скарги 11 жовтня 2019 року Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області (Замовник, ідентифікаційний код юридичної особи 25879878 ) оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 257+900 – км 260+000 Хмельницька область. Проаналізувавши розміщену на ресурсі «Держзакупівлі онлайн» тендерну документацію (файл «НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 61І8 КР М-12 км 257 - км 260.doc»), ми дійшли висновку, що у Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону)» Замовник серед іншого вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції докази наявності власної або залученої асфальтозмішувальної установки для виробництва асфальтобетонних сумішей, яка фактично вже на стадії проведення торгів має бути розміщена в радіусі 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт, обгрунтовуючи свою вимогу положеннями ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1, відповідно до яких відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150 З перехідним типом дорожнього одягу 110 В межах населеного пункту 75 Обґрунтування наявності порушених прав Зі свого боку наше товариство як потенційний учасник торгів також вважає необхідним і цілком обґрунтованим додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 щодо нормативного часу транспортування та укладання асфальтобетонних сумішей. Але у той же час Замовник встановленням у Додатку 2 вимоги саме в такій формі необґрунтовано обмежив економічну конкуренцію щодо даної закупівлі та застосував дискримінаційний підхід до широкого кола підприємств-учасників, в тому числі і нашої компанії, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію, хоча мають власні, або залучені асфальтозмішувальні установки ( чи уклали угоди про поставку таких сумішей третіми особами) в інших регіонах ( далі, ніж 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт) та які при цьому готові їх перебазувати у разі перемоги в торгах, закріпивши ці зобов’язання та гарантії у протоколах чи угодах про наміри або гарантійних листах з розміщенням їх у складі тендерної пропозиції. Натомість є очевидним, що виставленим Замовником кваліфікаційним вимогам будуть відповідати лише учасники, які на момент торгів вже мають власні або залучені асфальтозмішувальні установки на території Хмельницької області (70- 150 км від місця проведення робіт), що є фактично дискримінацією учасників за територіальною ознакою. Саме щодо цього положення тендерної документації наше підприємство 18 жовтня поточного року зверталось до замовника («Кваліфікаційні вимоги. Загальне питання щодо оголошення») з письмовою пропозицією внести зміни до тендерної документації (розділ Обговорення) та доповнити Додаток 2 можливістю потенційним учасниками торгів підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) шляхом надання на доповнення до встановленого переліку документів ще і протоколу про наміри або гарантійного листа щодо перебазування наявних або залучених асфальтозмішувальних установок та транспортування асфальтобетонних сумішей з додержанням вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 в межах 3 годин з моменту їх виготовлення. Але замовником у відповіді від 23 жовтня була відхилена така пропозиція. Таким чином Замовник порушує права нашої компанії на рівноправну участь у даних торгах, оскільки, не дивлячись на те, що постачальник асфальтобетонних сумішей нашого підприємства на підставі договору №14/11-19/08 від 14.11.2019р - ТОВ «Рабус» (додається) на даний час розміщає своє виробництво у Полтавській області, надав гарантійний лист №14/11-01Р від 14.11.2019 (додається), в якому зобов’язується у разі укладення покупцем договору про закупівлю робіт за даними торгами перебазувати свою асфальтозмішувальну установку на територію Хмельницької області та забезпечувати можливість транспортування асфальтобетону на будівельний майданчик а/д М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 257+900 – км 260+000 з додержанням встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу у кількості 3 годин, формально пропозиція нашого підприємства не буде відповідати кваліфікаційним критеріям, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. З урахуванням викладеного товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» вважає вимоги Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційними та такими, що протиправно обмежують економічну конкуренцію на будівельному ринку Хмельницького регіону, оскільки кваліфікаційним вимогам будуть відповідати лише учасники, які на момент подання тендерної пропозиції та проведення торгів вже мають виробничі бази з асфальтозмішувальними установками на відстані не більше 70-150 км від місця виконання робіт або уклали угоди з таким постачальниками. Наведені факти та доводи свідчать, що рішення Замовника про встановлення таких вимог та відхилення прохання щодо внесення змін до Додатку 2 тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та вимоги ч.4 ст.22 даного Закону, обмежує економічну конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, у тому числі і нашої компанії. Згідно абзацу першого ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 22, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, - прошу 1.Прийняти дану скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення, яким зобов’язати Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області (ідентифікаційний код 25879878) не допускати обмеження економічної конкуренції, усунути дискримінаційні умови Додатку 2 до тендерної документації з відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 257+900 – км 260+000 Хмельницька область (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2019-10-11-000509-b) та привести його у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення змін (доповнення переліку документів), які б передбачили можливість для учасників, що на момент торгів не мають власних або залучених асфальтозмішувальних установок/ договору на поставку асфальтобетону/ в радіусі 70-150 км від місця виконання робіт, підтвердити відповідність даного кваліфікаційного критерію наданням на доповнення до раніше визначених документів гарантійного листа про обов’язкове додержання встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу (в межах 3 год) транспортування асфальтобетону, який буде використаний для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Відкликана скаржником
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 10:36
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» повідомляє про відкликання скарги від 15.11.2019р. №15/11-01 та, з урахуванням частини 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, просить припинити її розгляд.
Дата: 20 листопада 2019 16:54
Рішення від 19.11.2019 №16902 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 10:36

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:22
Скарга від 15.11.2019
15 листопада 2019 17:22
Виписка ШБА 21.09.18
15 листопада 2019 17:22
Договір поставки

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку