Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(мітли, віники, рукавиці)
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-10-11-000425-c ● 97138943a2734f259615433f4470261f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня "Центр мікрохірургії ока" |
Код ЄДРПОУ: | 05389534 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Комарова, 3 |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна Федорівна +380444089243 economplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 13:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 13:24 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 3 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(мітли, віники, рукавиці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 од
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(мітли, віники, рукавиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, м.Київ, пр-т Комарова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Мітли, віники, рукавиці | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 13:19 |
Оголошення про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2657717952 |
Переможець |
1 742,90
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 12:11
|
Договір | укладений |
30 жовтня 2019 12:10
|