Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
72 600,00 UAH
UA-2019-10-11-000310-a 58332e9e0a47445db3dc2d53c06bd712
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 12:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:45
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 72 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Тумба з дверцею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 шт
Тумба мобільна на 3-и шухляди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Антресоль 2-х дверна закрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
13 шт
Стелаж архівний металевий з дерев’яними поличками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стелаж кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Пенал комбінований з відкритим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для одягу 2-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 шт
Шафа для одягу 2х дверна з висувною штангою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа з відкритим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які вказані в дислокації навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних документів за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:57
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 68 700,00
UAH з ПДВ
68 300,00
UAH з ПДВ
Документи
НОВАК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 72 490,00
UAH з ПДВ
68 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Копія_паспорта.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Код ИНН.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Довідка_ліцензування.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Довідка про печатку.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Сертифікат_ДСП_Swisspan.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Витяг_з_EДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 13:50
Витяг.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис
21 жовтня 2019 12:00
ГЛ що товар новий.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Висновки СЕС.pdf
21 жовтня 2019 12:00
ISO 9001.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Довідка про МТБ.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Довідка про ст 17.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Довідка від Виробника.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Лист згода на ОД.pdf
21 жовтня 2019 12:00
паспорт та код.pdf
21 жовтня 2019 12:00
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

НОВАК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
Переможець 68 300,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 14:31

Документи

28 жовтня 2019 14:31
прот 687.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
68 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 14:31
прот 687.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 47 офісні меблі.pdf укладений
12 листопада 2019 13:28