Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
1 341 070,00 UAH
UA-2019-10-11-000142-a 8f0437df9ada4fdeb3078e86360a1bd3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:57
Очікувана вартість: 1 341 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 705,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2712 шт
Засіб для чищення SAMA універсальний 450 г. , або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2496 шт
Засіб для чищення SAMA Сантрі 1 л, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
288 шт
Засіб для чищення SAMA 0,5 л, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1784 шт
Засіб для чищення SAMA Економ 5 л, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1630 шт
Пральний порошок універсал Ушастый нянь для прання дитячої білизни 9 кг, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2496 шт
Засіб для ручного миття посуду SARMA Свіжість 0,5 л, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1789 шт
Миючий засіб для скла та поверхонь Mr.Muscle 0,5 л, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1928 шт
Дозатор для рідкого мила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації дошкільних навчальних закладів (ясла – садків), навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 10:32
Додаток 2 Стаття 17_.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 7 Лист - згода.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 6 Лист гарантія стаття 17.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 5 Проект договору.doc
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_.docx
11 жовтня 2019 10:40
Тендерна документація.docx
28 жовтня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 10:32
Додаток 2 Стаття 17_.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 7 Лист - згода.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 6 Лист гарантія стаття 17.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 5 Проект договору.doc
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
11 жовтня 2019 10:40
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_.docx
11 жовтня 2019 10:40
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТМ Дозаторів!
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:11
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:32
Шановний Замовнику! Напишіть,будь ласка,яку ТОРГОВУ МАРКУ дозатору для рідкого мила ви брали за основу,прописуючі ці технічні параметри та розміри, або перемірте їч ,чи не помилились ви.
Відповідь: Шановний Учасник !!! Тендерна документація відповідає свім вимогам чинного законодавства.
фасування
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:10
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 18:17
Доброго дня! Чи можна запропонувати на п.1 Додатку 3 високоякісний аналог іншого фасування? Ми маємо запропонувати якісний продукт, який відповідає усім зазначеним вимогам, але випускається в іншому фасуванні. Замість п.1. Засіб для чищення SAMA універсальний 450 г (крем), або еквівалент у кількості 2712 штук ми пропонуємо Засіб для чищення 720 гр (крем) у кількості 1695 штук - у відповідності із загальним об'ємом закупівлі. Це зручна споживча упаковка. Гарантуємо надання порівняльної таблиці із зазначенням фасування та відповідності загальному об'єму закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Фасування товару повинно відповідати Додаток 3 до тендерної документації
(Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код згідно ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби та дозатори для рідкого мила).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:06
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 17:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) Вимоги до предмету закупівлі встановлені у Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Еквівалент товару можна пропонувати.
2) Умови тендерної документації передбачають зазначення Учасником торгової марки.
3) Умови закупівлі не містять жодних обмежень щодо організаційно-правової форми та податкового статусу Учасників. Вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціни, вказані Учасниками, є остаточними, Замовник не додає до них жодних інших сум.
Щодо країни виробника
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:53
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:22
Доброго дня. Країна виробник має право бути іншою, ніж вказна Вами в оголошені? Наприклад - миючий засіб для скла з виготовленням у Великобританії? Ряд вітчизняних виробників взмозі задовольнити вимоги по технічним параметрам, вказанам Вами. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимоги до предмету закупівлі встановлені у Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Еквівалент товару можна пропонувати.
Щодо накладних
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:04
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 16:42
Доброго дня. На кожну установу при здійснені поставки товару уповноваженою особою з підтверджуючим Дорученням має пройти приймання продукції і міститись печатка установи отримувача, це зрохуміло - а от Вам загальна зведена Видаткова та податкова накладна потрібна буде? Чи оплата буде здійснюватись по кожній окремій накладній на установи? Також -рахунок на оплату Вам потрібно буде загальний чи на кожну видаткову накладну окремо? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !!! Оплата здійснюється по кожній окремій накладній відповідно до Додатку 3 (Дислокація поставки Товару)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000142-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 12 листопада 2019 18:05
Не відповідність Додатку 3 ТД .Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код згідно ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби та дозатори для рідкого мила)
Закупівля UA-2019-10-11-000142-a
Учасник (Кандидат, очікує рішення) Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій".
Провівши детальний аналіз пропозиції вищезгаданого учасника, були виявлені наступні порушення, фактично не надано жодного підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації, а саме:
1. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Учасник на підтвердження технічних вимог, надає порівняльну таблицю відповідності технічним вимогам Замовника, із зазначення конкретної моделі та торгової марки запропонованої продукції. Учасник обов’язково повинен надати інформацію про технічні та якісні характеристики запропонованого товару
Замовник вимагав позицію №1 – Тип засобу: для очищення, безфосфатний.
Форма випуску: крем.
Місце застосування: всі поверхні, крім делікатних.
Склад: абразив - <30%, аніонні ПАР - <5%, вода підготовлена, загущувач, консервант, барвник, мило - <5%, віддушка.
На дану вимогу учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" надав сертифікат якості №16.11-1/001 від 22.10. 2019р. виданий виробником ПП «Торговий дім ДОНАТ» де є чітко зазначено форма випуску чистячий засіб пастоподібний ТМ ДОНАТ , а не кремоподібний , хоча в подальшому надано інформацію що засіб крем , тобто виробник на один продукт зазначив дві форми випуску та не підтвердив жодного показника складу засобу.
Наданий документ не відображає показники та функціональні можливості еквіваленту які мають бути не гіршими, ніж у зазначеного Засіб для чищення SAMA універсальний 450 г.
2. Замовник вимагав позицію №7 Миючий засіб для скла та поверхонь Mr.Muscle 0,5 л, або еквівалент Тип засобу: для очищення, безфосфатний, для скла та поверхонь.
Форма випуску: спрей.
Склад: вода, органічні розчинники, ізопропіловий спирт, а-ПАР менше 5%, амфотерное ПАР менше 5%, аромат, гідроксид натрію, кислота оцтова, барвники.
Об'єм: 0,5 л.
На дану вимогу учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" надав сертифікат якості №16.11-1/007 від 22.10. 2019р. виданий виробником ПП «Торговий дім ДОНАТ» де є чітко зазначено ТМ ТАК. Наданий документ не відображає показники та функціональні можливості еквіваленту які мають бути не гіршими, ніж у зазначеного Миючий засіб для скла та поверхонь Mr.Muscle 0,5 л.
Виробником ПП «Торговий дім ДОНАТ» надано сертифікат на ТМ ТАК (ВЛАСНИК «ЮСІ») не маючи жодного права використовувати цю марку. Торгова марка — об'єкт авторського права та інтелектуальної власності, товарний знак і логотип, знак для товарів та послуг, зареєстрований в установленому законодавством порядку.
Прошу врахувати зауваження та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 11:00
Учасника відхилено згідно протоколу №863 від 29.11.2019 року

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 18:05
Вимога на МІКОНТ.docx

Документи

03 грудня 2019 11:00
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-000142-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 13 грудня 2019 19:49
Скарга
Скарга по суті викладена у файлі: "Скрага деснянка мойка.pdf"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 20:12
рішення від 17.12.2019 № 18728 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 20:12
Рішення від 08.01.2020 № 274.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 17:19

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 19:38
1135.pdf
13 грудня 2019 19:38
Скрага деснянка мойка.pdf
13 грудня 2019 19:38
Виписка ЄДР.pdf
13 грудня 2019 19:38
Повноваження.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 688 245,72
UAH з ПДВ
688 245,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 824 544,00
UAH з ПДВ
824 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 999 862,80
UAH з ПДВ
969 304,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 1 047 359,88
UAH з ПДВ
969 696,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАРЄВРОХІМ" 1 063 144,60
UAH з ПДВ
969 696,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:22
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:20
Копія ТУ.pdf
07 листопада 2019 18:20
Документи якості.pdf
07 листопада 2019 18:20
Сертифікати.pdf
07 листопада 2019 18:20
Висновок копія.pdf
07 листопада 2019 18:20
Лист щодо позиції 8.pdf
07 листопада 2019 18:20
Інформація.pdf
07 листопада 2019 18:20
Таблиця.pdf
07 листопада 2019 18:20
Лист.pdf
07 листопада 2019 18:20
Гарантійний лист зразки.pdf
07 листопада 2019 18:20
41. копія Статут.pdf
07 листопада 2019 18:20
42. Баланс за 2018.pdf
07 листопада 2019 18:20
45. копія Витяг ЄДР 04.11.2019р.pdf
07 листопада 2019 18:20
5. Аналогічний договір.PDF
07 листопада 2019 18:20
30. копія Опис 3.pdf
07 листопада 2019 18:20
43. копія Баланс за 2018.pdf
07 листопада 2019 18:20
40. копія Рішення №30-01.pdf
07 листопада 2019 18:20
47. копія Виписка ЄДР.pdf
07 листопада 2019 18:20
31. Відомості з ЄДРПОУ 04.11.2019.pdf
07 листопада 2019 18:20
27. копія Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 18:20
28. копія Опис 1.pdf
07 листопада 2019 18:20
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
07 листопада 2019 18:20
29. копія Опис 2.pdf
07 листопада 2019 18:20
38. копія Протокол №2-П.pdf
07 листопада 2019 18:20
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
07 листопада 2019 18:20
39. копія Протокол №3-П.pdf
07 листопада 2019 18:20
37. копія Протокол №1-П.pdf
07 листопада 2019 18:20
33. копія Наказ № 1-Н.pdf
07 листопада 2019 18:20
6. Договір підписаний(2).pdf
07 листопада 2019 18:20
6. Договір підписаний.pdf
07 листопада 2019 18:20
46. Виписка ЄДР.pdf
07 листопада 2019 18:20
26. Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 18:20
48. Лист нерезиденти.pdf
07 листопада 2019 18:20
53. Лист фіз особи.pdf
07 листопада 2019 18:20
49. Лист єдиний податок.pdf
07 листопада 2019 18:20
44. Витяг ЄДР 04.11.2019р.pdf
07 листопада 2019 18:20
7. Лист-гарантія ст. 17.pdf
07 листопада 2019 18:19
55. ст. 17.pdf
07 листопада 2019 18:19
54. лист-гарантія ст.17.pdf
07 листопада 2019 18:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 18:19
3. Лист МТБ.pdf
07 листопада 2019 18:19
11. Довідка ліцензія.pdf
07 листопада 2019 18:19
5. Лист. аналог. договір.pdf
07 листопада 2019 18:19
8. Лист-згода перс. данні.pdf
07 листопада 2019 18:19
2. Гарантійний лист санкції.pdf
07 листопада 2019 18:19
4. Лист працівники.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:52
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:45
Свідоцтва на автотранспорт.PDF
07 листопада 2019 13:45
Статут.PDF
07 листопада 2019 13:45
Лист пояснення до ТУ.PDF
07 листопада 2019 13:44
Дод2 заповнений до договору.PDF
07 листопада 2019 13:44
Договір оренди приміщень.PDF
07 листопада 2019 13:44
Довідки з банку.PDF
07 листопада 2019 13:39
якість паспорт .сес .ту0001.PDF
07 листопада 2019 13:39
якість паспорт .сес .ту.PDF
07 листопада 2019 13:39
ТОв Едуко висновок СЕС.pdf
07 листопада 2019 13:39
сес дозатор.PDF
07 листопада 2019 13:39
лист едуко.pdf
07 листопада 2019 13:39
Лист дозатор.PDF
07 листопада 2019 13:39
Лист 16.01.17 о необяз.серт..pdf
07 листопада 2019 13:39
дозатор тарлев сес.pdf
07 листопада 2019 13:39
1169_DSTU_4163-2003.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 17:17
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:18
Довідка з ЄДР 051219.zip
05 грудня 2019 15:18
Довідка банкрутство.pdf
05 грудня 2019 15:18
Довідка 051219.zip
03 грудня 2019 09:48
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:36
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:34
Тендерна пропозиція 29.11.21019.pdf
07 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:17
ТУ У 20.4-36196836-008 2017.pdf
07 листопада 2019 17:17
ТУ У 20.4-36196836-008 2017 оригінал.pdf
07 листопада 2019 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:17
Сертифікати копії.pdf
07 листопада 2019 17:17
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
07 листопада 2019 17:17
Рішення.pdf
07 листопада 2019 17:17
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 17:17
Переклад ГОСТ р 50962-96.pdf
07 листопада 2019 17:17
Опис.pdf
07 листопада 2019 17:17
Накази на директора.pdf
07 листопада 2019 17:17
Лист-гарантія ст 17 ЗУ.pdf
07 листопада 2019 17:17
Лист про не ліцензування.pdf
07 листопада 2019 17:17
Копія Статуту.pdf
07 листопада 2019 17:17
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 17:17
ДСТУ 2972 2010.pdf
07 листопада 2019 17:17
Довідка та листи ст 17 ЗУ.pdf
07 листопада 2019 17:17
ГОСТ р 50962-96.pdf
07 листопада 2019 17:16
Відгук.pdf
07 листопада 2019 17:16
Висновок ДСЕЕ оригінал.pdf
07 листопада 2019 17:16
Аналогічний договір 2.pdf
07 листопада 2019 17:16
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:54
Копія СЕС п.1.pdf
07 листопада 2019 18:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:50
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:50
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ поз.1.pdf
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ зміна 5 п.1.pdf
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ зміна 4 п.1.pdf
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ зміна 3 п.1.pdf
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ зміна 2 п.1.pdf
07 листопада 2019 18:48
Копія ТУ зміна 1 п.1.pdf
07 листопада 2019 18:45
Гарантійний лист 1.pdf
07 листопада 2019 18:45
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 18:45
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист щодо ФО.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист щодо ліцензії, дозволу.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист уповноважена особа.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист про код доступу.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист працівники.pdf
07 листопада 2019 18:45
Лист МТБ.pdf
07 листопада 2019 18:44
Лист згода.pdf
07 листопада 2019 18:44
Лист єдиного податку.pdf
07 листопада 2019 18:44
Лист гарантія стаття 17.pdf
07 листопада 2019 18:44
Лист аналог договір.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія Статуту.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія ІПН Остапенка С.А..pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія витягу ПДВ.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 18:44
копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 18:44
Довідка стаття 17.pdf
07 листопада 2019 18:44
Довідка посадової особи.pdf
07 листопада 2019 18:44
ТУ п.3,4,6,7.pdf
07 листопада 2019 18:44
ТУ п.2,5.pdf
07 листопада 2019 18:44
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 18:44
Склад.PDF
07 листопада 2019 18:44
Позиція 8.pdf
07 листопада 2019 18:44
Наказ.pdf
07 листопада 2019 18:44
лист.pdf
07 листопада 2019 18:44
Лист пояснення.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія СЕС п.8.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія СЕС п.5.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія СЕС п.3,4,6,7.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія СЕС п.2.pdf
07 листопада 2019 18:44
Копія СЕС п.1.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.7.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.6.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.5.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.4.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.3.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.2.pdf
07 листопада 2019 18:43
Копія Паспорт якості п.1.pdf
07 листопада 2019 18:43
Довкілля.pdf
07 листопада 2019 18:43
Гарантійний строк.pdf
07 листопада 2019 18:43
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 18:43
Гарантійний лист п.3,4,6,7.pdf
07 листопада 2019 18:43
Гарантійний лист п.2,5.pdf
07 листопада 2019 18:43
Гарантійний лист виробника.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 18:26
Статут зміни 06 04 17.rar
07 листопада 2019 18:26
Протокол загальних зборів.PDF
07 листопада 2019 18:26
опис стр.1.pdf
07 листопада 2019 18:26
Наказ 2.PDF
07 листопада 2019 18:26
Наказ 1.PDF
07 листопада 2019 18:26
Витяг082019.PDF
07 листопада 2019 18:26
УНСЕРТ.pdf
07 листопада 2019 18:26
УН2.pdf
07 листопада 2019 18:26
УН1.pdf
07 листопада 2019 18:26
сармагигвисн.pdf
07 листопада 2019 18:26
Сарма2.pdf
07 листопада 2019 18:26
Сарма1.pdf
07 листопада 2019 18:26
САМА3.pdf
07 листопада 2019 18:26
САМА2.pdf
07 листопада 2019 18:26
САМА1.pdf
07 листопада 2019 18:26
САМА.pdf
07 листопада 2019 18:26
Мускул2.pdf
07 листопада 2019 18:26
Мускул1.pdf
07 листопада 2019 18:26
Дисп2.pdf
07 листопада 2019 18:26
Дисп1.pdf
07 листопада 2019 18:26
лист5.PDF
07 листопада 2019 18:26
Лист3.PDF
07 листопада 2019 18:26
Дод6.PDF
07 листопада 2019 18:26
дод4.PDF
07 листопада 2019 18:26
дод1.PDF
07 листопада 2019 18:26
догпок1.pdf
07 листопада 2019 18:26
Догпок.pdf
07 листопада 2019 18:26
ГарлистДог.PDF
07 листопада 2019 18:26
Гарлист4.PDF
07 листопада 2019 18:26
Гарлист3.PDF
07 листопада 2019 18:26
Гарлист2.PDF
07 листопада 2019 18:26
Гарлист1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ТОВ Гренландія

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "ДАРЄВРОХІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Відхилено 688 245,72
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:35
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
Відхилено 824 544,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:40
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 969 304,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
969 304,80
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 12:26
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби
Документи:
23 грудня 2019 12:26
Протокол