Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій
Очікувана вартість
14 982,00 UAH
UA-2019-10-10-003090-b f446cbb8f7a34445ad666981c8b2c713
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Покотило

+380975163575 26218015@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Автозаводського району департаменту соціального захисту населення та питань АТО виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 26218015
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, пр. Свободи, буд. 66
Контактна особа: Владислав Покотило
+380975163575
26218015@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64100000-7: Поштові та кур’єрські послуги


Послуги, якість яких відповідає вимогам Нормативних документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій (бюджетне фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Автозаводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64100000-7 — Поштові та кур’єрські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

10 жовтня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:21
Договора.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21061678
Переможець 14 982,00
UAH
10 жовтня 2019 16:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 09:16
Розірвання договору.pdf укладений
24 жовтня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 08:28
Договора.pdf укладений
11 жовтня 2019 08:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій (бюджетне фінансування) 1 послуга 14 982,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Істотна зміна умов договору