Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Шкільна, 1 а в с. Кам’яна Сторожинецького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
5 605 860,00 UAH
UA-2019-10-10-001215-b 5f3f1de267ee455ba858d8c537ca5ddd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:28
Очікувана вартість: 5 605 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 058,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28029 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Шкільна, 1 а в с. Кам’яна Сторожинецького району Чернівецької області» (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59050, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький район, с. Кам'яна, Шкільна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактуривід Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 11:39
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
10 жовтня 2019 11:39
r_44_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
10 жовтня 2019 11:39
Проект договору амбулаторія Камяна.doc
10 жовтня 2019 11:39
ТД амбулаторія Камяна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 4 949 777,00
UAH з ПДВ
4 949 777,00
UAH з ПДВ
Документи
СТзОВ "Надія" 5 400 035,00
UAH з ПДВ
5 400 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис
25 жовтня 2019 09:57
договора цпх.pdf
23 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис
23 жовтня 2019 16:11
штатний.pdf
23 жовтня 2019 16:11
ціни енергоносії.pdf
23 жовтня 2019 16:11
фін звіт.pdf
23 жовтня 2019 16:11
тех завдання.pdf
23 жовтня 2019 16:11
тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 16:11
статут.pdf
23 жовтня 2019 16:11
свідоцтво пдв.pdf
23 жовтня 2019 16:11
розрахунки.pdf
23 жовтня 2019 16:11
рішення директор.pdf
23 жовтня 2019 16:11
реєстр Пдв.pdf
23 жовтня 2019 16:11
проект договору.pdf
23 жовтня 2019 16:11
працівники.pdf
23 жовтня 2019 16:11
пояснювальна записка.pdf
23 жовтня 2019 16:11
підсумкові вартісні.pdf
23 жовтня 2019 16:11
підсумкова відомість.rar
23 жовтня 2019 16:11
паспорт директор.pdf
23 жовтня 2019 16:11
обладнання.pdf
23 жовтня 2019 16:11
наказ директор.pdf
23 жовтня 2019 16:11
наказ антипкорупційна.pdf
23 жовтня 2019 16:11
локальні частина2.pdf
23 жовтня 2019 16:11
локальні частина1.pdf
23 жовтня 2019 16:11
ліцензія з додатками.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист санкції.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист рег ціни.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист персональні дані.pdf
23 жовтня 2019 16:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист маломобільні.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист корупція.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист істотні умови.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист дозвола.pdf
23 жовтня 2019 16:11
лист грунт.pdf
23 жовтня 2019 16:11
корупція.zip
23 жовтня 2019 16:11
календарний план.pdf
23 жовтня 2019 16:11
загально виробничі.pdf
23 жовтня 2019 16:11
експлуатація машин.pdf
23 жовтня 2019 16:11
договірна ціна.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довідка суб підряд.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довідка податкова.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довідка звітність.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довідка досвід.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довідка банк.pdf
23 жовтня 2019 16:11
довдка довкілля.pdf
23 жовтня 2019 16:11
відомості директор.pdf
23 жовтня 2019 16:10
витяг корупція.pdf
23 жовтня 2019 16:10
виписка єдрпоу.pdf
23 жовтня 2019 16:10
банкрутство.pdf
23 жовтня 2019 16:10
107.imd
23 жовтня 2019 16:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

СТзОВ "Надія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
Переможець 4 949 777,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
4 949 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 09:54
Дод.угода №2 Амб. Камяна.pdf зміни до договору
29 липня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 16:06
Дод.угода №1 Амб. Камяна.pdf зміни до договору
27 березня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:10
Амб. Камяна Дод.угода №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:38
Амбулаторія Камяна Дод.угода №1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:33
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 12:59
Договір амбулаторія Камяна.pdf укладений
13 листопада 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору доповнити п.п. 3.1.1. наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 2 403,0012 тис. грн. (два мільйони чотириста три тисячі одна гривня двадцять копійок) (в т.ч. ПДВ 400,5002 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету». Термін дії Договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 2 546,7758 тис. грн. (два мільйони п’ятсот сорок шість тисяч сімсот сімдесят п’ять гривень вісімдесят копійок) (в т.ч. ПДВ 399,4658 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 949 777,00
UAH (в тому числі ПДВ 793 899,00 UAH)