Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерні столи
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000630-b e5327073a1df4536ba2d1417ea9a7cbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:41
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Строк поставки - 30 к. д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
комп'ютерні столи (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 10:16
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
10 жовтня 2019 10:16
Інститут біології_Комп'ютерні столи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 07:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 29 520,00
UAH з ПДВ
29 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 31 746,60
UAH з ПДВ
31 746,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" 34 560,00
UAH з ПДВ
34 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 09:22
Електронний підпис
11 листопада 2019 09:22
27 Платіжне доручення.pdf
08 листопада 2019 15:10
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:04
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:04
16 Паспорт.pdf
25 жовтня 2019 11:04
12 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:41
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 17:41
Документи якості.pdf
25 жовтня 2019 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 17:27
Порівняльна таблиця.pdf
25 жовтня 2019 17:27
Довідка СТ 17.pdf
25 жовтня 2019 17:27
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:39
техпаспорт2.pdf
24 жовтня 2019 13:39
техпаспорт.pdf
24 жовтня 2019 13:39
статут.pdf
24 жовтня 2019 13:39
статистика.pdf
24 жовтня 2019 13:39
витяг з реєст ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Витяг з ЄДР 8.10.2019.pdf
24 жовтня 2019 13:39
виписка з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Стаття 17.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Стаття 16.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Неліцензування.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Мат тех база.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Згода з умовами оплати.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Згода з техн вимогоами.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Досвід працівників.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Гарантія виробника.pdf
24 жовтня 2019 13:39
ВІдомості.pdf
24 жовтня 2019 13:39
Аналогічний.pdf
24 жовтня 2019 13:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 жовтня 2019 13:39
ДОДАТОК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 29 520,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
29 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:13
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:57
К 213.pdf укладений
26 листопада 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 920,00 UAH)