Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання з контентом
Очікувана вартість
28 210,00 UAH
UA-2019-10-10-000444-c 67b3f522589849d2a8ce9a9494e84c11
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 13:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 13:40
Очікувана вартість: 28 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійне обладнання з контентом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійне обладнання з контентом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2019  —  08 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 жовтня 2019 18:06
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 12:58
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку, проектор іншого виробника, що відповідає технічним вимогам тендерної документації?
Відповідь: Добрий день! У Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги» вказано, що «у разі наявності в тендерній документації посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару.
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:51
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги» вказано, що «у разі наявності в тендерній документації посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару.
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.»
В Оголошенні до проведення закупівлі вказано, що «у складі цінової пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
- технічний опис пропонованого Товару із зазначенням країни виробника;». Також згідно з вимогами Замовника всі учасники закупівлі надають заповнений Додаток 3 «Цінова пропозиція», в якому вказують найменування та характеристики пропонованого товару.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ДОР» є неприбутковою установою, яка фінансується із обласного бюджету та не являється платником податків, у тому чисті і ПДВ, тому заклад не має ні податкового кредиту, ні податкових зобов’язань. Приведення пропозицій учасників до єдиного значення, наприклад, ціни з ПДВ, не має сенсу. На витрати, пов’язані з придбанням товару Замовником, буде віднесено повну остаточну суму згідно з накладною поставки (з ПДВ чи без ПДВ).
Також Замовник самостійно не визначає Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 27 950,00
UAH з ПДВ
27 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:56
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:56
Висновок СЕС Scottie Go.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Протокол кріплення.pdf
18 жовтня 2019 10:56
ISO 9001 Vivitek.pdf
18 жовтня 2019 10:56
ISO 14001 Vivitek.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Висновок СЕС.pdf
18 жовтня 2019 10:56
ISO9001 Intech.pdf
18 жовтня 2019 10:56
ISO14001 Intech.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Статут.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Виписка з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 10:56
4-ОПП.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Уповноважена особа.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Технічні вимоги згода.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Технічний опис.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Таблиця відповідності.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Специфікація.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Свідоцтво МОН К-80А.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Проект договору.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Інформаційна довідка.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Довідка сервіс центр.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Довідка ліцензування.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Довідка досвід.pdf
18 жовтня 2019 10:56
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 27 950,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:40

Документи

22 жовтня 2019 12:40
протокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
27 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 12:40
протокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір мультимедійне обладання.pdf укладений
30 жовтня 2019 10:44